11.11.2012

nrj fashion night

Torstaina tosiaan suunnattiin oonan kanssa finlandia talolle nrj fashion awardsien merkeissä. Oltiin vähän hukassa finlandia talon sijainnista mut se löytyki yllättävän helposti:D Oli oikein onnistunu tapahtuma ja näytöksiä jakso hyvin seurata sen pari tuntia. Mulla on päälle 700 kuvaa juhlista yhteensä, vähän innostuin kuvailee niitä muotinäytöksiä että edes pari kuvaa onnistuis. Asusta on tosi huonosti kuvia ku mä niin häpeen mun kameran räpsysalamaa ja ilman salamaa taas tuli heilahtaneita. Voin tosin kuvata jälkikäteen vähän paremmin asua jos haluutte?

Juontajina toimi Tuija Pehkonen ja Elina Otsala.

Tää oli kiva!

Esiintyjinä oli the 69 eyes, the rasmus ja don johnson big band.

Palkintojen jakoa. Voittajat voitte kattoo täältä jos kiinnostaa:)

Tarjoiluja. Mä en ite maistanu muuta ku noita kuvissa näkyviä juttuja, oon niin nirso etten uskaltanu maistaa mitään:D

Haha näytänpä isolta ja kalpeelta johannan rinnalla:D Pakko oli mennä juttelee johannalle ja se osottautuki sit yhtä ihanaks ku mitä se oli bb:ssä. Mikä siinä on että nyt on niin tylsä kausi? Mä jaksoin kattoo vaan siihen asti ku johanna tippu.

Ei sen enempää tosta illasta, facebook-tykkääjät sai vähän epämäärästä tietoa mut pistetään kännin piikkiin:D Olin tosiaan aika huppelissa mut sellasta sattuu, nyt sattu vaan vähän väärässä paikassa. Mut ei pidä jäädä murehtii, pääasia että ottaa opikseen ja sen mä oon tehny. Anteeks vaan paikallaolijoille, tällasta tää on ku päästää maalaisjuntin ''isoon maailmaan''.

Nyt oon taas vaihteeks junassa. Tuli vietettyä kerranki selvä ja rauhallinen viikonloppu, teki ihan hyvää pitkästä aikaa. Seuraavan kerran istunki junassa todennäkösesti vasta kolmen viikon päästä, kauheeta ku pitää olla irinasta taas niin pitkään erossa. Palaillaan:)

8 kommenttia:

  1. Eiks sua häiinny ku roopeki katto bb:tä että ku johanna on nii siro pieni ja kaunis sexypommi, tuliks semmone aöemmuuskompleksi koskaa?:) ps tykkään sun tyylistä!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi sanoi...

    Eiks sua häiinny ku roopeki katto bb:tä että ku johanna on nii siro pieni ja kaunis sexypommi, tuliks semmone aöemmuuskompleksi koskaa?:) ps tykkään sun tyylistä!

    Öö pitäs olla iha järjetön idiootti et häiritsis kun poikaystävä katsoo kauniita naisia televisiosta. Sillonhan silmät pitäisi peittää joka toinen minuutti. camoon

    VastaaPoista
  3. ää haluun tietää mitä on tapahtunu :DD

    VastaaPoista
  4. voisitko kertoa mitä tapahtui? :) miksi pitää mainita koko asiaa jos et tarkemmin kerro :D jää vaan kaikkia häiritsee.

    VastaaPoista
  5. vitun pentu ku et voi maistaa mittään. pikku pennut nirsoilee. -.-

    VastaaPoista
  6. sun elämä on tainnu ruveta sujumaan siellä helsingissä?:) vähemmän postauksia on tullu nyt ni olettasin et on enemmän tekemistä eikä aina oo aikaa päivittää blogia :) ainakin näin huomasin omalla kohdallani :) tsemppiä jatkossakin! ps. oot tosi nätti!:)

    VastaaPoista
  7. anonyymi: miks häiritsis, ihan yhtä lailla mä kuolaan esim leffoissa olevia jätkiä sille:D

    anonyymi: totta puhut:)

    anonyymi: ei mitään ihmeellistä:)

    anonyymi: mainitsin koska halusin et ne ihmiset keille oon jutellu nii lukis ja tajuis:D ja sit ku kirjottelin fb:hen vähän enemmänki

    anonyymi: okei olen siis pentu:) ihmiset on erilaisia ja se nyt vaan sattuu olee mun luonne etten helpolla maista mitään, varsinki ku kysessä oli tollasia vähän hienompia ruokia

    anonyymi: joo on ruennu sujuu:) haluisin kyllä päivittää enemmänki mut tosiaan ei oo aikaa kokoajan. kiitti paljon!

    VastaaPoista
  8. Samaa mieltä ettei tarvii mainostaa että jotai on tapahtunu mut et kumminkaa kerro..

    VastaaPoista