14.1.2013

I’m a whole lot of trouble

Heippa ihanat! Oon ihan älyttömän hyvällä tuulella, tänään oli nimittäin päivä jota oon oottanu jo kauan. Nimittäin haastattelu elleen, oon niin innoissani! Oon kokoajan peukut pystyssä ku toivon niin kovasti et pääsisin sinne työharjotteluun:D Mulla oli tietty kauhee vaatekriisi jo eilen, enkä sit päätyny ees siihen asuun minkä valitsin illalla valmiiks. Päälle pääty tällasta:

013-001 004-001 007-001 008-001 034-001 051-001 022-001 041-001 046-001 049-001 Mitä tykkäätte asusta? 

Huomatkaa muuten käärmekynsien paluu, mä oon niin rakastunu kynsitarroihin ku noi pysyy niin hyvin:)

34 kommenttia:

  1. Tosi ihana asu! :-) mulla on menny kokonaan ohi et mitä sä opiskelet?

    VastaaPoista
  2. hölmöä minusta laittaa niinkin tyylikkään lehden kuin elle, haastatteluun tuollainen kulunut ja vanha sormus, siis tuo rusettisormus. näyttää niin kämäseltä

    VastaaPoista
  3. punaset huulet sopii sulle hyvin : )

    VastaaPoista
  4. uu vitsi mikä beba ja muutenki niin kaunis! peukut sun puolesta pystyssä :)

    VastaaPoista
  5. Tsemppiä! Toivottavasti natsaa:)

    VastaaPoista
  6. Tsemii, menee varmasti hyvin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, haastatteluhan mulla oli jo päivällä ja meni hyvin mut nyt jännäänki sitä et valitaanko mut sinne harjottelijaks:)

      Poista
  7. Näytät kauniilta, mutta ton pääkallo-sormuksen mä olisin ehkä jättänyt pois :)

    VastaaPoista
  8. iihana asu!! :) mistä toi t-paita on??

    VastaaPoista
  9. Itse oisin ehk laittanu jonkun siistimpää matskuu olevan paidan (sulla on niitä, PALJON) mut onhan toi tolleenki ihan jees ja rento :) Mitä muute oot digannu noist kynsitarrahommist?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tykänny kyllä, suosittelen:) paljon kivempaa käyttää tarroja ku kynsilakkaa!

      Poista
  10. Onko noi kynsitarrat hankala irrottaa? Jääkö kynnet tahmasiksi :D oon miettiny tuollasten ostoa jo pitkään,sen takia kyselen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ollu kovin hankalaa irrottaa ku viimeks käytin, jotain pikkukohtia sai repiä vähän pitempään mut suht hyvin lähti kuitenki:) ja ei jääny muistaakseni kynnet tahmasiks ja jos jäi nii varmaan hetkeks vaan ku en muista:D

      Poista
  11. mistä noi sun kynsitarrat on ostettu? tai mistä yleensä ostat? :) kivat on :))

    VastaaPoista
  12. Ihana asu! Rento ja tyylikäs:) Toivottavasti saat paikan!!

    VastaaPoista
  13. Toivottavasti menee hyvin! :-) haluisin kysyy, et missä tarkalleen opiskelet/oliko sinne vaikea päästä/ootko tykännyt? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eli siis laajasalon opistossa ja oli melko helppo päästä:) oon pääasiassa tykänny.

      Poista
  14. Oot niin ihanan olonen persoona et mä ottaisin sut mihin vaan töihin! Ihana asu myös :)

    VastaaPoista
  15. Hei, ajattelin ilmoittaa että tämmöinen ilmoitus tulee aina kun blogiisi yrittää päästä google chromella. Siitä pääse kyllä jatkamaan kun painaa että "omalla vastuulla". Mutta ärsyttävä se kuitenkin on:D

    Vaara: haittaohjelmia näkyvissä!
    Google Chrome on estänyt pääsyn tälle sivulle osoitteessa littlebitvain.blogspot.fi.
    Sisältöä osoitteesta lookbook.nu, joka on tunnettu haittaohjelmien jakelija, on lisätty tähän verkkosivuun. Siirtyminen tälle sivulle nyt tartuttaa todennäköisesti tietokoneeseesi haittaohjelmia.

    VastaaPoista
  16. AAA, kommentoin vahingossa tähän väärään postaukseen ton mun spostin! hups.

    VastaaPoista
  17. Toivottavasti pääset kyseiseen harjoitteluun=) Ja mielipidettä kun kysyit, niin kuluneet rihkamasormukset olisin jättänyt kotiin ja valinnut jonkin vähemmän yöpaidalta näyttävän yläosan =)

    VastaaPoista
  18. Näyttää mahtavan tyyliseltä laukulta, just sellaiselta mitä oon epätoivoisesti etsinyt :) Mistähän se on ostettu?
    -Jeni

    VastaaPoista