25.11.2012

making it up

Nyt vähän vastapainoa eiliselle luomuilulle, eli meikkipostaus!

 Me and my big nose! Mutta joo, näillä tää meikki syntyi:
1. Max factorin miracle touch meikkivoide, oon käyttäny tota jo ikuisuuden enkä oo vaihtamassa:) En tykkää paksusta meikkivoiteesta enkä tarvii paksua meikkivoidekerrosta nii toi on mulle just sopiva.
2. Lumenen valokynä. Tän avulla saa ison nenänki näyttää pienemmältä:D
3. Max factorin pan stick silmänalusia varten, toimii!
4. Goshin puuteri jota tulee yleensä käytettyä, muutki kelpaa mut toi on aika jees.
5. Maybellinen poskipunaa, tätä en oo ennen käyttäny ku pääasia on et poskipuna on just ton väristä ja ton sävystä löytyy melkeinpä joka merkiltä.
6, Wet'n'wildin kulmaväri, niinku näkyy nii tulee käytettyä tota tumminta. En tosiaan piirrä mun kulmia vaan ''väritän'' ne vaan tolla, ei tolla muotoon pysty hirveesti vaikuttaa vaan mun kulmat on luonnostaan eriparia.
7. Luomiväri tulee valittua melkeinpä aina nellyn earth palettesta, tällä kertaa väriks valikoitui ruskee.
8. Lumenen eyeliner, tätä oon käyttäny jo ikuisuuden. Suti on just passelin kokonen, en tykkää sellasista tosi ohuista, toi on just sopivan paksu.
9. Luottoripsari, eli max factorin false lash effect. Paras!
10. Näkyy aika huonosti, mutta siis kyseessä on max factorin musta kajaali. Kajaalitki mulla vaihtelee, mulla oli ihan vähän aikaa sitten vielä yves rocherilta saatu kajaali jota ei tarvinnu terottaa ollenkaan mut se hävis johonki. Pitää ehdottomasti hankkia uus, mä niin vihaan kajaalien terottamista ku lopputulos epäonnistuu joka kerta ku sitä puuosaa jää siihen liikaa:(
11. Wet'n'wildin meikkihommelista (mikä toi on?) tulee käytettyä tällä hetkellä lähinnä tota valkeeta silmäkulmiin ja kulmaluitten kohdalle. Välillä oon käyttäny kans tota vaaleeta silmänalusten peittämiseen ja vaaleenpunasta poskipäihin.
12. Last but not least yves rocherilta saatu huulipuna. Toi ei siis oo päivittäisessä käytössä, nyt vasta testasin ekaa kertaa. Mulla on olemassa toinen tollanen melkeinpä samansävynen ja sitä on tullu käytettyä useemminki.

Sellanen meikki siis. Eniten tosiaan tulee käytettyä max factorin meikkejä, se on ehdottomasti paras merkki noista halpismeikeistä:)

31 kommenttia:

  1. Tosi kiva meikki! Noi huulet sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
  2. Sulle sopii tosi hyvin tollaset punaset huulet!

    VastaaPoista
  3. Ei sulla ole iso nenä, se on just sopusuhtanen sun kasvoihis! Mun mielestä vielä suhteellisen kapeekin! Ja olet kaunis:).

    VastaaPoista
  4. Mulla on kans käytössä toi Wet'n'wildin kulmavärisetti, mutta käytän vaaleempaa sävyä :) Joskus kans käytin tota Lumenen eyelineria, mut en tykänny ku se levis hirveesti luomille päivänmittaan :( Mä kutsuisin tota "meikkihommelia" peiteväripaletiks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa mulla se ei oo levinny yhtään :o joo peiteväripaletti kuulostaa oikeelta:)

      Poista
  5. oot niiiiiin kaunis! :)

    VastaaPoista
  6. Vitsit, mikä luomiväripaletti!
    Sun hiukset on kadehdittavan ihanat :)

    Heidi

    VastaaPoista
  7. Hei! Tää ei liity postaukseen mitenkään, mutta voitko kertoo millo joit ekan kerran silleen vähän enemmän? Itteä kerta masentaa ajatus että nuorena alkoholin käyttö hidastaa tai vahingoittaa kehitystä:ss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en haluu antaa kenellekkään nuoremmille huonoo esimerkkiä, joten jätän kertomatta:D ei oo kuitenkaa ainakaa tietääkseni vaikuttanu kehitykseen mun kohdalla

      Poista
  8. oletpas nätti!:-)

    http://trynalivemore.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. vinkki toho peiteväripaletin käyttämiseen; toi vihree poistaa punasuuden, esimerkiks sitä voi laittaa vaikka nenänpieliin tai sit vaikka finnien päälle ! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiiän mihin noita käytetään, ei oo tullu itellä tolle vihreelle tarvetta:)

      Poista
  10. http://www.youtube.com/watch?v=pVHFlgjJjT0 tossa vielä video liittyen toho peitevoidepalettiin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi ihanaa et joku on jaksanu tehä tollasen:D

      Poista
  11. Tosi ihana meikki ja oot älyttömän kaunis sekä tässä että meikittömässäkin postauksessa :)

    VastaaPoista
  12. miks sul tulee nykyään tää kommentti juttu tälleen ettei se avaudu uuteen pieneen ikkunaan? :( vihaan tätä et se menee samalle sivulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siks että tälleen pystyn vastaa jokaseen kommenttiin erikseen:) siinä ponnahdusikkuna-jutussa se ei ikävä kyllä oo mahdollista

      Poista
  13. Sun huulet näyttää tosi sottasilta tossa lähikuvassa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kieltämättä vähän huulipunat vinksallaan ku en levittäny siveltimellä vaan suoraan puikosta:)

      Poista
  14. Voi ihanuus noi sun silmät ai että ne on ihanat :D
    terv: kateellinen ruskeista silmistä

    VastaaPoista