3.12.2012

at home

Olin tosiaan kotona iisalmessa käymässä keskiviikosta sunnuntaihin. Tällä kertaa oli vähän erilainen viikonloppu ku roope oli kiinni, yleensä oon ollu iisalmessa sillon ku seki. Tuli siis lähinnä löllittyä vaan kotona ja vietettyä irinan kanssa laatuaikaa. Sillä oli vissiin ollu ikävä ku se seuras mua suihkuunki:D Kauheinta oli aamuyöllä ku lähtö koitti, se jäi uikuttaa mun perään. Oikeesti irina ei uikuta ikinä, voitte vaan kuvitella miten sydäntä särkevän kuulosta se oli. Oli ihan sika vaikeeta lähtee, olisin halunnu vaan napata sen mukaan tänne helsinkiin. Nyt sit pitää malttaa olla taas kaks viikkoo erossa siitä riiviöstä.

1. Matkaeväät junassa tulomatkalla, nam! 2. Porukat oli ostanu mulle joulukalenterin, kinder on paras:) 3. Mun huoneeseen oli ilmestyny vähän jouluvalaistusta. Sain kans tänne helsingin kotiin viime viikolla valot viriteltyä, ne vaan ei oo tahtonu pysyä teipin kanssa paikallaan ja koko valot oliki tullu mun poissaolon aikana alas:( 4. Lauantaina meikittömyysputki loppu ku lähin tsekkaa iisalmen yöelämän. Mut feidattii viime hetkellä nii jouduin lähtee yksin, onneks sieltä löyty sitte tuttuja kuitenki.

1&4. Tuli vähän herkuteltua... liikaa. 2. Oltiin mun veljen synttäreillä käymässä ja irina nukahti mun syliin. Ei vois enää söpömpää olla! 3. Viime viikonloppuna armeijavierailun yhteydessä rajamarketista lähti mukaan irinalle tonttuasu joka pääs heti sovitukseen. Toi tonttuhattu ei miellyttäny, se pääty lähinnä järsittäväks:D Taustalla on muuten äitin askartelema vanhasta puhelinluettelosta tehty kuusi(?).

Alemman kollaasin kuvat on muutes porukoitten uudella järkkärillä (canon 1100d) otettu. Hiukan jos parempilaatusia kuvia ku mun romukameralla otetut... Joulua odotellessa, sillon mä hommaan uuden kameran!

Tää päivä mulla meni lähinnä nukkuessa, juna lähti yöllä 4.38 enkä malttanu nukkuu ennen sitä yhtään. Nyt ajattelin mennä kylpyammeeseen lillumaan taas vaihteeks:) Muistakaas että vielä tänään voi osallistua pidennysarvontaan!

17 kommenttia:

  1. ihana tuo sun irina ;)! ja heei mihin kouluun meinasit ens vuonna hakee ku eikö toi sun nykynen koulu kestä vaan vuoden?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo päättäny vielä, voi olla että pidän välivuoden jos ei ajatukset selkiinny:)

      Poista
  2. Kuinka kauan oot seurustellu sun poikaystävän kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tammikuussa tulee 5 ja puol vuotta, huhhuh!:D

      Poista
  3. Kuinka monta kertaa Roope on pettänyt... XD

    VastaaPoista
  4. kuvitteletko yhteisen tulevaisuuden sun poikaystävän kanssa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei pidä suunnitella liikaa, pääasia että haluun olla sen kaa nyt tällä hetkellä. kai seki jotain kertoo että asutaan yhdessä:D

      Poista
    2. hahha joo todellakin hei. eihän se ees ikinä oo siellä :DD

      Poista
    3. öö sherlock se on armeijassa ja nytki ollu kolme viikkoo kiinni? käy niin paljon ku pystyy ja sit ku armeija loppuu nii on eri asia.

      Poista
  5. ehkä vähän turha kommentti, mutta arvaa repesinkö kun olin lukenut ton suihkuun seuraamisen kolmeen kertaan uudelleen että häh, sitten seuraavassa lauseessa tajusin että Irina on koira, ei ihminen :D

    mut niin, suloselta koiralta vieläpä vaikuttaa :)

    VastaaPoista
  6. miksi olet noin sinisilmäinen ja tyhmä sun poikaystävän suhteen? Luuletko että ihmiset vaan huvikseen kiusatakseen kertoo sulle totuuden sen villeistä baari-illoista? Olisin tarpeeks fiksu ja kuuntelisit sen totuuden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis täh, ei mulle oo kukaan kertonu mistään roopen villeistä baari-illoista:D sitä paitsi ollaan oikeestaan aina yhdessä baarissa

      Poista
  7. Onks tossa sun porukoiden järkkärissä se perusobjektiivi mikä tulee siinä mukana? :) Oon nimittäin katellu nyt jonkun aikaa tota samaa kameraa ja toi on kyl pakko laittaa tilaukseen ihan lähipäivinä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on:) kannattaa ihmeessä laittaa, hyvä kamera!

      Poista
  8. lutusta toi sun ja irinan ystävyys<3

    VastaaPoista