4.11.2012

what I would order from new look right now

Moikka! Toivottavasti teillä on ollu kiva viikonloppu, mulla on ollu ainaki:) Mut kaikki kiva loppuu aikanaan ja muutaman tunnin päästä pitääki hypätä taas junaan ja lähtee takas helsinkiin. 

Mä en yleensä tykkää tällasista mainostuspostauksista, mutta tällä kertaa mun on pakko tehdä tällanen ku oon niin innoissani. Ei tarvii kuitenkaan pelätä et tällasia alkais tulla nyt kokoajan, ei todellakaan:D On kaks sivustoo joita mainostaisin kaikista mieluiten, ja ne sivustot on new look ja forever21. On ne vissiin saanu jo aika hyvää mainosta mun kautta tähänki asti tosin ihan ilmaseks:D Nyt mulle avautu mahdollisuus mainostaa new lookia ja mainostan sitä enemmän ku mielellään! Kaikkien pitäis oikeesti tilata sieltä joskus vaatteita, hintataso on kohdillaan ja vaatteita on paljon ja mä ainaki kelpuuttaisin melkein kaiken sieltä itelleni. Tein nyt pienen kollaasin tän hetken lempparivaatteista mitä siellä on. Jos mun rahatilanne olis vähän parempi nii voisin tilata vaikka kaikki noista:) On muuten kunnon kidutusta selailla nettikauppoja tietäen ettei voi tilata mitään:D

 Kuvasta käykin aika hyvin new lookin hintataso ilmi. Mä oon joka kerralla päätyny tilaa jotain kans nuorten puolelta, mutta kollaasiin pääty tällä kertaa vaan naisten puolen tarjontaa. Mutta muistakaa aina tsekata myös nuorten puoli!:) 

Toivottavasti ette nyt hirveesti säikähdä tällasta postausta, kyllä tää eroo niistä perus nelly-postauksista sillä että moni ei edes tiedä new lookista. Moni on saattanu käydä liikkeissä esimerkiks Lontoossa ollessaan mut nettikauppa onki sitte asia erikseen ku siellä myydään kans sellasia vaatteita joita ei oo kaupoissa tarjolla. Postikulut on muistaakseni 6e luokkaa mutta välillä on kans sellasia tarjouksia että ku tilauksen summa on tietyn kokonen nii postikuluja ei oo ollenkaan. Enpä mä nyt tän enempää osaa new lookia ylistää, kysykää toki ihmeessä jos joku askarruttaa nii mä neuvon parhaani mukaan:) Niin ja sivuille pääsee joko kuvaa tai alla olevaa banneria klikkaamalla tai jos ette haluu mennä mun linkkien kautta nii osote on newlook.com:D
Joint Gender

31 kommenttia:

  1. kuinka nopee toimitus sulla on ollu? entä ootko joutunu palauttaan?:) mulla olis pikkujoulut 3vk päästä pukukoodina little black dress ja oon kaikenmoisia nettikauppoja kolunnu jo, mut tuolta löyty kyllä hyviä vaihtoehtoja!

    VastaaPoista
  2. ihania vaatteita ! rupesin ite himoitsemaan tota hametta ::: )

    VastaaPoista
  3. anonyymi: toimitus kestää 5-7 työpäivää ja joo oon palauttanu ja se suju ihan samalla tyylillä ku muissaki nettikaupoissa:)

    VastaaPoista
  4. Mä oon selaillu New Lookin sivuja jonku miljoona kertaa, mutta vielä en oo saanu aikaseks tilausta. :D Palkkaa odotellessa :D

    VastaaPoista
  5. New Look on jo monta vuotta ollut yksi mun suosikkikaupoista! Ihastuin siihen kun olin ekaa kertaa englannissa ja nykyään joka reissulla pitää päästä sinne :) Nettikaupastakin olen muutaman kerran tilannut, eikä kyllä ole mitään valitettavaa..

    VastaaPoista
  6. Tuoltako tilataan ihan normaalisti niinku esim.H&M:ltä? että ei oo mitään tullijuttuja eikä mitään muuta vaikeeta :D

    VastaaPoista
  7. aah newlook on paras! tilasin ekat vaatteet joskus 2,5 vuotta sit ja aina tullu tosi nopsaa! lontoossa jotenki niissä kaupoissa en oo löytäny mitään mut sit nettikaupassa aina teen henkistä kuolemaa :D just pyysin iskältäki (suurta) summaa X jonka voisin tuhlaa newlookiin.. :D

    VastaaPoista
  8. Mä tilasin tällä viikolla ja toimituskulut on 5e, mut jos tilauksen loppusumma on yli 65e niin ei tuu postikuluja ollenkaan! :)

    Musta toi 65e juttu on voimassa siellä aina?

    Kiva että pääset mainostaa New Lookia :)

    VastaaPoista
  9. hihhi mä oon vieraillu new lookissa tuolla brittein saarella, mut en oo koskaa aatellu et vois tilata suomee jotai :)

    VastaaPoista
  10. anonyymi: ei tuu tullijuttuja tai mitää:)

    petra: postikulut on viis puntaa nii eikö se oo euroissa jotai kuuden euron paikkeilla?:D en tiiä tosta 65e jutusta ku en oo nyt hetkeen tilannu:)

    VastaaPoista
  11. Miten nuo koot yleensä vastaa esim. h&m kokoja? käytätkö itse kokoa 8 vai 10? itse käytän yleensä h&m:ltä kokoa 36, joten kumpihan koko olisi minulle parempi?

    VastaaPoista
  12. äskeinen kommenttini ei varmaan tullut? Eli vastaako koot mten hyvin esim. h&m kokoja? itse käytän kokoa 36, joten olisikohan parempi uk 8 vai 10? kumpi koko itselläsi on?

    VastaaPoista
  13. ihanan rehellinen mainospostaus!:D
    ei siinä nam, noita vaatteita....

    muutenki tää sun blogi on ihana, mun yks lemppareista <:

    http://matildannas.blogspot.fi/ olisin tosi ilonen, jos kävisit stekkaamassa mun uutukaisen blogin alun (:

    VastaaPoista
  14. titu: veikkaisin että 8 olis parempi mut toisaalta ne on varmaan melkolailla samankokosia ja sit pitää ottaa huomioon et haluutko et vaate on tiukka vai vähän löysähkö:)

    VastaaPoista
  15. Haha mahtavaa Senja! Tällästa avoimuutta toivois joskus muiltakin, niin rehellinen mainospostaus että menen jopa mielelläni linkkien kautta :P

    VastaaPoista
  16. Miten toi maksu onnistuisi helpoiten? Kun mulla ei ole paypal tiliä ja vaikka tekisin niin senkin saisin varmaan sohlattua kun se vaikuttaa niin monimutkaiselta :D

    Ja äiti sit taas ei suostu laittamaan omia luottokorttitietojaan nettikauppoihin :D
    Miten itse maksat? :)

    VastaaPoista
  17. anonyymi: mä oon ite maksanu visa electronilla mut suosittelen kanssa paypolia ku siitä on hyötyä monessa muussaki paikassa ja se on ihan luotettava:)

    VastaaPoista
  18. ootko muuten meinannu pysyä helsingissä sen jälkeen kun toi sun koulu nyt loppuu? :) ja millasia suunnitelmia sulla on? töihin vai kouluun sit? :)

    VastaaPoista
  19. anonyymi: haluisin kyllä pysyy helsingissä mutta sen näkee sitten:) en osaa yhtään sanoo et jatkanko opiskelua vai meenkö töihin, jos saan harjottelupaikan jonne haluun kaikista eniten nii sinne olis ainaki kiva jäädä töihin jos vaan mahdollista

    VastaaPoista
  20. miten noi lastenpuolen koot sopii? tilaatko tota isointa 14-15v kokoa vai mitä? tuolta size guidesta ei löytyny mittoja kun 10v kokoon asti niin vähän epäilyttää :S ite oon jotain 36 kokoo niin meniskö mulle toi isoin koko? periaatteessa yläosia vaan ajattelin et vois tilata, ei mulle noi lastenkoot perseestä menis mitenkää :D

    VastaaPoista
  21. sanebox: en tiiä mitä toi yrs tarkottaa mutta siis toi 14/15yrs tarkottaa et se on 164/170cm pitkille, ei ikää:) ja mulle on ainaki ollu aina ihan sopiva toi isoin koko

    VastaaPoista
  22. 14/15yrs= 14/15 years= 14/15 vuotiaat ;) ite oon 164 pitkä ja ostan lasten puolelta yläosissa aina just tota kokoa (164/170cm).

    VastaaPoista
  23. anonyymi: aa okei:D no mäki oon 160cm nii siks ne varmaan sopii

    VastaaPoista
  24. Oon ite tilannu pari kertaa New Lookilta ihania juttuja, eikä mun oo vielä tarvinu palauttaa sinne mitään.
    Oon kuitenki ymmärtänyt että New Look ei maksa Brittien ulkopuolella palautusta, eli jos jotain haluaa palauttaa niin sen joutuu itse maksamaan.

    Osaatko (tai osaako kuka tahansa) sanoa että onko näin? Ootko joutunu ite palauttamaan jotakin? Mun mielestä ei oo nimittäin kovin halpaa lähetellä paketteja Britteihin...

    VastaaPoista
  25. Vaikka tilauksen pitäis tulla 5-7 työpäivän sisällä niin mulla siinä kesti 9 työpäivää ja kun viikonloput lasketaan mukaan niin yhteensä meni n. 2 viikkoa ennenkuin tilaus saapui.
    Eli ihan vaan tiedoksi: jos on kiire saada jokin vaate niin ei kannata luottaa siihen että tulis 5 päivässä :) muuten on kyllä aivan super kauppa!

    VastaaPoista
  26. anonyymi: mä oon palauttanu sinne enkä ainakaan muista että olis pitäny maksaa mitään:)

    anonyymi: mulle on tullu joka kerralla ihan ajallaan eli toi on varmaan ihan yksittäistä:)

    VastaaPoista
  27. Okei, kiitos vastauksesta! :)

    VastaaPoista
  28. pystyykö tuolla maksamaan visa electronilla ilman verkkopankkitunnuksia? :)

    VastaaPoista
  29. anonyymi: joo pitää vaan syöttää kortista ne kaikki luvut:)

    VastaaPoista
  30. Moi! Muistatko yhtään, että kuka New Lookin paketin sulle toimitti? Siis, että tuliko se postin mukana vai esim. DHL:llä? Mä oon tilannut New Lookilta kengät yli kaksi viikkoa sitten, eikä vieläkään ole tullut :/ Mietein vain, että mihinköhän pitäisi ottaa yhteyttä, New Lookille laitoin jo viestiä, mutta sieltä ei vastattu. Harmittaa ihan älyttömästi jos koko paketti on kadonnut matkalla!

    -Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. postin mukana tuli:) aika outoo et ei oo vielä tullu, kannattaa vissiin vaan pommittaa new lookia ja kysyy missä vika!

      Poista