19.2.2013

I love sheinside !

Heippa! Oon ihan innoissani uudesta yhteistyökumppanistani, nimittäin nettikaupasta nimeltä sheinside:) Mä harvoin lähden mihinkään yhteistöihin mukaan, ja tykkään mieluummin ite ettiä sellaset sivustot, joitten kanssa haluaisin tehdä yhteistyötä. Sheinside oli mulle ennestään tuntematon, mut kuultuani nimen tarpeeks monta kertaa eri blogeissa uskallauduin vilkasemaan, että millanen pulju onkaan kyseessä. Kun aloin selaamaan nettisivuja, niin se oli oikeesti rakkautta ensisilmäyksellä. Toinen toistaan ihanampia vaatteita, ja mikä parasta - halvat hinnat. Tälleen yhteistyön aluks keräsin sheinsiden nettisivuilta mun lempparituotteita. Joku valitteli mulle sitä, ku niin monet bloggaajat tunkee postauksiin mainoslinkkejä varottamatta. No mä voin paljastaa, että tässä postauksessa ei oo mainoslinkkejä, vaan ihan normaaleja linkkejä, joiden kautta en siis saa rahaa:)

Nää takit nous molemmat heti lemppareiks, tosin lähinnä siks että mulla on niin vähän takkeja. Nahkanen yksilö on täältä ja farkkutakki puolestaan täältä (klik).

Raitapaidat kuuluu ehdottomasti tähän kevääseen, samoin hempeet pastellivärit. Mä oon onnistunu löytämään itseasiassa jo molemmat, tosin hieman erilaisina:) Raitapaita on täältä, ja neule täältä.

Farkkusortseja ei voi koskaan olla liikaa, ja noi mä kelpuuttaisin enemmän ku mielelläni. Muistan ku kuolasin h&m:n aleissa tollasta samantapasta hametta, ja sovitinki sitä moneen otteeseen mut kokoja ei enää ollu, ja se oli malliltaan muutenki vähän liian ''levee'' mun makuun. Toi vaikuttais oikein passelilta! Farkkusortsit löytyy täältä, ja hame täältä.

Eka mekko saattaa herättää mielipiteitä, mut mä kyllä tykkään! Toiseen ihastuin varsinki ton söpön värin takia, sopis hyvin vaikka yo-juhliin. Galaksimekko on täältä, ja jälkimmäinen puolestaan täältä.

Ootteko te tutustunu sheinsideen aiemmin? Toivottavasti ette järkyttyny tällasesta mainostamisesta, teen tällasia postauksia kuitenkin niiiin harvoin että tää on ihan kivaa vaihtelua tavan asupostauksiin:)

Ainiin ja huomatkaa, että sheinsidella on ilmaset postikulut kaikkialle maailmaan, ja rekisteröityessä saa -15% alennusta!

21 kommenttia:

  1. Oho! Enpä ole tutustunut... pitää käydä kokeilemassa :)

    En tiedä oletko huomannut, mutta ajattelin ilmoittaa kun alunperin tältä paikkakunnalta olet, ja varmasti lukijoissasikin on paljon Pohjois-Savolaisia, niin meillä on www.hymyin.blogspot.com osoitteessa kilpailu, jossa voi voittaa muuttumisleikin itselle ja kaverilleen. Eli hiustenväri+leikkaus, ripsienpidennykset/geelilakkaukset, stailauksen ja valokuvauksen siihen päälle... :)

    Ihan vaan vinkkinä.. :)

    VastaaPoista
  2. Niin ja PS. Rakastan tota avaruusmekkoa <3 ja muitakin, mutta sitä eniten. Oi meen heti katsomaan... koot kiinnostavat..pahaa pelkään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tsekkaa ihmeessä, siellä oli useempiaki erilaisia galaksimekkoja:)

      Poista
  3. Noi on kyllä kaikki sun tyylisiä! :) Hyvän yhteistyökumppanin sait.

    VastaaPoista
  4. Mä just tänään tein kollaaseja sheinsiden tuotteista ja ihan oikeesti sitä valikoiman määrää! Ja noi takit, voieii rakkaus!

    Mullakin pisti silmään toi galaksimekko, musta se on samaan aikaan ällöttävän hipster ja hurjan söpö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mäki järkytyin kyllä miten suuri valikoima siellä on, meni aika pitkään ku selaili kaikki läpi:D

      Poista
  5. En oon kyllä kuullutkaan aikasemmin!! Mutta tuo nahkatakki (ja toinen takki kyllä myös) oli mullekkin täyttä rakkautta ensisilmäyksellä :) Ah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja siellä on kans muita tosi ihania takkeja ja paljon, ihan huippua:)

      Poista
  6. Heii mä just tilasin tuolta ihan unelmatakin!! :D Ja se oli viel valmiksi -50% mut sain vielä siitäkin alennetun hinnan! Ja oon kans niin ton kaupan lumoissa! Hyvä vaan ku teit tän postauksen ni muutkin voi ihastuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho, kuulostaapa hyvältä toi takki:)

      Poista
  7. wow miten ihania vaatteita! Noi shortsit on ihan unelmat :)

    VastaaPoista
  8. Kiiitos tästä uudesta ihanasta nettikaupasta!!! Katoin valikoumat läpi ja voi ei mitä sieltä löytyy:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo valikoimaa siellä tosiaan riittää:)

      Poista
  9. Eikös tuolla osa vaatteista oo samoja ku h&m:llä?
    Esim tää: http://www.sheinside.com/Say-It-Out-Loud-Print-Three-Quarter-Length-Sleeve-T-shirt-p-82824-cat-1738.html

    hassua, en tienny et niitä myydään muuallakin :D

    VastaaPoista
  10. Tulliin jää aika useasti tuolta tilattaessa.. Että siitä tulee ainakin lisäkuluja ihan kivasti :/

    VastaaPoista
  11. haaste blogissani:

    lydianaslife.blogspot.fi

    :)

    VastaaPoista