27.11.2012

grey&black

Moikka! Ihan jees viikonloppu takana, sori et meni näin myöhään kirjottaessa. Mulla on ollu pieni syysmasis päällä ja kaikki vapaa-aika on menny oikeestaan sängyssä maatessa. Nyt jotain säpinää kiitos! Lauantaina onneks pääsin näkee roopee ku haminassa oli vierailupäivä. Vierailuaika kesti ruhtinaalliset kuus tuntia, siinä ajassa kerettiinki tehdä kaikkee kivaa. Lähtö oli kahdeksan aikaan aamulla, sit ku päästiin perille nii oli joku armeijaluento tms en tiiä, mä kyhnötin sen ajan roopen kainalossa armeijatyyppien ympäröimänä:D Ku luento oli ohi nii lähettiin roopen, sen porukoitten ja isovanhempien kanssa rossoon syömään. Vissiin ainoo ravintola haminassa ku siellä tuntu olevan kaikki varusmiehet omaisineen. Mut hamina oli kyllä tosi nätti paikka! Syönnin jälkeen lähettiin vähän ajelee kohti virojokee ja käytiin kans venäjän rajalla. Siellä oli tyyliin satoja rekkoja jonottamassa, aika uskomaton näky. Sit käytiin jossain rajakaupassa ja nyt on viikonloppua varten hankittu tuliaiset irinalle, niistä lisää myöhemmin! Mä otin pari kuvaaki siellä ja yks niistä on nähtävissä mun blogin fb-ryhmässä. Nyt kuitenki tän päivän asua:)
 Päälle pääs pitkästä aikaa ite taiteiltu jakku, jonka siis ostin kirpparilta. Sitten vaan tuhosin pari käyttämätöntä korua ja ompelin korunpätkiä olkapäähän kiinni:)

Ja hei! Kävin ottaa ylioppilaskuvat iisalmen kuva tuuloksessa ja nyt on facebookissa käynnissä kilpailu, jossa eniten tykkäyksiä keränny kuva voittaa ipad2:sen! Pyydänki tai no rukoilen teitä että kävisitte tykkää mun kuvasta(klik!), mä en oo ikinä voittanu mistään mitään ja haluisin tositosi kovasti ton ipadin!:D Myös roopen kohua herättäneestä ilman paitaa -kuvasta voi käydä tykkää, tosin roope on sellanen tekniikan ihmelapsi (not) että se ei osais arvostaa ipadia niin paljon ku mä!

Mitä tykkäätte asusta, entäs uudesta bannerista? Mä kyllästyn tosi nopeesti kaikkiin mun bannereihin, aina on jossain jotain vikaa:D Nyt oon kuitenki suht tyytyväinen ite!

27 kommenttia:

  1. söpö sormus ja kaunis sinä :)

    VastaaPoista
  2. kävin tykkää siitä yo-kuvasta. oot todella kaunis siinä, oiii:) ihana silmämeikkikin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitoskiitos! haluun niin kovasti voittaa:)

      Poista
  3. Ihana asu!:) tiesitkö muuten että valtteri kirppis on ens viikonlopun vikaa kertaa auki ennenku se suljetaan..?;) Eli kannattaa käydä jos et oo vielä ehtinyt:(:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos:) en oo tienny mut en pääse ens vkl ku meen kotiin käymään:) eikös se sit avata jossain muissa tiloissa myöhemmin?

      Poista
    2. Valtterissa tuli ainaki sunnuntaina jotai kuulutuksia, että se olis vielä joulukuun auki :D!

      Poista
    3. Jepp, Valtteri on enää 2.12 viimestä kertaa auki!! Eli sinne nyt viikonloppuna<3 Viimestä kertaa :(

      Poista
    4. höh mä en oo käyny siellä ikinä ja nytkää en sit pääse nyyh:D

      Poista
  4. Mä kans kävin tykkäilemässä sun yo-kuvasta, niin kaunis:)

    VastaaPoista
  5. Toi bleiseri on ihana :-) olisinpa mäkin hyvä DIY-jutuissa, en varmaan osais tehä edes tollasta kunnolla ilman ohjeita haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon taas tosi laiska tekee mitään diy-juttuja, toi oli sentää ihan helppo:D

      Poista
  6. vooi miten ihana rusettisormus! :)

    VastaaPoista
  7. mä kävin myös antamas äänesi sulle! toivottavasti voitat <3

    VastaaPoista
  8. Yritn stalkkaa sua Haminasssa! :D mut en nähny!

    VastaaPoista
  9. Ihana asu!! :)

    Laapa
    laapalaura.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Ihan mahtava toi bleiseri! Klikkasin heti kuvaa isommaksi ja silmät sano vaan et tahtoo samanlaisen! =P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa tehdä tollanen, oli helppo homma!:)

      Poista
  11. Hyvä mahdollisuus muilla voittaa kun täältä saat pari sataa tykkäystä ainakin? :D Noh, ei kai aina kaikki voi olla niin reilua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. enhän mä ilman tätä blogia sais ku muutaman tykkäyksen ja joskus pitää ottaa tällaset keinot käyttöön ku haluaa jotain oikein kovasti:D sitä paitsi kilpailu on tosi tasanen eli ei todellakaan oo varmaa et mä voittaisin!

      Poista
  12. Toi bleiseri on ihan mieletön! :) Vois kyllä yrittää itseki askarrella vähän... ;)

    VastaaPoista
  13. Tekisitkö näin lumentulon kunniaksi esittelyn sun neulepaidoista?:)

    VastaaPoista