3.1.2013

new years eve

Jeii kotona ollaan aina niin ihanan ja nopeen junamatkan jäljiltä. Nyt kuitenki palataan takas uuteenvuoteen parin kuvan merkeissä :) Ilta meni kotona pelaillessa, hörppäillessä viiniä ja ampuessa raketteja. Mä taisin hörppäillä vähän liikaaki ku hyydyin niin aikasin, muut oli valvonu seittämään asti ja mä aloin nukkuu kahdelta. Mä sen sijaan heräsin seittämältä siihen et irina oli kakkinu mun sänkyyn, sit lähin viemään sitä ulos nii mun siskon poikaystävä nukku yläkerran lattialla. Mielenkiintosta:D

Kuvat on otettu uudella kameralla, ihan parhautta oikeesti toi laatu verrattuna vanhalla kameralla otettuihin. Okei ehkä mä oon ainoo joka huomaa mitään eroo tai hyvää laatua ylipäätään:D Nyt tulee muuten salaman kanssa kuvaamisestaki entistä helpompaa ku sain lisäsalaman! Seuraavaks vaan hankkimaan joku hyvä objektiivi niin eiku paranee.

Nyt on pakko rueta koisii, huomenna suuntaan nimittäin heti aamusta hakee sitä mekkoo, sit saatan joutuu ettii uuden jos se on huono, sit mulla on työhaastattelu, pitäis jossain välissä tehdä kolme eri koulujuttuu ja sit nään vielä caroo ja saijaa illalla:) Eipähän tuu maattua vaan sängyssä koko päivää!

12 kommenttia:

  1. ha vaikuttaa hyvältä toi peli mitä pelailitte, mikä se on?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toinen on party alias ja toi kortti mistä on lähikuva on sellasesta jostai kyselypelistä missä on kysymyksii eri kategorioista ja pitää osata vastata:)

      Poista
    2. mikä kyselipeli se on? vois kyllä hommata tuon kun näyttää hyvältä! :D

      Poista
    3. Qube. mä en taas tykänny yhtään ku tossa oli suurin osa kysymyksistä ihan sika vaikeita:D osa taas hemmetin helppoja mut eihän ne helpot kysymykset tietenkää osunu mun kohdalle

      Poista
  2. Kerran heräsin yhden bailuillan jälkeen vessan lattialta pojan vierestä, joka huusi äitiään unissaan ;)

    VastaaPoista
  3. Voiii miten söpö tuo viimenen kuva! Sydän sulaa tuolle :') Hahah tuo peli on aivan huippu!! :D

    VastaaPoista
  4. Toi peli vaikuttaa kivalle! Mitä viiniä muuten tykkäät juoda? Suosittele mulle jotain hyviä viinejä tai kuohareita? :) Mä oon monesti menny alkoon aikeissani ostaa jotain erilaista mut aina päädyn johonki kossupulloon ku en tiiä yhtään mitkä viinit ois hyviä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla aina vähä vaihtelee, yleensä jos ostan punkkua nii otan jotain chileläistä jossa on voltteja vähintään 13:D kuohareitten kanssa sillee kans et mahdollisimman vahvaa

      Poista
  5. Tosi hyviä kuvia tulee tolla uudella kameralla ja mukavalta kuulostaa sun uusi vuosi :)

    VastaaPoista