10.1.2013

one day when the light is glowing I’ll be in my castle golden


019-001 2013-01-10 Moikka! Pitkä postaus luvassa, ihan näin ekana voisin paljastaa persoonallisen kalenterin voittajan. Arpaonni suosi tällä kertaa eveliinaa, sulle on laitettu sähköpostia! Mun oma kalenteri tuli just sopivasti tänään ja yllä siis kuvia siitä. Olisin halunnu valita kuvat netistä mut tekijänoikeuksien takia päädyin ite otettuihin kuviin. Mä en oo koskaan ollu mikään ahkera kalenterin käyttäjä ku oon muistanu kaiken ihan hyvin ilmanki. Nyt pitää kuitenki alkaa opetella käyttää tota!

067-001
Sit tälleen randomisti kuva mun hienosta ipadin suojuksesta jonka kävin ostaa gigantista ennen ku tulin joululomalta. Mulla ei oo vielä nettiasiat kunnossa nii en oo pystyny täällä ollessa hirveesti käyttää tota. On mulla nyt joku reititin minkä avulla netin pitäs toimii koko kämpässä ku laittaa mokkulan siihen mut arvatkaa vaan sainko sitä toimii:D Pari puhelua nii kyllä se siitä!


001- Muhun otettiin ennen joulua yhteyttä biozellistä ja sain valita itelleni hiusvärin. Homma toimii siis niin että valitaan väri ja sille kehite kolmesta eri vaihtoehdosta. Mä värjäilin tolla viime viikolla hiukset ja se ei ollukkaan sit ihan niin helppo homma ku luulin:D Vissiin posti oli ravistellu pakettia tai jotain ku toi kehite tursus pullosta ulos. En siis saanu väriä puristettua kehitteen joukkoon tohon pulloon. No otin sit muut keinot käyttöön ja puristin sekä kehitteen että värin tyhjän vaahtokylpyputelin sisään. Oli vähän haastavaa ku puteli oli niin iso ja aukko josta noi piti saada sisään oli ihan liian pieni. Muutenki värin ulos saaminen putelista vaati aika rajuja otteita ja lopputulos oli se et hiusväriä oli joka puolella. Tällasta tällä kertaa:D Sain kuitenki loppujen lopuks värin päähän asti ja hyvinhän se onnistu, pääsin ainakin järkyttävästi juurikasvusta eroon.

030-001 040-001 045-001 049-001 057-001 Sit asua tältä päivältä! Olisin ottanu kuvat itselaukasimella ihan vaan valkeeta seinää vasten mut arvatkaa vaan suostuko kamera siihen. Ei auta vissiin muu ku tilata ebaysta kaukolaukasin, siihen asti pitää pärjätä peilikuvilla:( Päällä oli alennusmyynneistä mukaan tarttunu jakku hennesiltä. Nyt ku pinkki jakku on saatu pois hankintalistalta niin haluun enää oikeestaan punasta jakkua. Mieluiten tollasena samanmallisena, suurin osa mun jakuista on just tota samaa dividedin mallia.

070-001 Hennesin alennusmyynneistä tarttu mukaan myös yllä näkyvä hame. Mä kuolasin koko syksyn tollasta samantapasta beigee hametta jossa oli hopeet ketjut. 50 euron hinta sai mut kuitenki oottaa alennusmyyntejä ja eipä siellä sit ollu ku enää yks jäljellä kokona joku 40:( Piti siis tyytyä tohon kakkosvaihtoehtona.

076-001 Mulla on vissiin taas joku väri-innostus päällä ku päädyin ostaa tän clutchin. Voin niin kuvitella ton jonkun värikkään asun kaverina:) Niin ja tää on kans hennesiltä! Btw mulla ei toimi kuvien lisääminen tässä bloggerissa vieläkää nii oon joutunu lisää kaikki kuvat html-koodin kautta ja se sekottaa vähän kaiken, haluisin esim. kirjottaa hennesin sijaan h ät m niinku yleensä mut tää muuttaa sen sellaseks koodihirviöks:D

079-001 Mä en oikein tiiä mitä ajatella tästä nahkaliivistä. Noi on ollu ikuisuuden ginalla alessa mut silti oikein kukaan ei oo vissiin kelpuuttanu tollasta ku kokojaki oli vaikka kuinka paljon:D Päätin nyt antaa tolle mahdollisuuden ku viiden euron hinta kirpas kuitenki sen verran vähän.

080-001 Sit vikana parit korvikset ginalta. Ostin kaiken muun näistä nähdyistä jutuista itäkeskuksesta mut noi ristikorvikset löyty forumin ginalta. Pitää vissiin tästä lähtien shoppailla aina itäkeskuksessa ku siellä oli paljon enemmän kokoja tarjolla kaikessa, kiersin keskustan kaikki liikkeet läpi enkä löytäny mitään kivaa:D Tosin pysyin kaukana normaalihintasista tuotteista ja keskityin vaan alennettuihin. Ainiin ja itäkeskuksessa tuli bongattua sellanen juttu et sinne aukee kohta new yorker, mulla ei ollu mitään hajua et se ees tulee helsinkiin niin olin vähän hämillään. Ei oo tuttu putiikki mulle entuudestaan mut pitää ehdottomasti käydä tsekkaa valikoima sit ku liike avataan:)

Last but not least lopputulos siitä mitkä kolme oli teidän lemppariasuja viime vuodelta. Voittajaks nous siis toi valkee asu 19 äänellä. Seuraavaks tuli farkkuasu 12 äänellä ja vikaks toi asu sinisellä hameella yhdeksällä äänellä:) Kiitos vaan paljon kaikille äänestäneille!

20128

23 kommenttia:

  1. Ihana tuo clutch! :) Mielenkiinnolla jään ootteleen miten yhistelet tota liiviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti:) jotain yhdistelmiä on jo joo mielessä, saas nähdä mitä tulee

      Poista
  2. jooo new yorker on jo ollu pari kuukautta kuopios ja ite ainaki tykkään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sen mä tiesinki, ei oo tullu käytyy ite vielä matkuksessa:)

      Poista
  3. mulla oli kans ongelmia ton ipadin netin kaa mut soitin oma guruun ja osasivat neuvoo et miten sen saa toimimaan : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä sain ton nyt onneks kännykän kautta toimii:D

      Poista
  4. hei toi ginan liivihän on sikakiva!! pitää käydä kattoos löytyykö meijän ginasta noita :)

    VastaaPoista
  5. ööö onks toi kalenteri 2010 vuodelt ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei?:D tossa kannessahan lukee iha selkeesti 2013. vissiin noitten lehtien perusteella ajattelit? lehdet on siis 2010 vuodelta mitä tossa kuvassa näkyy

      Poista
  6. Pisti ikävästi silmään postauksen hieman negatiivinen sävy ;s Tekijänoikeuksien, nettiyhteyden, hiusvärin, kuvien ottamisen ja lisäämisen kanssa tuntu olevan ongelmia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis täh, et oo tosissas?:D tottakai mä kirjotan asiat niinku ne on enkä rupee kaunistelee, ei mun tarvii esittää mitään tekopirteetä, jos joku on negatiivista niin sit se on

      Poista
    2. Ei tietenkään tarvitse alkaa esittämään mitään, mutta tarviiko niistä negatiivisista asioista välttämättä aina jauhaa? Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun pistin kyseisen asian merkille postauksiasi lukiessani.

      Poista
    3. mä sanon vaan asiat niinku ne on ja jos sattuu olee negatiivisia juttuja nii sitte on, en haluu alkaa liikaa miettii et mitä voin kirjottaa ja mitä en:)

      Poista
  7. Olipas kivan pitkä ja paljon juttuja sisältävä postaus+ ihana sinä! Mä ajattelin ruveta petraamaan kommentoinnin kanssa, oon meinaan lukenu sun blogia varmaan kaks vuotta, ja nyt vasta kirjoitan ekan kommentin:-D
    -Emma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 kommentoi ihmeessä useemmin!:)

      Poista
  8. Kiva kun noita persoonallisia kalentereita on nyt joka blogissa :D Ei vaan siis oikeesti kiva kattoo, et mitä kaikkee kukin on keksiny. Tuo sun näyttää ihan siltä kun se olis kaupasta ostettu, kun niin hyvin sopii nuo kuvat siihen :)
    Mun kalenteri näyttää tältä: http://inspirationbylaura.blogspot.fi/2013/01/persoonallinen-kalenteri.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa mä en oo nähny ku yhessä, oon vähän pihalla ilmeisesti:D kiitti! kävin kattoo ja hieno tuli sun kalenterista:)

      Poista
    2. Törkeen ihana toi printtihame, mistä se on ? (:

      Poista
  9. Tuon värin kans olis riittäny 2%hapete ja nuo kuuluu sekottaa 1:1 johonkin värikippoon ja siveltimen kanssa levitellä. Mutta onnistuuhan se noinkin. Oon ihmetelly, että kun tuohon värisarjaan kuuluu kans vaalennusaine ja just noi valittavat hapetteet, niin kuinka moni ns. normaalikuluttaja ymmärtää noiden värien sekotussuhteet ja mikä kehite laitetaan milloinkin.. Ainakin yhdessä kaupassa kyllä lukee isolla 'ständillä' milloin tulee käyttää mitäkin hapetetta, mutta en usko että sekään selostus riittää, koska hiuslaatuja on erilaisia ja se myös valitaan hieman hiuslaadun mukaan ja toki myös tarkoitusperän. Pelottavaa, että tällä systeemillä on värejä myynnissä.....

    VastaaPoista
  10. Onpa ihania ostoksia! :-) Ihana blogi muuten, liityn!

    kakezs.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. Ihania vaatteita sulla! Ja oot ihsn himo kaunis<3

    VastaaPoista