13.2.2013

in my bag

En muista aiemmin esittelleeni mun laukun sisältöä, eli nyt olis vissiin aikaki jo tehdä se. Okei ehkä mulla on ollu syytäki olla esittelemättä laukun sisältöö, koska sisältö on yksinkertasesti niin tylsä:D

Viime aikoina oon käyttäny melkeinpä pelkästään tota glitteristä saatua niittilaukkua. Love it:)

 Hajuvettä mulla on yleensä aina mukana, harvemmin sitä muistaa sit kuitenkaan lisätä. Toi diorin hajuvesi on melko voimakasta, riittää et laittaa yhen suihkautuksen nii tuoksuu tosi voimakkaasti.

Rusettilompakon ostin muotimessuilta. Toi on kivan tilava, ei oo liian iso nii mahtuu pienempiinki laukkuihin hyvin:)

En oo kokenu tarpeelliseks pitää meikkilaukkua mukana, sillä en kanna mukana juuri koskaan muuta ku puuteria, ripsaria ja eyelineria ja noi sopii hyvin sivutaskuun. Päivän mittaan ei tarvii yleensä lisätä ku puuteria, mut mun silmät vuotaa joskus ulkona niin pahasti et pidän ripsaria ja eyelineria varuilta mukana jos tarvii korjailla levinneitä meikkejä.

Huulirasva, mun elämäni rakkaus:D Mä käytän huulirasvaa oikeesti ihan kokoajan, ja tuun hulluks jos se on hukassa. Mulla kuluu yleensä yks huulirasva kahdessa viikossa...

En oo oikein vieläkään oppinu käyttää kalenteria, sillä muistan kaiken melko hyvin ulkomuististaki. Toi on kuitenki kätevä esimerkiks koulussa jos tarvii tehdä jotain muistiinpanoja:)

Tässä vielä kokonaiskuvaa, jossa näkyy loputki tavarat. Eipä mitään ton ihmeellisempää siis:)

Mitä teidän laukusta löytyy?

6 kommenttia:

  1. Ihana laukku! Tuo hajuvesiputelli ainaki on aivan tosi herkullisen näkönen! :D Tuoksusta ei oo mitään tietoa!

    VastaaPoista
  2. paljo maksoi toi laukku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua mä en muista yhtään, veikkaan jotain 30e luokkaa? sinne päin ainaki!:)

      Poista
  3. Nää tämmöset mitä laukustani löytyy postaukset on vaan niin turhia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä:) jotkut näistä kuitenki tykkää ku on pyytäny tällasta

      Poista