1.11.2012

kiirettä pitää

Oon tosi luovalla päällä otsikoinnin suhteen, älkää välittäkö! Nyt luvassa olis asukuvia tiistailta, jollon siis äippä ja irina tuli tänne helsinkiin mun luokse kyläilee. Keskiviikkona mut kiskottii kiireellä sängystä ylös ja suunta kävi pienen hakaniemessä palloilun kautta ikeaan. Siellä vierähtiki sit vähän liian pitkään ku bussit sieltä kulki nii huonosti. Sit vaan kotiin kiireellä laittautuu ja kohti laajasalon opiston radiolinjan juhlia apolloon. Tonne tilaisuuteen oli kututtu kaikki ketkä ikinä on käyny ton radiolinjan (mm. jenni pääskysaari ja jani toivola) mut en ite bongannu ainakaa muita ku nrj:n aamupoikien anssin ja elinan ja neki oli siellä vaan juontamassa:D Mut oli kiva ilta ja iltahan jatku ton jälkeen amarillossa. Oli muuten kaamee paikka, vähän liikaa iskuyrityksiä, huuteluja ja perseenpuristeluja mun makuun. Oikeesti ku käveli vaikka tanssilattian poikki nii varmaan viis kättä koitti puristaa?? Huhhuh. Mä olisin lähteny sieltä jo melkein heti pois mut sit loviisa onneks ilmaantu paikalle ja viihdyinki sit vielä hetken. Mun perus baarikengät teki tepposet ja puristi ihan sika paljon, koitin olla vähän aikaa ilman kenkiä mut eihän siitä mitään tullu. Lähdinki sit vikan bussin sijaan tokavikalla bussilla jo kotiin ku en vaan jaksanu enää kävellä:D

Tän illan ohjelmasta ei oo vielä tietoo, vähän oli puhetta et käytäis vapianossa ja ainaki mulle se kävis paremmin ku hyvin. Äiti on huidellu nyt koko päivän jossain keskustassa ja mä oon vaan hengaillu irinan kanssa ja käyny hoitaa vähä asioita. Tänään selvis niinki kiva juttu ku et mä saan sitä toimeentulotukee! Jee ei tarvii olla enää köyhä:)

Alla näätte varmasti hienoimman kollaasin ikinä:D Eli kuvassa näkyy kohteita jotka ei oo saanu huuto.netissä vielä yhtään huutoo. Huutoaikaa on huomiseen noin 18.00 asti joten pliis tarjotkaa noille vaatteille+kengille parempi koti:)
1. Bikbokin kukkahame. 2. Nellyn täydelliset korkkarit!! Mulle tekee kaikista vaikeinta luopuu noista nii siks en tajuu miksei kukaan oo huutanu:D Noi on siis niin parhaat mut mä en vaan pysty käyttää noin korkeita missään vaikka noita rakastanki. 3. H&M:n kukkamekko joka mulla oli päällä vappuna. 4. H&M:n kuviollinen neule, toi on ihana ku on niin pitkä et peittää pepun mut oon vaan ite käyttäny tota jo liian monta kertaa nii en keksi enää mihin yhdistää. 4. Gina tricotin harmaa röyhelömekko, joka on täydellinen bilemekko mut mulle liian iso:( 5. Cheap mondayn farkkusortsit joilla oli joskus paljon halukkaita ostajia! Sillon en ollu myymässä mut nyt napatkaa noi ihmeessä. Noissa näyttää peppu hyvältä mut mä tykkään enemmän korkeevyötäröisistä sortseista:) 6. Pinkki pallopaita jossa lähtöhinta vaan 3e! 7. New lookin mustat korkeevyötäröiset farkkusortsit. Näistäkää en tajuu miksei kukaa oo huutanu, noi on aivan ihanat mut jääny mulle liian pieneks. Kuvassa näkyy kans vähän zaran kimalleneule joka on kans myynnissä. 8. H&M:n farkkuliivi. 9. Forever21:n kukkasortsit, nää on kans aivan ihanat mut tosi vaikeet yhdistellä, joku osaa varmasti paremmin yhdistää nää ku mä! 10. Asoksen reikäpaita, tää on kans ihana mut täs on se sama yhdistelyongelma. 11. Forever21:n käyttämättömät housut, taas se sama yhdistelyongelma:D

Eli nyt vaan kaikki huutelee noita sekä muita kohteita joihin siis pääsee kuvaa klikkaamalla:)


17 kommenttia:

  1. Vooih, oisin voinu tilata noi korkkarit, mutta sinun jalka on yhen koon pienempi ku minun :// muuten olisivat niin ihanat :)

    VastaaPoista
  2. Haluisin ton H&M:n kukkamekon mutten osaa huutaa sitä.. Tein tonne tunnuksenki enkä vaan osaa käyttää sitä :(

    VastaaPoista
  3. anonyymi: katotaan jos se ei mene nii jos laitat mulle sit sähköpostia?:)

    VastaaPoista
  4. ah vapiano on parhautta! ne rucola-ricottajuustoraviolat on niin herkullisia :--)

    http://siivujaonnesta.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Miks sä ihmettelet nui paljo jos sun kähtetyt vaatteet ei mee kaupaks? Jos ketää ei kiinnosta nii sit ei! Ja sä sanoit aiemmin jollekin että noilla kengillä on vaikee kävellä nii miks kukaa niitä haluis...

    VastaaPoista
  6. Voi hitto, noi korkkarit olis tosiaan täydelliset, mutta mulle liian pienet. :/

    VastaaPoista
  7. anonyymi: koska mua pyydetään niin monesti myymään niitä, ja ei noita oo käytetty ku korkeintaan muutaman kerran:D ja tottakai on ihmisii jotka osaa kävellä paremmin korkkareilla ku mä

    VastaaPoista
  8. Oi noi New Lookin mustat sortsit on tosi kivan näköset! Oisin kiinnostunu ostamaan ne, mutta mulla ei oo tunnuksia huutonettiin (enkä tietääkseni ees saisi tehtyä koska en oo vielä täyttäny 18), joten oisko mahdollista että jos nyt sattumalta niin käy et noi ei mee kaupaks tuolla ni voisin ostaa ne tolla samalla hinnalla ja noutaa ne jostain täältä pääkaupunkiseudulta, asun siis espoossa? Vai meneekö liian vaikeeks... :D

    VastaaPoista
  9. netta: sit jos noi ei mee tuolla huuto.netissä nii laita mulle sähköpostia, tottakai toi onnistuu:)

    VastaaPoista
  10. Vitsi toi kimalleneule olis ihan täydellinen, tuntuu vaan friikiltä et olis päällä vaate minkä on nähny seuraamansa blogin pitäjän päällä :D Tulee jotenki stalkkeri-olo :DD Katotaa jos sais huomenna aikaseks tehä tunnukset tonne ja tarjota...

    - Tuuli

    VastaaPoista
  11. Vapianossa on aivan loistavaa ruokaa :) !

    VastaaPoista
  12. hei sopiiko kysyä, kuinka pitkä oot? :) ps. löysin sun blogin pari kuukautta sitte ja oon ihan koukussa! oot superihana :)

    VastaaPoista
  13. Siulla on kyllä aivan upeat silmät ja siun blogi on hirmu kivaa luettavaa :))


    http://sselina-somanyreasonstosmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. rakastan sun blogii mut ärsyttvän lukihäiriön takii vaikee keskittyy koneella noin pitkään tekstii ni kai pysyn sun ihanie kuvie kattelussa ! =) mut oot yks havroista kuka oikeesti jaksaa kirjottaa enemmän ku sponssaamaa ja laittaa kuvii tosi kiva =)

    VastaaPoista
  15. Ihana asu! :)



    http://llovewantneed.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Voi elämä miten mä rakastan sun tyyliä!! :)

    VastaaPoista