28.12.2012

what doesn't kill you makes you stronger

Viime postauksesta on vierähtäny jo aikas pitkä aika ja tässä välillä on kerenny tapahtuu paljon. Kaikki tapahtu ihan odottamatta, mulla ei missään vaiheessa oo ollu tarkotus olla postaamatta näin pitkää aikaa. Asiat vaan meni sen verran mullin mallin et en pystyny ajattelemaankaan blogin päivittämistä muuten ku nyt viime päivinä. En vaan oo tienny mitä kirjottaa ja päätin et toistaseks on parempi etten kirjota mitään sen tarkemmin. Kaikesta selvii ja kaikki on nyt hyvin eli sen suhteen ei mitään hätää:) Koitan nyt palailla tässä pikkuhiljaa normaaliin postaustahtiin, kyllä tää tästä! Ihanaa että ootte jaksanu oottaa ja toivottavasti ette nyt ala hirveesti kyselee mitään ku kerron sit kyllä ajallaan teille mitä on tarpeen kertoo.

Heti ku tulin kotiin nii piti tietty käydä hakee valmistujaiskuvakilpailun palkinto eli ipad2. Ihan huippua oikeesti, kiitos vielä tuhannesti mun kuvasta tykänneille! Latasin tohon mm. angry birdsin ja oon nyt ihan koukussa, en ollu ikinä ennen pelannu sitä:D Niin raivostuttava mut silti niin koukuttava peli.

Joulukuun livboxista paljastu mm. kynsitarroja joita pitiki sitte heti testata. Tosi hyvin noi pysyy ku nyt on kulunu jo kaks viikkoo ja noi on vieläki kaikki paikoillaan.

Sain tossa muutama viikko takaperin valita desingskinssiltä tarrat mun puhelimeen. Olin ehkä vähän tylsä ku päädyin seeprakuosiin ku sivustolla olis voinu suunnitella itekki tarrat. Suosittelen!

Sunnuntaina vietettiin kotona pikkujouluja kuusen koristelun lomassa.

Jouluaatto suju rennoissa merkeissä vaikkei mulla ollu oikein joulufiilistä. Lahjojen jaon jälkeen pelattiin yömyöhään aliasta ja joku ihme tapahtu ku mä kerranki pärjäsin siinä. Oon ollu aina ihan älyttömän huono selittää mitään saati sit arvaa mut nyt ku mulla oli roope parina nii johdettii loppumetreille asti.

Lahjaks mä sain ku sainki uuden kameran, ihan huippua! Kyseessä on canonin 1100D ja sillä pystyy siis kuvaa videoitaki. Mun porukoilla on sama kamera nii kaikki nää kuvat mitä nyt loman aikana oon ottanu on otettu sillä. Mä nyt aionki myydä mun vanhan kameran (olympus E-510) pois eli jos joku olis kiinnostunu ostaa sen 170 eurolla nii eiku vaan sähköpostii tulemaan. Mukana tulee normaalin objektiivin lisäks zoom-objektiivi.

Sellanen loma siis mulla, mä en malta oottaa et pääsen takas helsinkiin. On täällä sen verran hullua meininkiä et kohta on jo aikaki lähtee pois täältä hetkeks. Lähen todennäkösesti keskiviikkona jos vaan on junissa tilaa sillon:) Palaillaan!

18 kommenttia:

  1. Ihana tuo takakuori!:)

    http://aurinkosateenjalkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ikävä kuulla että jotain ikävää on sattunut :( Tottakai uteliaisuus herää mutta varmasti kaikki jaksavat odotella siihen asti kun päätät kertoa asiasta lisää, mitä sitten koskaan kerrotkaan. Jaksamisia mitä ikinä onkaan kyseessä!

    VastaaPoista
  3. alko tekee hirveesti mieli juustoa kun katto tota kuvaa...... ihana kun oot taas palannut! ^^

    VastaaPoista
  4. ootteko roopen kanssa taas yhessä?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aina löytyy näitä vihjailevia, mukakaikkitietäviä anoja xD oikeesti, miksei voi sanoa omal nimel jos kerta
      nii paljo tietää :D

      Poista
    2. Totta, tollaset anot on inhottavia, mut mitä "vihjailevaa ja mukakaikkitietävää" tossa nyt on? :D Ihan suora ja kysymyskin vielä kaiken lisäksi.

      Poista
    3. Siis toihan oli vain kysymys, eikä mikään vihjailu?? En mäkään halua tänne omalla nimellä kirjoittaa kun en halua kaikkien mun nimeä tietävän täällä mutta voisin kysyä ihan hyvin samaa nimelläkin. Miten niin mukakaikkitietävä :O Sittenhän tuo olisi kommentoinut että "ootte vissiin eronnu roopen kanssa...".

      Poista
    4. Missä vaiheessa tää ano sano että "te ootte yhdessä",hän KYSYI että OLETTEKO.

      Aina löytyy näitä

      Poista
    5. Onneksi on näitä anonyymejä, mitkä jaksaa kysellä, että voi itse olla "Enhän minä kehtaa kysellä, mutta ihan hitosti taas kaikki kiinnostaa" ;)

      Poista
  5. oih oon kyllä niin innoissani et postaustako on loppu (:

    VastaaPoista
  6. jei kivaa ku postasit taas:) ja toivottavasti kaikki on tosiaan hyvin:) onnea uusista tekniikka vempeleistä!! itelläniki on kauhee kännykkä ja varsinki kamera kuume..

    VastaaPoista
  7. nyyh, mun livboxissa oli seeprakuvioiset kynsitarrat, ja mä inhooon seerpakuosia :P noi sun omat on kyllä ihanat :)

    VastaaPoista
  8. Onko noi kynsitarrat sellaiset joiden päälle pitää laittaa väritön lakka?

    VastaaPoista
  9. Eihän tuo anonyymi mitään tiedä, vaan esitti kysymyksen..

    Anywaaays ihanaa et postaustauko on loppu!

    VastaaPoista
  10. :)
    Voittohan sieltä tuli, onnea vaan! Voi kun määkin voittasin jotain, tietokoneesta on puolet näppäimistä hävinnyt... joulun alla osallistuin kaikkiin kilpailuihin ja sai puhelinkaupustelijat perääni..

    Meidän blogissa on muuten aika mehukas Moroccan Oilin kilpailu.... :)
    https://theartofesteticdesign.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. ihana blogi! :)) mä sain isiltä ipad minin ja lahjakortin tonne designskinsii ni tilasin tän http://designskins.fi/fi/kappale/ipadit---tablettitietokoneet/apple/ipad-mini/fashion-brands/rosalie/#panel-1
    <3 mitä mieltä oot?

    VastaaPoista