21.11.2012

somebody told me once that pain is a game we all gotta play

Huhhuh maha halkee kohta vapianon ruuasta, on se vaan niin hyvää! Mun pitäis vaan opetella syömään joskus jotain muutaki ku pasta bolognese:D Ihanaa ku helsingissä asuessa on valinnanvaraa ravintoloissa, iisalmessa ne oli aina ne perus mäkkirossochaplin. Muutenki tuntuu niin ihanalta asuu täällä, en olis vielä joskus vuos sitten osannu ees odottaa et mä oikeesti pääsisin asuu tänne. Oon tietty aina halunnu tänne mut olin varma etten tuu pääsee mihinkään kouluun jne, vaikka olihan mulla varasuunnitelmana se että tuun sit vaikka töihin tänne. Aika usein tulee bussissa istuskellessa mietettyä et apua mähän oikeesti asun täällä:D Sit ku elämä on vielä alkanu vihdoin sujuu niinku pitääki, ennen makasin vaan sängyssä tekemättä mitään ja nyt oon onnistunu saamaan täältä kavereita, kivan opiskelupaikan ja oon päässy käymään kaikissa kivoissa tapahtumissa. Nyt ku vielä saisin mun unelmien harjottelupaikan nii olisin tupla ilonen! 

Vaikka kaikki sujuu niin hyvin nii kaipaan silti kokoajan kotiin lähinnä irinan takia, mä oikeesti lasken aina päiviä että millon nään sen. Sit ootan niin paljon et roope pääsis armeijasta, aluks olin ihan yllättyny et miten hyvin mä pärjäänkään vaikka se on armeijassa. Luulin ennen armeijaa etten tulis selviämään mitenkään, tosin nyt ku armeijaa alkaa olla jo niin paljon takana nii ahistaa vaan enemmän. Ei siinä mitään jos näkisin roopen joka viikonloppu mut nytki se on kolme viikkoo kiinni nii voin kertoo et ei oikeesti oo kivaa. Ootan vaan niin paljon et se pääsis pois sieltä ja olis täällä mun kanssa kokoajan. Sit toisaalta pelottaa et jos se saaki opiskelupaikan vaikka jyväskylästä nii saattaisin joutuu luopuu helsingistä asumisesta, en oo todellakaa valmis lähtee täältä vielä mihinkää. Kylläpä tää nyt meni syvälliseks, tajusin vaan et en oo sen kummemmin viime aikoina puhunu mistää asioista:D

Ulkona otettuja asukuvia jee! Mua harmittaa ihan älyttömän paljon ku mun asukuvat on nykyää aina sisällä peilin kautta otettuja, jotenki välillä hävettää postata niitä aina uudestaan ja uudestaan. Senki takia roopen pitäs tulla nopeesti armeijasta pois et saatais taas kunnon asukuvat kehiin:D Tai sitten vaan tartten jonkun vakikuvaajan, olis ihanaa ku olis joku oikeesti valokuvaaja ottamassa asukuvia. Anyone? Toivottavasti kuvien laatu tulee paranee kans tulevaisuudessa, mun on nimittäin pakko saada joululahjaks uus kamera. Oon niin katkera ku mun porukat meni ja osti itelleen jonkun uuden hienon järkkärin vaikkei ne ees kuvaa koskaan ja sit mä kuvaan mun räpsysalamakameralla joka tarkentaa miljoona vuotta....

Tulipas paljon tekstiä, toivottavasti jaksoitte lukee! Niin ja asukuvista huomaaki et keksin kuin keksinki vihdoin tavan yhdistää toi toppi, hyvä minä!

Mitä tykkäätte asusta? Ja hei tykkäättekö jos on tälleen vähän enemmän tekstiä välillä?

25 kommenttia:

  1. Mä tiedän miten pahalta tuo kolmeviikkoa erossa rakkaasta tuntuu. Aivan kamalaa...Ja sama juttu asukuvien kanssa. Mutta tulin oikeastaan kehumaan sua.Etuhiukset sopii sulle älyttömän hyvin! Löysin sun blogin Erikan kautta ja voi että miten aidolta ihmiseltä vaikutat♥ Selailin blogin alusta loppuun saakka. Oon hirmu kateellinen sun kropasta :(! Mutta ihanaa, että löytyiätällänen basic ja hyvä blogi luettavaksi. Odotan innolla postauksia. Tsemppiä kirjoittamiseen =).

    VastaaPoista
  2. Ooksä ite huomannu et oot lihonu aika lailla helsinkii muutettuas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä jos joku sen on huomannu, ei se kuvissa käy oikeestaan ees ilmi:D mutta joo, siks mä sopivaa salia oonki etsiskelly

      Poista
    2. Ja pyh sä oot just hyvän kokonen!

      Poista
    3. Ei näy kuvista ilmi mitään lihomista. Taitaa anonyymi itse olla lihonut ;)

      Poista
  3. oi maista vapianossa seuraavaks ehdottomasti niit rucola-ricottajuusto tortellinei! ne on pala taivasta ;D

    elämä on ihmeellistä, koskaan ei tiedä mihin se kuljettaa :)

    VastaaPoista
  4. pah, et oo kyllä lihonnu! rakastan kyllä sun hiuksia! <3

    VastaaPoista
  5. Mua on itseasiassa vähän harmittanut, ettet ole pitkään aikaan postannut niinkuin ennen, ennen kuin nyt. Annat itsestäs paljon ja kerrot asiat niinkuin ne on, siksi joskus aloin tätä blogia lukemaan. Joten kyllä, saa olla tekstiä. :) Aloin jo huolestumaan ku viime postaukset ovat olleet kovin kaupallisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh pitää alkaa petrata, nyt vaan on tapahtunu kaikkee nii ei oo kerenny postaamaan silleen ku ennen:)

      Poista
  6. kyllä mä ainaki tykkään jos on vähä enemmän tekstiä :) ja saisko susta joskus kuvaaa missä hymyilet sillai että hampaat näkyy? :D ois kiva nähä sellanen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en usko et tulee sellasta kuvaa ku en ikinä hymyile hammashymyä, mun hampaat on niin kauheet:D on täällä muistaakseni ainaki yks kuva joskus näkyny mis on hammashymy

      Poista
  7. olisko susta tohon naked truth-juttuun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai on jos vaan kiinnostusta löytyy:) on täällä pari kertaa joskus aiemmin vilahtanu kuvia missä oon ilman meikkiä

      Poista
    2. joo tee vaan tollanen naked truth-postaus! :)

      Poista
  8. Mun poikaystävä ei vielä edes oo armeijassa, mutta nyt taas nähdään parin viikon tauon jälkeen, sitä ennen oli just toi kolme viikkoo ettei nähty ja voin kyllä sanoo, että meinas vähä päänupissa jo alkaa tuntuun toi ikävä. :D Mua ei ton armeijaan meno kauheesti ahdista, vielä, vaikka tuntuuki, että kaikki sanoo, että se on miljoona kertaa pahempaa ku luulen. Ja mä kyllä tiedän millasta inttileskeys on, exä ku meni armeijaan silloin, ku seurusteltiin. Mutta jotenki musta nyt vaan tuntuu, et täl kerralla kaikki on paljo iisimpää. :D

    Ja hei, mieti kuinka ihanaa se on sit, ku Roope vihdoin pääsee sieltä armeijasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on muuten ollu yllättävän helppoo mut sit just jos on kolme tai kakski viikkoo näkemättä nii tekee tiukkaa:D

      Poista
  9. Toivon kovasti, että saat vielä asustella Helsingissä :) Itse kovasti haluaisin muuttaa Espoosta Tampereelle, mutta siellä haluamaltani alalta on vaikeaa saada opiskelupaikka. Tosin unelmathan toteutuvat, kun tarpeeksi uskoo ja tekee töitä sen eteen.. Lisäksi oma elämäni on tällä hetkellä painottunut Espooseen enkä voisi kuvitella vielä muuttavani muualle. Toisaalta haluan pysyä Espoossa ja rakentaa oman tulevaisuuden tänne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voithan sä käydä tampereella muutaman vuoden opiskelemassa ja asustelemassa ja sitten takas espooseen?:)

      Poista
  10. ompas sulla kivasti hiukset! :) mun mielestä nuo etuhiukset sopii sulle :)

    VastaaPoista
  11. Mun on jo pitkään pitäny kirjottaa tä mut jotenki en oo vaan koskaan saanu aikaseks :D. Oot kyllä mun todellinen sielun sisko ja meiän elämät on nii samanlaisia et välillä tuntuu et omaa elämäänsä täällä lueskelen :D.
    Muutin pari viikkoa sun jälkeen pääkaupunkiseudulle, vantaalle tosin :). Minulla oli alku siinä mielessä helpompi, että vaikka pääsin kouluun varasijalta ja minulla oli viikko aikaa tehdä muutto turusta ennen koulun alkua, niin minulla oli täällä poikaystäväni kämppä joka oli tyhjillään koska minunkin poikaystäväni meni heinäkuussa armeijaan :D.
    Alussa oli kuitenkin mutkia matkassa asunnon suhteen niin kuin sinullakin ja rahat ne minultakin loppui :D. Poikaystäväni sanoi, että ellen saa kesään mennessä töitä ja ole omavarainen niin joudun etsimään oman kämpän. Tänään kuitenkin kävin kirjoittamassa työsopimuksen ja elämä täällä on muutenkin lähtenyt rullaamaan :). En muuttaessani tuntenut täältä kuin noin 3 ihmistä, mutta nyt olen jo tutustunut koulussa mahtaviin ihmisiin joiden kanssa vietän vapaa-aikaa.
    Seuraava haaste onkin saada juuri unelmien työharjoittelu paikka :D. Niin ja löytää täältä vantaalta hyvä kampaaja tammikuista kurssijuhlaa varten ;))...

    Tulipas romaani, mutta oli nyt vain viimein pakko jakaa tämä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa ihana kommentti, kiitos paljon!:) mä en pysty hankkii työpaikkaa nyt ku meillä ei saa olla samaan aikaan työharjottelun kanssa muita töitä, ei sillä et mä jaksasinkaa tehdä kahta työtä yhtä aikaa tässä elämänvaiheessa ku pitää muutenki sopeutuu helsinkiin:D

      Poista