12.12.2012

glitterin bloggaajailta

Moikka! Eilen tosiaan käväsin glitterin bloggaajaillassa. Mua vähän jännitti mennä sinne ku en oo käyny kovin monissa tapahtumissa, onneks ilta suju kuitenki hyvin ja ihana anskuki oli siellä. Saatiin valita glitterin valikoimasta kaks tuotetta itellemme, voitte vaan kuvitella mikä valinnanvaikeus! Oon kyllä niin kiitollinen että pääsin mukaan:)

Yllä näkyyki mitkä tuotteet mä valikoin. Oonki sanonu et miten kaipaisin uutta laukkua eli toi laukku oli aika selvä valinta. Okei ei ollu, jahkailin ton suhteen ihan sika pitkään lähinnä ton hihnan takia:D Laukun sisältä löyty kuitenki pitempi hihna jonka vaihdoinki tohon heti. Ristikorulle oli kans hyvä syy ku tosiaan oon rikkonu jo kaks hopeeta ristikorua viime aikoina... Ristit on parhautta!

Nyt mä vietän iltaani lähinnä pakkaillessa, lähden nimittäin huomenna vähän tälleen etukäteen joululomalle kotia kohti. Pitäis siis pakata kolmeks viikoks eteenpäin, apua. Mulla on kauhee stressi ku tilasin rukin tanssiaisiin mekon ja se tulee tietty just ku oon poissa. Tuun takas helsinkiin vissiin 3. päivä ja tanssiaiset on 5. päivä, hiukan jos paniikkia pukkaa. Sit jos mekko on huono nii en tiiä mitä teen, pitää sit varmaan peräänkuuluttaa joltain lukijalta esimerkiks vanhojen tanssimekkoo lainaan? Vai onko helsingissä jotain mekkovuokraamoo? Joku suunnitelma b mun pitää keksiä!

39 kommenttia:

  1. Oli kivaa! "Emmä osaa vaihtaa sitä hihnaa, apua" :---D

    Oliko vaikeaa? ;>

    VastaaPoista
  2. Ootko ajatellu myydä sun entisen kameran jos ostat uuden? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo jos vaan joku on halukas ostaa sen:)

      Poista
    2. Paljonko suunilleen pyytäisit siitä? Ja onko kuinka helppokäyttöinen? :D

      Poista
    3. hinta on neuvoteltavissa mut alle 200e, ehkä joku 170e ois hyvä. on helppokäyttönen, jopa mä osaan:)

      Poista
    4. Kuullostaa hyvältä. Laitoin sulle sähköpostia :)

      Poista
  3. Eikös postista pysty pyytää, että ne lähettäis sen mekon Iisalmeen? Meinaa ei tarvi sit kauheesti panikoida jos mekko ei ookkaan hyvä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis siihen postiin mihin se tulee vai miten?:D

      Poista
    2. Niin soitat siihen postiin ja pyydät lähettää Iisalmeen, mut mun käsittääkseni se maksaa lisää sit:)

      Poista
  4. Sä oletkin varmaan maailmankaikkeuden ainut bloggaaja joka arvostaa tollasia bloggaajailtoja! =) Tuntuu että kaikki kivat blogit on muuttunu siihen että juostaan vaan mainostustilaisuuksista bloggaajailtoihin... Ihana että tää sun blogi on pysynyt ennallaan! =) Millon Roope pääsee muuten armeijasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos:) roope pääsee kesällä vasta armeijasta:(

      Poista
    2. Samaan aikaan kun mun poikaystävä, jolla armeija alkaa tammikuussa! Hassua :-D miten ihmeessä pärjäät noin pitkän ajan ilman roopea :( musta tuntuu kauheelta vaikka oma poikaystävä onkin sen 6kk ja paikka on suht lähellä. :( kerro jotakin armeijalesken vinkkejä! :-D

      Poista
    3. kyllä se muaki aluks hirvitti mut ihan hyvinhän tää puol vuotta on menny:) oppii arvostaa enemmän toista ku näkee harvemmin ja sit tulee otettuu kaikki irti siitä ajasta mikä ollaan yhdessä. en mä tätä pitemmän päälle varmaan kestäis ja sit jos roope on kolme viikkoo kiinni nii tekee jo tiukkaa:D mut usko pois ei oo niin kauheeta ku luulis!

      Poista
  5. Tee postin sivuilla osoitteen muutos, tulee sitten muukin posti sinne missä oot!(Sit vaan muistat muuttaa sen uudestaan ennen kun tuut takasin Helsinkiin) Silleen ainakin pitäis tulla sinne Iisalmeen, mikäli kerkee tekemään tarpeeks ajoissa:) Ja sen saa tehtyä niin ettei ne ilmota maistraattiin siitä, ettei sossulta tuu mitään kyselyitä sen asian suhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua kuulostaa vaikeelta, ehkä mä vaan ootan siihen et tuun takas helsinkiin ja toivon et mekko on sit hyvä:D

      Poista
    2. Postin sivuilta pitäis pystyä kääntämään posti kuukauden ajaksi ilmaiseksi toiseen osoitteeseen. Esimerkiksi just vaikka kesäloman ajaksi

      Poista
    3. hmm pitää ottaa vähän selvää, mua epäilyttää:D

      Poista
    4. Miks pitää tehä asioista niin hirveen hankalia kun operaatio kuitenkin on ääääärimmäisen simppeli....... Ihmeellistä laiskottelua. Oot kuitenkin kolme viikkoo pois ja aika tärkeitäkin posteja saattaa noin pitkässä ajassa tulla.. HUoh.

      Poista
    5. koska en tajuu et mitä sit tapahtuu ku yhtäkkii en muka asukkaan tässä osotteessa, siis että onko sillä jotain seurauksia:D ja operaatio ei nyt kyllä onnistunu ku verkkopankki ei toiminu

      Poista
    6. Voi tehdä myös väliaikaisen osoitteenmuutoksen, niin ei tarttee muutella sitä osoitetta takas Helsinkiin vaan se palautuu automaattisesti. :)Ja voit laittaa ajaks vaikka vaan sen kolme viikkoo eikä kuukautta.

      Poista
  6. Kurssijuhlassa nähään! Oon jo blogias jonku aikaa lukenu mutta nyt sain vasta aikaseks kommentoida, oot tosi nätti :) millasen mekon oot tilannu? Ja ootko kampausta miettiny? Multa jo mekko löytyy mut kampauksen aion tehä ite ja vähän pelottaa :D tulee kyllä varmaan niin hauskaa siellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sellasen kultasen bling bling mekon, siks vähä hirvittää et onko se hyvä vai ei:D ja teen kans kampauksen ite mut en mä mitää monimutkasta meinannu

      Poista
  7. Aivan ihana tukka sulla on! Pakko sanoa et yleisän se on mun mielestä liian tupeerattu, mut nyt se näyttää täydelliseltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se onki päässy lässähtää lumisateessa tossa:D kiitti:)

      Poista
  8. Melkein kannattais tehdä se osoitteenmuutos, koska osan paketeista posti lähettää jo kahden viikon jälkeen takaisin, jos niitä ei ole haettu. Jos saat ilmoituksen ensi viikon alussa, sulla ei välttämättä ole mekkoa haettavana tammikuun alussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä vissiin nyt teen sen tai koitin just tehdä mut verkkopankin kanssa oli jotain ongelmia:D pitää koittaa myöhemmin uudestaa

      Poista
  9. Onpa kaunis kuva susta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää mä en tykkää tosta kuvasta jotenki yhtää mut toi oli ainoo vaihtoehto:D mut kiitti!

      Poista
  10. superkiva toi toisiks alimmainen laukku! :))

    VastaaPoista
  11. hei mistä oot ostanu siun pidennykset ? :)

    VastaaPoista
  12. onko helsingissä mekkovuokraamoo :D lol, no eiköhän oo, varmaan jokaiselle kuukaudenpäivälle oma vuokraamo :D eli googlesta vaan ja mekkoa vuokraamaan jos ei se tilattu natsaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nohei oon tällanen maalaisjuntti nii mitä voi odottaa:D oon niin tottunu et iisalmes ei oo mitää ja helsinki on mulle ihan vieras vieläki nii ei kaikkee voi tietää

      Poista
  13. hei paljon toi timantti ristikaulakoru maksoi ? =)

    VastaaPoista
  14. Mäkin oon menossa Haminaan kurssijuhlaan! Mahtavat partyt varmaan, can't wait :) Nauti valmisteluista, siitä tulee prinsessapäivä!

    VastaaPoista