24.11.2012

naked truth

Kaikki tietääki varmaan mistä on kyse, eli nyt kuvaa musta ilman meikkiä ja muokkaamattomana. Oon itseasiassa aika usein ilman meikkiä ja se ei oo mulle mikään ongelma, mut silti en lähtis esimerkiks kouluun ilman meikkiä ku olo on kuitenki paljon itsevarmempi meikin kanssa. On se sitäpaitsi ihan kiva että meikin avulla saa ripset ja kulmatki näkyviin ku muuten noi ei näy mihinkään:D

Toivottavasti kukaan ei menetä yöuniaan näitten takia, mä nimittäin oikeesti näytän ihan erilaiselta ilman meikkiä:D Joskus oon saanu naurut päin naamaa ku oon ollu ilman meikkiä ja joskus ku oon käyny kaupassa ilman meikkiä niin joku on tullu jälkikäteen päivittelee et miten mä kehtaan liikkua niin hirveen näkösenä missään. Relax tyypit, oon syntyny tällaseks ja sille ei voi mitään:D

68 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis ilman meikkiäkin! :)

    VastaaPoista
  2. sul on helvetin ruma nenä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onneks sulla itelläs on varmasti täydellinen nenä:) toivottavasti mun nenän haukkuminen piristi iltaas!

      Poista
    2. olipas taas asiallista..

      Poista
    3. Tässä varmaan taas yks niistä iisalmelaisista Senjan kateellisuuskerhon jäsenistä.

      Poista
    4. höpsis, on niitä ilkeitä ihmisiä varmaan muuallakin päin suomee:)

      Poista
  3. mul on sama ongelma et kulmat ja ripset on tosi vaaleet ilman et laittaa kulmakynää tai ripsarii :Dd mä näytän ihan kaljurotalta jos en niitä laita :D

    mut sä oot kyllä tosi kaunis ilman meikkii !

    VastaaPoista
  4. Olet kaunis ilman meikkiä ja meikin kanssa:)

    VastaaPoista
  5. Vautsi, onks toi lintutatuointi oikee?! Sairaan hieno, vähän ton tyyppistä oon itte harkinnu:) Ja oot kaunis! 8)

    VastaaPoista
  6. sulla on ihanan puhas ja tommonen tosi kuulas iho :)

    VastaaPoista
  7. ei sun nenässä oo mitää vikaa, tyhmästi sanottu joltain :) musta oot nätti ilman meikkiä tai ite näytän tosi väsyneeltä ja ihan tylsältä, mut sä näytätt tosi nätiltä ja sellatteelta ahha raikkaalta :D voiks noin sanoo, mut kuitenkin :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kyllähän toi aika tyhmä kommentti oli, rupes jo vähän kaduttaa et tein tän postauksen:D kiitos paljon!

      Poista
  8. näytät kyl iha eri ihmiselt ilma meikkii mut ei sillä et näyttäsit pahalt näytät meikil ja ilmal nätilt vaik näytätki iha eri ihmiselt sori:DDD!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tiedän et näytän ihan erilaiselta, mut ei mitää:D

      Poista
  9. Kaunis olet! :) Oispa mullakin yhtä hyvä iho kuin sulla :)

    http://lifethroughidaseyes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. söpöliini! ja mitä kommenttia taas tulee... huhhuh. jos ei naama miellytä niin pitäkööt ihmiset sen omana tietonaan. mulla ei tulis kuuloonkaan solvata ketään julkisesti.

    mä tein kanssa tän haasteen jos haluut mun blogista kurkkailla :)

    VastaaPoista
  11. ootpa kaunis ilman meikkiiki! :) ja hei mun piti muuten joskus kiittää siit mun voittamast mekost ja korviksist mut unohdin sen xd nii kiitos paljon, ne on tosi kivoi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos:) ei mitää, kiva et tykkäät!

      Poista
  12. Oot kyllä tosi nätti ilman meikkiäkin, mut miks sulla sillon joskus meni välit poikki sun kaikkiin ystäviin:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no toi ei kyllä liity tähän postaukseen mitenkään mutta siis varmaan ne meni ku aloin seurustelee:D

      Poista
  13. sä oot sitte kaunis! oisin niin onnellinen, jos mulla ei ois näin tumman silmänaluset.. sulla on just täydellinen iho! oon kade :-D

    VastaaPoista
  14. Vau, sulla on superhyvä iho! <3

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. oot kyllä tosi kaunis ilman meikkiäkin ! :)

    VastaaPoista
  16. kysymys! kulmakarvasi eivät noin näytä mitenkään erilaisilta, oletko harkinnut että käyttäisit vaaleanpaa kulmaväriä tai että et seuraisi kulmien muotoa laittaessasi väriä, vaan "piirtäisit" kulmakarvojen yli? mahdatkohan yhtään ymmärtää mitä tarkoitan :D:D pointti oli että oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos totta puhutaan nii en tajuu mitä tarkotat, siis tottakai mun kulmat näyttää erilaiselta meikattuna ku sillon ne on tummemmat?:D en varsinaisesti piirrä mun kulmia vaan vetelen niihin vaan sellasta kulmaväriä:) kiitti!

      Poista
    2. nojoo, oon näköjään selittäny tosi vaikeesti, mutta siis niin

      tavallisesti, eli silloin kun oot laittanut väriä niihin, sun kulmat on eriparia, eiks totta? toinen menee suoraan ja toinen kauniisti. no tollain kun oot ilman meikkiä, ei sitä huomaa mitenkään et ne on erilaiset, nii sitä meinasin et miks laitat niihin sitten niin paljon väriä, tai miks edes seuraat kulmien muotoa kun laitat niihin väriä? :D joko tajusit :D

      Poista
  17. sulla on tosi ihanan kuulas iho! :) ois kiva jos tekisit postausta sun ihon hoidosta, et kamppaileks jtn ongelmaa vastaan vai onks sulla vaan luonnostaan hyvö iho :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli kauhee akne vielä joskus 14-vuotiaana, sit alotin pillerit ja finnit lähti pois:) eli ei sen kummempaa, tietty joskus käytän kasvonaamioita mitkä kans auttaa. mut mä en esimerkiks pese mun meikkejä juuri koskaan tai no nyt oon vähän petrannu mut ei se ikinä oo ihossa näkyny:D

      Poista
    2. oon itte 14 ja mulla on just aknea (mikä tosin on jo helpottanut aika paljon) :D mutta mulle on tosi moni sanonut ettei missään nimessä kannata ottaa pillereitä, ni eiks sulla siten käynyt niistä mitään?

      Poista
    3. siis tottakai kannattaa, enemmän niissä hyviä puolia on ku huonoja:) mulla ei oo ollu muita ongelmia ku aika isoja mielialanvaihteluita mut siihenki autto se et vaihdoin noihin yaz pillereihin joissa on vähemmän hormoonia. yksilöllistähän se on, mut kyllä mun mielestä kannattaa ainaki kokeilla pillereitä:)

      Poista
    4. Meikkien pesemättä jättäminen ei vaikutakaan välttämättä juuri nyt nuoreen ihoosi, mutta kyllä ne ehdottomasti kannattaa ja täytyy pestä pois joka ilta! Todennäköisyys sille, että saat esim. ryppyjä aiemmin kasvaa huomattavasti. Et varmaan kuitenkaan halua olla 30-vuotiaana 40v. näköinen... :-) googlaile vaikka vähän, miksi meikit kannattaa pestä. Ihan totta, ja kaikella rakkaudella sanottu. ;-)

      Poista
  18. wau tuota sun ihoa, upee! näköjään kuulut niihin ihmisiin jotka näyttää hyvältä, luonnonkauniinakin <:

    VastaaPoista
  19. Sulla on tosi hyvä iho! :) Kiva että säkin osallistuin tuohon haasteeseen.:)

    VastaaPoista
  20. äää,sun iho on LOISTAVA. kadehdin...saanko udella mitä pillerimerkkiä syöt?:D

    VastaaPoista
  21. tä en tajua miten jollain on voinu olla pokkaa tulla sanoo päin naamaa että miten oot ollu kauheen näkönen ilman meikkiä? :OO musta oot kaunis ja oon niin kateellinen tosta sun ihosta!

    VastaaPoista
  22. tuntuu että moni ruskea silmäinen näyttää aina tosi kaljulta ilman meikkiä :D itelläki on ruskeat silmät, ja kulmakarvat, ripset jne on iha vaaliat! mutta oot tosi kaunis ilman meikkiäkin!:) minkä niminen kuuri sulla oli sillo joskus n. 14v?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos:) sillon mulla oli yasmin, nykyään yaz

      Poista
  23. Mitä ihmettä, mä oon kanssa kuullut kavereilta tosi usein, että jollekin ois sanottu että "parempi vaan ku meikkaat".. Siis en ymmärrä miten kukaan kehtaa puhuu toiselle noin rumasti, itsetuntohan tollasesta menee. :D
    Ja oon ehkä vähän kujamo, mut aluks ku avasin postauksen, enkä lukenut tekstejä, niin en edes ihan tajunnut että mistä oli kyse (josta johtopäätös maalaisjärjellä) - oot kyllä nätti ilman meikkiäkin. :)

    ♥; http://ruxanne.blogspot.fi

    VastaaPoista
  24. Oot ihanan rohkee :-) mut jännä kyllä nähä miten paljon meikki oikeesti muuttaa!

    VastaaPoista
  25. Vastaukset
    1. ei se ees oo iso, kuvakulma vaan tekee:D mutta what ever, sitten on

      Poista
    2. Sulla on Senja söpö nenä.<3 Sanoi mitä sanoi nää anot. :) Mutta yhdyn niin näihin muihin että nätti tyttö oot ilman meikkiäkin. :)

      Poista
  26. Hahah olipas ihanasti sanottu tuo viimenen lause postauksessa, tää on oikee asenne! Enkä tajua näitä nenäkommentteja, nenä mikä nenä kunhan on oikeessa kohtaa naamaa... Vielä komppaan muita kommentoijia että viherryn pikkuisen kateudesta kun näytät aina niin hyvältä :D

    VastaaPoista
  27. Oiii oot ihana ilman meikkiä<3 :) Ylempiin kommentteihin muuten, mäkin kärsin ennen aknesta, söin yasminea muttei sopinut ja nykyään syön myöskin yazia haha :D Eikä aknesta tietoakaan :)

    VastaaPoista
  28. Hei mua kiinnostaa että miks just lintutatuointi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä vähän noloo että sillä ei oo oikeestaan mitään merkitystä:D kai sille sais jonkun merkityksen siitä et otin sen ku täytin 18 ja linnun vois rinnastaa jotenki siihen ku on vihdoin täysikänen ja oman itsensä herra ja ''vapaa'':D mutta niin, otin sen vaan siks et se on hienon näkönen

      Poista