13.11.2012

pidennyksistä

Tajusin just etten oo näyttäny teille koskaan kuvilla et miten iso ero mun omien hiusten ja pidennysten välillä on. Kysytte tosi usein mun hiuksista ja teidän lisäks monet muutki on ainaki väittäny yllättyneensä siitä et mulla on pidennykset:D Kuka tahansa lyhythiuksinen voi mun mielestä hankkia pidennykset ku vaan osaa laittaa ne hyvin. Oon tehny joskus videon et miten ite laitan pidennykset ja mun hiukset ylipäätään, se löytyy täältä. Nykyään en laita enää tolleen vaan nostelen ylemmät hiukset klipsillä ylös ja sitten sitä mukaa laitan pidennyksiä päähän, vaikee selittää:D Mutta siis pääasia et clipsit ei näy mihinkää.

Tällaselta mun hiukset näyttää ilman pidennyksiä. Nää on vielä järkyttävämmät sillon ku en oo tehny näille mitään, päivän jäljiltä ne näyttää kuitenki tollasilta. Vähän vaan ku tupeeraa nii ei mee hiukset niin päätä myöten onneks:D


Ja tältä puolestaan hiukset näyttää pidennysten kanssa:
Eli ero on tosiaan aika huomattava. Kysytte kans usein että mistä hankin mun pidennykset, eli nää nykyset on rapunzel of swedeniltä. En voi ku suositella pidennyksiä kaikille, mulla ei oo muista ku clipseistä kokemuksia mut oon kokenu ne kyllä tosi hyviks eikä oo omat hiukset vaurioitunu yhtään:)

Kysykää ihmeessä jos on mitään kysyttävää liittyen clipseihin !

Tästä tosiaan pääsee rapunzelin sivuille jos pidennysten hankkiminen kiinnostaa:) Toivottavasti tästä nyt ei tullu liian rapunzelin mainostamista ku tarkotus oli esitellä pidennyksien tuomaa eroa ylipäätään:D

21 kommenttia:

  1. Sun hiukset on tosi kivat ja väri on juuri täydellinen! :)

    VastaaPoista
  2. ihana tukka sulla ois ilman pidennyksiäkin, mutta aivan mieletön noitten jatkojen kanssa! huhuh :)

    heii kauanko sul on kestänyt noi rapunzelin pidennykset käyttökelpoisina, et meneekö ne kuinka nopeasti pilalle?
    mulla on blondit ja mietin et semmonen vaalee tukka on muutenkin varmasti heikompaa laatua kun tumma, mutta kuitenkin..:) ja onko noi sun 50 vai 60cm?

    ps. oon lukenut sun blogii jo varmastikin reilusti yli vuoden, mutta nyt kommentoin ekaa kertaa... laiska lukijako? :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo käyttäny rapunzelin pidennyksiä ennen nii en osaa sanoo:) aiemmat pidennykset on ollu hairtradelta ja ne ainaki on kestäny puolisen vuotta vähintään. se riippuu tietysti miten hyvin niitä hoitaa:) 50cm on nää. mutta joo, kommentoi ihmeessä useemminki!:)

      Poista
  3. Ois kysymyksiä:) Kuinka kauan yks tommonen pidennyssetti kestää, ennen kun ne on ihan siinä kunnossa, että pakko tilata uudet? :D Pystyykö noita kihartamaan helposti, kannattaaks sun mielestä ylipäätään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. riippuu ihan että miten hoidat niitä, mulla on kestäny päälle puol vuotta suht hyvässä kunnossa:) ja ehdottomasti kannattaa kihartaa jos haluu, pitää vaan käyttää lämpösuihketta ettei pidennykset kärsi. mä oon aina kihartanu pidennyksiä ja ne kiharat on pysyny hyvinä yli kaks viikkoa et ei tarvii ees usein kihartaa:D

      Poista
  4. Riippuu myös siitä miten paljon niitä käyttää ja kihartaako yms. Pysyy kyllä vuosiakin käyttö kelposena :)

    VastaaPoista
  5. Anteeks tää ei liity tähän postaukseen laisinkaan ja olet varmasti vastannut tähänkin tuhannesti, mutta miten toi sun asuntojuttu on. Mä olen 19-vuotias ja asun helsingissä. En saa mitään tukia vanhempien tulojen vuoksi, mutta ois vähän pakko muuttaa kotoa. Mitä tuloja sä saat ja oon ymmärtäny, että vanhempas maksaa elämises ainakin tällä hetkellä. Ja paljon sun vuokra on nytten ja asunnon koko? Arvostan suuresti, jos kuulet avunpyyntöni :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saan kelalta asumistukee ja tällä hetkellä kans sossusta rahaa, vanhempien ei tarvii enää auttaa paljoo:) vuokra on 640e mistä mun osuus on siis puolet ja asunto on 32,5 neliöö.

      Poista
    2. Ainiin ku armeija maksaa roopen puoliskon. Kiitos paljon vastauksistasi! Ehkä mäkin löydän jonkun jäbän joka ois menossa inttiin :D

      Poista
  6. oothan sä ennenkin tilannut rapunzelilta, muistan sen koska just luin kokonaan sun blogin läpi ja sanoit aina että tykkäät hairtraden pidennyksistä enemmän, koska kerran tilasit rapunzelilta ja ne meni heti huonoiks? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua niin muuten oliki mun ekat pidennykset rapunzelilta! hyvä muisti mulla:D mutta siis joo, ne oli muistaakseni heti sellaset liirut ja clipsit oli tosi oudot, nyt nää nykyset on vaikuttanu ihan yhtä hyviltä ku hairtradenki pidennykset:) mut katotaan miten kunto tulee muuttuu pitemmällä tähtäimellä

      Poista
    2. Voisitko tehä hiuspostauksen, tai lähinnä kertoo siitä et miten tommoset kiharat tehään? Raudalla vai kihartimella? Ja mulla on vielä ghd jolla pitäis olla hyvä ja helppo tehä mut en osaa.. Ja jos vielä ois demonstrointi ni ois huippua! :D

      Poista
    3. muistelin et joskus oon tehny postausta tohon liittyen mut en nyt ainakaa tähän hätää löytäny sitä:s mutta siis kiharran piipparilla pidennykset, oon koittanu kans suoristusraudalla mut multa se ei ainakaan luonnistu:D otan vaan pidennyksistä pieniä osioita ja kiharran ne samalla tavalla ku omilla hiuksillaki

      Poista
  7. Etkö koskaan nuku noi päässä? vai jaksatko aina väkertää aamulla noi päähän? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo koskaan nukkunu pidennykset päässä:) otan ne pois heti ku tuun kotii ja sit taas aamulla väkerrän ne. ne saa oikeesti tosi nopeesti ja helposti laitettua:)

      Poista
  8. OOT IHAN SAIRAAN UPEE.. voisin varastaa sun ulkonäön <33 aww oot upee!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja sori myöhäsestä vastauksesta, huomasin tän vasta nyt :/ :)

      Poista
  9. minkä pituset noi oli ostaessa ja ootko leikannu noita yhtään ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muistaakseni 50cm ja tossa vaiheessa en ollu leikannu vielä yhtään:)

      Poista