7.12.2012

sneak peek on today's outfit

Okei kyseessä on keskiviikon asu mutta kuitenki:D Naama ei tehny yhteistyötä eli nyt valikoitui sellaset kuvat missä pärstä ei oo niin paljon esillä.

Mä lueskelin tossa yks päivä iltalehtee ja törmäsin juttuun vuoden positiivisimmasta jyväskyläläisestä. Kyseessä on tyttö, joka halvaantu pysyvästi kolarissa menettäen samalla ystävänsä. Tytön nimi on jassu ja jassu kirjottaa blogia jonka luin yks ilta kokonaan läpi enkä yhtään ihmettele positiivisimman jyväskyläläisen leimaa. Siis ihan uskomatonta miten joku voi olla niin positiivinen kaikesta huolimatta, jos mä joutuisin pyörätuoliin niin löisin varmaan oikeesti hanskat tiskiin samantien. Mun ajattelutapa kuitenki muuttu ku lueskelin tota blogia läpi ja nyt suosittelenki et jokanen oikeesti käy lukee tota ja ottaa mallia siitä positiivisuudesta!

Päähän pääty piiitkästä aikaa huivi, musta huivit ja pannat ei vaan sovi yhtään suorien otsisten kanssa. Nytki mun otsikset on vielä vähän liian lyhyet tohon tarkotukseen, ainaki tuntu jotenki oudolta.

Nyt en kerkee jaaritella tän enempää, pitää joutua vastaanottaa roope lomille! Kiva viikonloppu tiedossa siis. Ainiin ja kiitos kaikille jotka tykkäsitte mun ylioppilaskuvasta, mä voitin sen kilpailun ja siis ipad2:sen! Ilman teitä mulla ei olis ollu mitään mahdollisuuksia:) Laittaisin tähän sydämen mut blogger heittää siihen perään jotain ihan ihme merkkejä?

10 kommenttia:

  1. Jes ihanaa et voitit sen, onnee! :-) huh sun otsis kasvaa niin nopeesti, antaa mulleki vähän toivoa kun ite oon kanssa typerä ja leikkasin sen taas vähän aikaa sitten, just kun olin saanut kasvatettua pitkäks... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo yllättävän nopeesti nää on kyllä kasvanu:)

      Poista
  2. Mun serkku ajoi kesällä hirvikolarin prätkällä ja on tällä hetkellä pyörätuolissa. Ei välttämättä kävele enää koskaan, mutta on kans super positiivinen kaikesta huolimatta. Se on mun sankari <3

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva että voitit! :) Ja pakko sanoo että toi blogi tosiaan muuttaa ajattelutapaa.

    VastaaPoista
  4. Tuliko nuo sun pidennykset ihan kotiin asti kun tilasit? :)

    VastaaPoista