19.11.2012

indiedays inspiration party

Moikka! Nyt vihdoin perjantaisista indiedays kemuista juttua, meinas jäädä juttu tekemättä ku onnistuin poistaa kaikki kuvat kamerasta ja koneelta! En jaksa alkaa selittää et miten toi oli edes mahdollista, sanotaan nyt vaikka niin että en oo mikään penaalin terävin kynä:D Mutta pääasia on se että sain kuvat muistikortilta pelastettua recuva-nimisellä ohjelmalla. Sieltä tuli sitten samalla melkein kaikki kuvat mitä kukaan koskaan on sillä kameralla kuvannu, aika uskomatonta.

Sitten vihdoin asiaan! Eli pippalothan pidettiin ravintola adamsissa. Meillä meni aika pitkään että löydettiin sinne, onnistuttiin kävelee kerran ohi ja eksyttiin... Perus juntit liikenteessä siis. Ku päästiin paikalle nii porukkaa oli ihan sikana ja siellä oli niin kuuma että hiki valu. Mut paikka oli kyllä tosi hieno ja se kuumuus helpotti pikkuhiljaa ku porukka väheni. Tunsin itteni niin tyhmäks ku en tienny sieltä melkein ketään tyyppejä, oon vissiin onnistunu välttää kaikki inspiration blogit:D Jos joku inspiration bloggaaja lukee tätä nii ilmianna ittes, haluun lukee!

Oli vähän ongelmia ennen lähtöö ku roope olis halunnu laittaa sellasen sini-keltaraidallisen paidan joka oli mun mielestä liian arkinen eikä olis sopinu mun asuun:D Haha oon kauhee mut oikeesti se paita ei olis sopinu yhtää tonne!

Join kerranki valkkaria, edistystä! Oon enemmän punkkutyyppiä mut punkku värjää ikävästi hampaat.

Ihana erika, oli kiva tavata vihdoin!:)

 ''Nimilappu'' kulki kätevästi käsivarressa tällä kertaa.

Päällä oli hätävarana h&m:ltä hankittu mekko ja clutch. Henkkamaukkaan voi luottaa (melkein) aina!

Mä en kestä noita otsiksia, ne on nyt niin pitkät et pitäis alkaa pitää jo ylhäällä mut en halunnu olla ''kaljuna'' tuolla:D Kasvais nyt nopeesti pliiis.

 Tarjolla oli pientä purtavaa, nam!

Ihana ansku, kattokaa nyt tota hammasriviä! Kelpais mullekki.

Päätettiin ilta vapiaanoon ja jaksoin syödä kerranki koko annoksen:D

Semmoset pippalot siis tällä kertaa, oli kivaa! Lisää tällasia:)

27 kommenttia:

  1. Täällä yksi inspiration bloggaaja, ei törmätty :D Sut mä olisin varmaan tunnistanutkin, itsekään en hirveesti törmäillyt tuttuihin naamoihin tuolla!

    Mua harmittaa kun joku oli hävittänyt mun nimilapun, sain sitten kirjoittaa omani, "jee"!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh! mä taas unohdin koko nimilapun nii olin varmaan tunnin ilman ennen ku tajusin et sellanenki on tarjolla:D

      Poista
  2. Tosi onnistuneet asut sulla ja roopella! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kaunis mekko, hyvin sopii siulle (: Rakastan sun hiuksia!

    VastaaPoista
  4. Kyllä vaan kannattaa sun pitää otsista jatkossakin. Sopii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykkään enemmän sivuotsiksista, ne on jotenki helpommat:D kiitti!

      Poista
  5. Näin sut tuolla ja piti tulla moikkaamaan, mutta kerkesitki jo livahtaa :D Inspiration bloggaaja täällä siis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh, oon vähän nopee liikkeissäni:D

      Poista
  6. Mua harmittaa kun en päässy paikan päälle, mun blogi ei oo siis inspirationin, mutta alunperin piti lähtee erikan aveccina. työt sitten esti koko huvin, höh :| olis ollu superkivaa tavata sut!

    haha nauroin tolle sun ja roopen paitakompromissille >:DD ihana, "ei sovi mun asuun" ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo ens kerralla sitte!:) ja hei pitäähän asujen sopia yhteen ainaki tollasessa tilaisuudessa:D

      Poista
  7. Näinkin sut heti kun tultiin paikalle, mut sillon en vielä viittiny tulla sanomaan mitään. Sit myöhemmin en nähnytkään, joten moikkailut jäi! :( Mut onneks muutamia ihania bloggaajia ehti näkemään ja moikkailemaan. :>

    VastaaPoista
  8. just meinasin sanoo että toi otsatukka sopii sulle niiiiiiin hyvin ja on paljo persoonallisempi ku pelkkä pitkä tukka ja sit kirjotit että oot kasvattamassa pois! nööy, don't do it! :D

    VastaaPoista
  9. oi vaikuttaa ihanalta illalta ! ja otsis on tosi söps ja sopii sulle, vaikka sanoisit mitä :--D

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. En tajuu miten oot päässy tonne mukaan, sun blogis on niin erilainen ja miten sen sanois, noh, vähän junttimainen :D

    VastaaPoista
  11. Hajosin tolle ylemmälle. :D Ja nyt puhun tosta kommentista mutta samaa sanon itseni kuvasta :DD Hehheh nojoo oli kiva nähdä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mäki vähä ihmettelin tota haha:D samoin!<3

      Poista
  12. Ihana mekko :)

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. katoin yks päivä gossip girliä ja tuli heti semmonen olo että ou mai, roopehan näyttää ihan chuck bassilta!! piti tulla kertomaan koska taidat tykätä vissiin molemmista ;)

    VastaaPoista