21.1.2013

only got twenty dollars in my pocket

Huhhuh millanen viikonloppu takana, kaiken kruunas eilen illalla alkanu oksennustauti. Mulla on ollu vissii joskus ala-asteella viimeks oksennustauti:D Koko yö meni oksentaessa, nyt on ollu ihan jees olo, mut ruokaa ei tee vieläkää mieli. Olo parani huomattavasti ku sain tietää et pääsen sinne Elleen harjotteluun! Olin ihan luovuttanu jo ku tiesin jo et se mun kaveri pääsee sinne varmasti, eipä olis tullu mieleenkää et ne ottais kaks:) Mikään ei oo kuitenkaa lukkoon lyötyy vielä ku harjottelu kestäis mun osalta juhannukseen asti ja kouluhan loppuu jo toukokuussa. Toivotaan parasta! Oon ihan sika innoissani oikeesti:)

Pari random kuvaa viikonlopulta:

Ripsiä ebaysta, makso vissiin kaks euroo?

Robert's coffeen focassiaa, parasta!

 Taas vähän lettiviritelmää hiuksissa:)

Mulla on ipadissa melkonen läjä kuvia joululomalta, harmi vaan ku en pysty jakaa niitä vieläkää ku ei toimi netti:( Sain tosiaan reitittimen mut se ei sit toiminukkaan. Puhelimen netin sain ku sainki yhdistettyy tohon, mut se on sen verran hidas et en päässy edes facebookkiin. Ratkasu vois siis olla nopeempi netti puhelimeen? Jotain pitää keksii ja äkkiä:)

Eli tällä kertaa tällasta turhuutta vaan, jospa tää mun tauti menis ohi nii sais asukuvia huomenna!:) Nyt kylpyammeeseen rentoutuu, kivaa maanantaita kaikille!

ps. Oon ottanu korumaa.fi -voittajiin yhteyttä, toinen voittaja eli laura ei oo vielä vastannu mulle. Eli kaikki laurat tsekatkaas sähköpostinne:)

28 kommenttia:

  1. Jeee huippujuttu että pääsit haluamaasi harjoittelupaikkaan! Tosi paljon onnea! :)

    VastaaPoista
  2. Mistä ebaysta tilaat? voitko laittaa linkin koska olen miettinyt että mistä tilata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt tilasin brittien ebaysta mut ennen oon tilannu usan ebaysta, eipä sillä kai mitään väliä oo kummasta tilaa:)

      Poista
  3. Onnea harkkapaikasta! Ja kannattaa olla sinne juhannukseen saakka, vaikka se olisikin sen esim kuukauden pidempään kuin, mitä koulu jatkuis. Työpaikka voi nimittäin aueta tollasta reittiä pitkin! Ja kuukausi on niiiiiin lyhyt aika, jos sillä voi mitenkään edes auttaa omaa tulevaisuuttaan :) -M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tottakai jos vaan opettajalle käy:) harjotteluaika on kaks kk yhteensä

      Poista
  4. Onko hyviä noi Ebayn tekoripset? :) kuinka tuuheet ja näyttävät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on ihan jees, ebayssa on monia eri vaihtoehtoja tekoripsissä nii varmasti löytyy just itelle mieleiset sieltä:)

      Poista
  5. Oiiii! Onnea Senja! Tosi hyvä juttu toi Elle! :)

    VastaaPoista
  6. hei ois kiva jos tekisit instagramin! vois seurailla sua sieltäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm en usko et mun puhelimella toimii instagram:D muuten ois hyvä

      Poista
    2. ipadilla varmaa vois toimia?

      Poista
    3. Kyllä ainakin mulla toimii mutta se on iphone apps eikä ipadin.

      Poista
  7. Onnee harjottelupaikasta:)! Hyvä että ottivat kaks, veikkaan että tollasessa tilanteessa ois ollu aika vaikee olla ilonen kaverin puolesta, ainakin mun:D

    VastaaPoista
  8. Paljon onnee harjottelupaikasta !!:)

    VastaaPoista
  9. love your blog :)

    http://ladyfashionistka.blogspot.de/

    VastaaPoista
  10. Oi siistii! Paljon onnea harjoittelupaikasta! :)

    VastaaPoista
  11. Etin sun blogin taas pitkästä aikaa ja olin ilonen et tää on vielä olemassa, ku aattelin et ei tätä varmaan kumminkaan enää ees oo..:D Pitää alkaa kattelemaan taas useemmin :)

    VastaaPoista