18.1.2013

I wear these tears and pretend their not there

Mulle on viime aikoina tullu vähän palautetta siitä et mä valitan paljon ja et vaikuttaa etten oo tyytyväinen mihinkään. Totta, mä valitan paljon mut se johtuu vaan siitä et tykkään kertoo asiat niinku ne on. Jos joku pännii nii kyllä mä sen kerron, mua itteeni ainakin ärsyttää sellanen yltiöpositiivisuus joissakin bloggaajissa. Saa sellasen kuvan et niillä menis kaikki täydellisesti eikä olis ikinä valitettavaa mistään. Mä oon todellakin tyytyväinen mun nykyseen tilanteeseen, musta tuntuu vaan et olis ärsyttävää jos hehkuttaisin kokoajan siitä miten ilonen oon ku vihdoin asun helsingissä ja vihdoin asiat on mallillaan. Uskokaa tai älkää, mä mietin joka päivä bussissa istuessani et apua mä oikeesti asun täällä. Vielä kesällä mun elämä oli sellasta, etten tehny ikinä mitään ja makasin vaan sängystä. Mun asiat oli iisalmessa huonolla mallilla ja heti ku muutin nii kaikki muuttu. Oon saanu ihan huippukavereita joitten kaa voin puhuu ihan mistä tahansa ja jos mulla on tylsää nii voin soittaa niille ja keksitään jotain tekemistä. Niin karulta ku se kuulostaakin nii iisalmessa mun ainoo seura oli irina:D Mun koiravauveli siis jos joltain on menny ohi. Tällä hetkellä kaiken ton mainitsemani lisäks oon superonnellinen siitä et saan irinan tänne kohta viikon mun kanssa. Hehkutan siitä sit varmaan ihan tarpeeks myöhemmin, joten siirrytään asukuviin toissapäivältä!

Hups miten likanen peili... Onneks kaukolaukasin on tulossa mulle postissa nii ei tarvii aina olla ottamassa peilikuvia:) Päällä oli uus nahkahame h&m:ltä ja zaran paita. Mä sovitin tota hametta kolme kertaa kolmella eri h&m:llä ennen ku ostin ton:D Ongelma oli hameen kynämäisessä mallissa, mä en oo mikään kynähame ihminen mut oon halunnu tollasta nahkahametta ikuisuuden. Nyt se oli mulla päällä sit vaan tarpeeks ylös nostettuna ja vyöllä kiinni kurottuna. Pitää siis lyhentää toi hame sellaseks et voin pitää sitä tolleen ilman mitään vyöviritelmiä. Niin ja toi oli alessa, en mä normaalihintasena olis tollasta ongelmatapausta ostanu:D

Mitä tykkäätte asusta? Niin ja oikein kivaa viikonloppua kaikille!

37 kommenttia:

  1. hyvältä näyttää toi hame ! : )

    VastaaPoista
  2. On tutkittu et ihmiset jotka valittaa elää pidempään, eli valittamisessa ei ole mitään vikaa! Ps. näytät tosi kauniilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on myös tutkittu, että valituksen kuuntelemisesta tuhoutuu aivosoluja :)) eli on siinä jotain vikaa.

      Poista
  3. Musta on vaan parempi et kerrot asiat rehellisesti täällä blogissa. :) Tai siis et ei semmosta pelkkää elämästä hehkuttamista jaksa aina lukee! Mulle ainakin tulee välillä vähän surullinen olo semmosten bloggaajien blogeja lukiessa joissa ne vaan hehkuttaa miten hyvä elämä niillä on. Et jatka vaan samaan malliin, oot mun lempibloggaaja! :)

    VastaaPoista
  4. Oot kyllä tosi kaunis :) Ja mun mielestä on just ärsyttävää sellanen tekopirteys ja "kaikki on täydellistä"-hehkutus, parempi ihan rehellisesti sanoa miten asiat on. :-D

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. se ei itseasiassa oo panta vaan tein ton omista hiuksista:D kiitti!

      Poista
  6. Sun hiukset näyttää tosi kivalta! Ihana toi letti :)

    VastaaPoista
  7. tosi kiva asu kyllä! alkoi jotenkin itseänikin himottaa tuommoinen nahkahame, hmm...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa hankkii ku niitä on nyt vielä alessa:)

      Poista
  8. Ihana kuulla, että sulla on nyt kaikki paremmin! Oon seuraillu sun blogia tässä jonkun aikaa ja oon kyllä ilonen sun puolesta :) vaikka en nyt näiden sun blogikirjotusten perusteella tunne sua mitenkään hlö.koht., mutta kuulostaa kuitenkin hyvältä! :D

    VastaaPoista
  9. Mun mielestä on hyvä, että kerrot välillä negatiivisistakin jutuista ja "valitat"!! Tuskimpa kenenkään elämä on ruusuilla tanssimista ja musta on hienoa jos uskaltaa tuoda esiin näin julkisestikin niitä huonoja juttuja. :)

    VastaaPoista
  10. Vaikutat tosi aidolta ja rehelliseltä. Jokainen bloggaaja on erilainen, mutta mun mielestä on tosi siistiä että on tälläsiä bloggareita kuin sä. Ihanaa että edes muutamassa tunnetummassa blogissa uskalletaan kertoa myös niitä elämän "huonompia" puolia. Sun blogi on hyvä esimerkki myös nuoremmille lukioille. Arvostan sitä että uskallat kertoa elämästäsi myös niitä "synkempiä" puolia. Teitä aitoja ja rehellisiä bloggaajia, jotka uskaltaa jakaa myös elämänsä huonommat hetket on tosiaan harvassa tänäpäivänä!

    VastaaPoista
  11. Voi tää on mun lemppariblogi just sen takia ku välillä valitat (mut et todellakaan aina). Luen suosituimpia muotiblogeja päivittäin ja alkaa ärsyttään kun kuvissa kaikki on niin siistiä ja valkosta eikä näy missään elämisen merkkejä. Sama teksteissä, tuntuu että heillä ei ole elämässä mikään vikana vaikka eivät siitä puhu. Heillä on vain erilainen linja bloggaamisessa.Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  12. tää sun blogi on vain niin loistava :)

    VastaaPoista
  13. oon juurikin noissa "isommissa" blogeissa huomannu et aika kiiltokuvamatskua ne on toisensa perään. tietenkää kaikki ei halua kertoo elämän kurjia puolia julkisesti, mut virkistävää huomata et kaikilla ei oo kaikki täydellisesti :) itse vihaan just tämmöstä kaiken negatiivisen väkisin vääntämistä hyväks. on hyvä jos luonne on optimistine, mut hei raja se jossai menee :D

    VastaaPoista
  14. Näpsäkkä asu! ja musta se on vaan jees ku kerrot asiat just miten ne on :)

    VastaaPoista
  15. Et sä mitään valita! sun juttuja on kiva lukea :)

    VastaaPoista
  16. Mä aloin lukea sun blogia vuosi sitten alun perin siksi, että tää on rehellinen ja aito, "elämänmakuinen" blogi. Ei pelkkää tylsää ja pinnallista vaatepuhetta, vaan oikeita ajatuksia. Mä samaistuin suhun tossa "valittamisessa", koska itekin sanon negatiiviset asiat ääneen. (Okei täytyy myöntää, että oon omasta mielestäni joskus liian negatiivinen ja mietin, että en halua mitään "valittajan" leimaa :D) Sun blogi on mun lemppari ja on aina tosi kiva nähdä että oot postannut :)

    Ihanaa että oot nyt onnellinen ja sulla sujuu asiat Helsingissä! :)

    VastaaPoista
  17. Kysehän ei ole siitä että kurjien ja ikävien asioiden kertominen ärsyttäisi tai siitä että blogista haluttaisiin lukea vain tekopirteyttä ja hehkutusta elämän ihanuudesta. Kyse on siitä että olet ainakin kirjoitusten perusteella alkanut asennoitua melkein joka juttuun 'kaikki menee pieleen' asenteella vaikket ole edes miettinyt miten jutun saisi korjattua ennen kuin sitä tarvii pitää tuhoon tuomittuna. Ja se taas saa sut vaikuttamaan huomion kerjääjältä vaikka et sitä varmaan ole. Tykkään lukea blogiasi mutta suosittelen että otat vähän positiivisuutta käyttöön ennen kuin kerrot kuinka kaikki on pielessä,koska kaikki ei todellakaan ole pielessä! Sulla on hyvä elämä ja sitä kannattaa arvostaa joka päivä :) onnea harjottelupaikan saantiin!

    VastaaPoista
  18. Seurusteletko sää muuten vielä? Mulla tuli semmonen muutaman kuukauden tauko joten oon vähän pihalla, etkä oo nyt pariin postauskeen laittanu mtn semmosta että vielä seurustelisit!:)

    VastaaPoista
  19. On kyllä ihanaa että sait ton Helsinki-asias kuntoon: löysit asunnon ja sait kivan koulupaikan! :) Monillahan niitä haaveita löytyy siitä, että minne kaikkialle haluaisi mennä ja muuttaa mutta yleensä ne jää silti sinne tuttuun ja turvalliseen. Joten kiva että oot uskaltanu toteuttaa haavees :) Itse kanssa Savossa ja itsellänikin olisi suunnitelmissa ammattikoulun jälkeen ottaa avomies kainaloon ja muuttaa Helsinkiin, jos vain saataisiin molemmat sitten alaltamme töitä (hän on siis myös halukas muuttamaan).

    Paljon iloa ja onnea sulle sinne, jossa minäkin jo haaveissani oon!! :D

    VastaaPoista
  20. Awwws toi sun paita on ihan superihana! Mii laik! ♥

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  21. mutta etkö sä iisalmessa oo asunu koko lapsuusiän? vai oonko väärässä.. eikö sulla siellä ollut ystäviä?
    mut huippua että asias on kunnossa siellä <3

    VastaaPoista