14.12.2012

still alive

Jee kotona ollaan ja tällä kertaa vähän pitempään ku tavallisesti:) Oli hiukan hankaluuksia matkatavaroitten kanssa ku mukana oli jättimäinen matkalaukku jonka sisällä oli kaikkee painavaa (mm. vasara), jättimäinen muovipussi täynnä kenkiä ja muuta kamaa ja sit vielä läppärilaukku ja käsilaukku. En olis selvinny noitten tavaroitten kanssa bussiin mitenkää mut onneks sit naapuri oli auttamassa. Sit ku pääsin asemalle ja lähdin raahaa tavaroita aseman säilytykseen nii jouduin pysähtyy oikeesti kolmen metrin välein ku ne kamat paino niin paljon. Sit ne ei meinannu edes mahtua sinne rautatieaseman säilytyskaappiin... Ihme kyllä selvisin junaan niitten kanssa junan rappusista huolimatta, onneks oli joku herrasmies auttamassa. Junan vaihtoki onnistu vaikka olin varma et mulle käy silleen et kerkeen siirtää kaiken muun sinne junaan mut mun matkalaukku jää ulkopuolelle silleen et se juna lähtee just liikkeelle:D Onneks ei käyny ihan noin kuitenkaan.

Eilen mulla oli helsingissä vielä pimeenajo simulaattorissa ennen junan lähtöö ja se meni ihan ok. Mitä nyt ajoin peuran päälle... Outoo et sillä simulaattorilla oli jotenki vaikeempaa ajaa, varsinki vaihteita ku vaihto nii se oli ihan omituinen. Mulla alko olla vähän kiire jo junaan ja niillä ei pelittäny siellä autokoululla tulostin nii jouduin oottelee jonkin aikaa. Oli sen arvosta ku sain sit 20e alennusta! Mä en ees puhunu savoo mitenkää selvästi ainakaan nii se opettaja kuittaili heti et oon selvästi jostain maalta. Ja että oon kuulemma varmasti ajanu paljon autolla ja varsinki pimeessä ku oon niin landelta:D No mikäs siinä, tottahan se on. Tänään ajoinki sit pitkästä aikaa autolla ja onnistuin mm. sammuttaa auton kerran. Sit mua vastaan tuli sellanen levee kuljetus ja pysähty suoraan mun eteen ja näytti ikkunasta jotain merkkiä, mä mietin vähän aikaa et mitähän hittoo se tarkottaa mut ajoin sit vaan jalkakäytävän kautta ohi siitä autosta:D Olis ehkä pitäny pysähtyä...

Oon tunaroinu nyt muutenki ku auton suhteen, eilen nimittäin ku lähdin kotoo niin hyvä ettei jääny vesihana valuu lähtiessä. Olin jo rappukäytävässä ku muistin et unohdin suoristusraudan, menin sit hakee sitä ja hups vesihana oli auki ja lavuaari ihan täynnä vettä. 1min ja se olis tullu yli siitä. Hyvä minä!

Oho tulipas paljon tekstiä! Nyt kuitenki asukuviin jotka on peräisin toissapäivältä asti ku sain kuvaajan:)
Näköjään ujostelin kuvattavana olemista ainaki noista korvissa olevista olkapäistä päätellen:D Pitää koittaa saada huomennaki asukuvat päivänvalossa, ajattelin valkkaa roopen siihen hommaan:) Nyt kuitenki viikonlopun viettoon, palaillaan sunnuntaina tai viimestään maanantaina!

46 kommenttia:

  1. Tosi kauniita kuvia! :)

    VastaaPoista
  2. "Näköjään ujostelin kuvaana olemista.."

    Se on kuvattana olemista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo tiiän et se on tollee, en vaan osaa kirjottaa:D

      Poista
    2. Se on kylläkin KUVATTAVANA olemista. Anonyymit taas pätemässä vaikka eivät itekään näytä osaavan kielioppia.

      Poista
  3. Tosi hyvin käy sulle toi neule :) Muutenkin kiva asu!

    VastaaPoista
  4. Onko Roope ollu lomilla tänäviikonloppuna?

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Tyttö hyvä, kannattas ehkä koska kenenkään naisen ei tarvi kattoo tollasta käytöstä.

      Poista
    2. millasta käytöstä? ollaan molemmat mokattu, tässä on nyt molemmissa vikaa

      Poista
  6. Eikös sil ollu fb että sinkku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tiedä miten tässä vielä käy, kaikki on selvittämättä ja asioita on vaikee selvittää ku toinen on yli 400 kilometrin päässä keskellä metsää

      Poista
    2. mitä se on taaas toilaillu??

      Poista
    3. ei oo toilaillu yhtään mitään ja nää asiat ei kuulu tänne blogiin, kerron sitten joskus mitä kerron ku kaikki on selvää

      Poista
    4. Kaikkea hyvää teille!

      Poista
  7. Kysymys!!
    Osaat varmaat auttaa :D
    Tilasin nelly.comista yhden aika hintavan vaatteen ja joudunkin palauttaan sen ja tilaan uuden isompaa kokoo.
    Onko sulla mitä kokemusta nelly.comista, että onko se varmasti luotettava ja palauttaa ne rahat aikanaan, vai kannattaisko mun odottaa ensin, että ne rahat palaa mun tilille ja sitten vasta tilata se uusiks?
    Mitä mieltä ooot? :) Kiitos jo valmiiks vastauksesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en muista oonko palauttanu sinne mitään mut kyllä mä uskon että ne palauttaa ihan ajallaan rahat:) eli ei hätää

      Poista
  8. ihanku oisin nähny Roopen Iisassa perjantaina jonkun tytön kanssa. En siis todellakaan väitä että se on ollu siellä, oon saattanu erehtyä henkilöstä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot erehtyny, roope oli mun kanssa eikä olla oltu iisassa:)

      Poista
    2. aa no sitten! :) oli ihan roopen näkönen, haha sillä on joku kaksoisolento

      Poista
  9. ärsyttäviä noi ylhäällä olevat mainokset. huoh taitaa tämäkin blogi upota vaan mainontaan kohta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Firefox + AdBlock eikä tarvi kattella mainoksia missään sivustoilla ;)

      Poista
  10. Öö oot lomalla etkä silti koskaan päivitä blogias...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. postauksia olis rästissä mutta ku oma elämä menee yhtäkkiä päin helvettiä niin ei ekana tuu mieleen päivittää blogia.

      Poista
  11. ikävää kun teil menee roopen kans huonosti :(

    VastaaPoista
  12. Hei etkös tarvinnu töitä? Kanpin bikbokkii haetaa extraajaa joka on kiinostunu muodista! Ajattelin vaa ilmottaa ku tulit sä heti mielee kun näin mainoksen( : oot ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en löytäny tota mistää, onko toi siis mollin sivuilla vai missä?:o

      Poista
    2. Instagrammissa oli uinolla kuva siitä "mainoksesta". Kannattaa ettii tietoo siitä jostai( :

      Poista
  13. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  14. Ihan kivan kommentin olin sulle laittanut:D mut tarkotin et missä olet, ois kiva tietää mitä kuuluu! täytyy ain joka päivä lukeee sulta jotain. t. luottolukijasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulle kuuluu tosi huonoo, kerron sitten joskus täällä enemmän

      Poista
  15. Voisitko tehdä edes pikapostauksen vai minne olet kadonnut! Toivottavasti asiat järjestyy, olisi nimittäin kiva kuulla susta taas! :) Voimia!

    VastaaPoista
  16. Roobe bilettämässä

    VastaaPoista
  17. Tsemppiä! Ja ei ne asiat tosi huonosti ole, vaikka olisitte (oletettavasti) eronnu Roopen kanssa. Noista selviää ja rupeet voimaan kaikin puolin paremmin. Ja esim asuntojutut yms kyllä aina jotenkin selviää.

    VastaaPoista
  18. Senja missä oot? Tuntuu että puuttuu jotakin kun ei saa lukea sun uusia postauksia! Ymmärrän kyllä jos elämä potkii niin silloin viimeisenä ajatuksena on blogi, mutta ainakin tiedät että täällä sun lukijat jaksaa odottaa kuin kuuta nousevaa! Paljon voimia mitä tahansa joudut nyt käymään läpi.

    VastaaPoista
  19. Toivottavasti ois kuitenkin ihan mukava joulu, vaikka ei kuuluiskaan hyvää! Voimia sulle :3

    VastaaPoista
  20. Ihanaa joulua sulle senja! <3 Toivottavasti palailet pian tänne blogin puolelle ja pidät kivan joulun kaikesta huolimatta!

    VastaaPoista