10.12.2012

I wanna scream and shout and let it all out

Kerranki lähti maanantai hyvin käyntiin ku sai nukkuu vähän pitempään. Aikaset aamut ei todellakaan oo mun juttu, tekee joka kerta tiukkaa herätä. Vois tietty mennä aiemmin nukkuu mut minkäs teet ku oon kauhee iltavirkku. Meen yleensä nukkuu kahden aikaan:D Lisää piristystä päivään toi koululta lainattu kamera, tulee sillä vaan niin paljon paremman laatusia kuvia ku mun kameralla. Olisin just ja just kerenny ottaa koulun jälkeen kuvat päivänvalossa mut mulla meni seki pieni aika kameran kanssa säätäessä ku se ei suostunu ottaa itselaukasimella kuvia jostain syystä. Todennäkösesti mä en vaan osaa....

Koska kameran kanssa oli ongelmia nii tyydyin sitten ottaa kuvat ihan vaan peilin kautta. Ongelmat jatku ku koitin tarkentaa noihin käsikoruihin silleen et laitoin käden suoraan kameran eteen. Kamera tarkens tietty kaikkialle muualle paitsi mun käteen. Toi oli kyllä aika outoo ku mulla oli kuitenki automaattiasetukset päällä, jotain mä silti tein väärin. Oon liian tottunu käyttää sitä mun kameraa nii muitten kameroitten kanssa on vaikeuksia, pitää sit opetella kunnolla ku hankin uuden kameran.

Niin ja asusta sen verran et mun teki mieli laittaa pitkästä aikaa toi pinkki neule päälle ja rakensinki sitten asun sen ympärille. Oisin niin halunnu laittaa kokonaan hopeen ristikorun mut oon onnistunu rikkoo jo kaks sellasta... Onneks huomenna on glitterin bloggaajailta nii jospa sieltä löytyis joku uus tilalle.

Mitä tykkäätte asusta?

20 kommenttia:

  1. sun hiukset on niin ihanat :3

    http://veeruskankuvat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Toi kaulakoru on ihana ! :)

    http://check-your-attitude.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. oon samaa mieltä, asu on upea!:)

    VastaaPoista
  4. Pieni vinkki ja toivomus! Tiiän, että sisällä ja kotioloissa ja talvipimeellä on jeesuksensaatanasta yrittää ottaa kuvia, mutta jos sulla on mahdollisuuksia, niin yritä rakentaa kolmipiste valaistus. Yks kirkas lamppu etuviistoon ylös (esim kirkas kattolamppu toimii kotona). Sitte laitat toiselle puolelle etuviistoon vähän himmeemmän lampun (tyyliin joku jalkalamppu siihen kohdalle, ku haluat, mutta kuitenki toisellepuolelle, kun itse "päävalo") poistamaan liiat varjot ja jos vielä on mahiksia, niin takaa tuleva himmeä valo toimis täydellisesti! Kokeilemalla löytyy :)

    VastaaPoista
  5. tykkään sun blogista tosi paljon!! ja muutenki nuo sun hiukset niin täydelliset:) onko sulla nuissa pidennyksissä yksi paketti vai useampi kun ne on nuin tuuheat?

    VastaaPoista
  6. Komppaan ano 23.18'aa, tosiaan kannattaa kokeilla ja soveltaa. Ehdottomasti tuollainen peilikuvaaminen ei tee etua noin hyvälle kameralle.. :/

    VastaaPoista
  7. Käytätkö mitä tuotteita noiden pidennysten pesuun? :) Entäs jotain lämpösuojaa kihartaessasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo vielä pessy niitä mut sain rapunzelilta pidennyksille tarkotetun shamppoon ja hoitoaineen:) vanhat pidennykset oon pessy ihan normaalilla shamppoolla ja hoitoaineella. lämpösuojana oon käyttäny esimerkiks tresemmen lämpösuojaa:)

      Poista
    2. Eli ei kai ne huonoksi mene vaikkei rapunzelin omia tuotteita käyttäisikään? :)

      Poista
  8. Mulla on toi sama ristikoru ja se on aivan ihana! :)

    VastaaPoista