14.2.2013

it's not much of a life you're living

Heippa! Ajattelin tulla postaamaan pari kuvaa eiliseltä sellon reissulta. Hyppäsin bussiin ja onnekseni pääsin lasten hinnalla Espooseen, eikä oo muuten eka kerta. Oon ostanu bussilipun vissiin jonkun kuus kertaa ja neljällä kerralla mulle on myyty lasten lippu:D Näytänkö oikeesti 16-vuotiaalta? Ehkä ihan imartelevaa toisaalta.

Syy, miks lähdin selloon oli vero modan re-opening tapahtuma, jonne suunnattiin yhdessä Saijan kanssa. Shoppailtiin ootellessa muissa kaupoissa, ja jatkettiin ku oltiin käyty katsastaa toi vero moda. Jotain tarttu mukaan vero modan lisäks muualtaki, täytyy esitellä jossain vaiheessa:) Nyt päällä oli uus ruutupaita h&m:ltä.

Mitä tykkäätte asusta?

Niin ja oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille! Mä luulin et mun ystävänpäivä menis kotona sängyssä makaillessa, mut onneks näinki sitten Caroo kaupungilla ja syötiin oikein romanttisesti mäkkärissä. Päivä senku parani ku tulin kotiin, ovella nimittäin ootti kukkalähetys josta paljastu ruusu!

37 kommenttia:

  1. Jos tarkastaja tulee ja tarkastaa sun lipun (ei auta selittely, että on myyty lastenlippu yms..) niin kolahtaa kiva ylläri itelle, tarkastusmaksu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut mistä ne tietää minkä ikänen mä oon, en mä ainakaan alaikäsenä kantanu minkäänlaisia henkkareita mukana?:D

      Poista
    2. Ne pyytää sua kertoo henkilötunnuksen ja soittaa poliisille varmistaakseen et oikee henkilö kysees jos oikee vittumaisia on :D Jos sul on matkakortti ni lataa siihen arvoo ja maksa sillä seutu, tulee halvemmaks!:)

      Poista
    3. No ne kysyy sun sotun ja tarkastaa sen tai jotain :D Kamu joutui joskus poliisiasemalle ku sano sotun väärin.. :D

      Poista
    4. Ne tarkistaa sun hetun...

      Poista
    5. okei no hyvä tietää, olisin voinu tosissaa joutuu ongelmiin:D nekö siis kysyy jokaselta alaikäseltä sotun ku tarkistaa vai siis häh?

      Poista
    6. kiva ku en ite ton ikäsenä varmaan ees tienny omaa henkilötunnusta :D ...

      Poista
    7. ne kysyy silloi ku epäilee:)

      Poista
    8. Jep kokeneena voin kertoo et siitä tulee kiva 80€ sakko, eikä kannata kertoo väärää henkilötunnusta, ne tarkastaa heti siinä onko oikee ja pahimmas tapaukses menee rikosrekisterii henkilötunnuksen väärentämisestä.

      Poista
    9. itellä joskus 15v piti junassa todistaa henkkarilla että oon juniori :D 18v tullut kerran kysyyn kun oli juniori lippu niin sanoin väärän sotun eikä sieltä mitään oo kuulunu tähänkään päivään mennessä :D eipä niillä siinä ollu aikaa ruveta soitteleen mihinkään poliisi asemalle kun vähän kiireellisempääki tekemistä... x)pientä liiottelua täällä joidenki osalta vissiin.. :D

      Poista
  2. jos tarkastaja tulee niin saat kyllä tarkastusmaksun, kun matkustat lastenlipulla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama vastaus tähän ku tohon ylempään:)

      Poista
  3. Ihana ruutupaita, väri sopii sulle niin hyvin :)

    VastaaPoista
  4. Olisikko helpointa vaan matkustaa sillä matkalipun arvolla. Opiskelija statuksellahan se on 1,74€.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ihan pihalla näistä:D siis ilmeisesti mun pitäs ladata kortille rahaa sen matkan verran? mut vaikuttaako se mihinkää, et mulla on siellä kortilla sisästä aikaa samaan aikaan ladattu. tunnen itteni kyllä niin tyhmäks ku kysyn tällasia:D

      Poista
    2. Vaikka sulla olisi sisäinen aika kortilla, voit ladata sinne vaikka minkä verran arvoa. Kun sinun tarvitsee kulkea rahalla, näytät sitä korttia ja painat koko sisäinen tai seutu nappulaa sitä pömpelistä. Kun kortilla on arvoa ja sillä maksaa, tulee se paljonpaljon halvemmaksi. Seutukin normaalisti joku 4 euroa, kun arvolla matkustan alle 2 eurolla. :)

      Poista
    3. Siis painat niitä nappuloita, kun haluat matkustaa arvolla. Jos matkustat ajalla näytät vaan korttia koneelle. Kortilla voi olla ladattuna sekä arvoa ja aikaa.

      Poista
  5. Ei kovin imartelevaa minusta, jos hiustyylin vuoksi näyttää aivan pikkuteiniltä, mutta ehkä sinä pääset vielä siitä hieman aikuisempaan lookiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa hiuksistako se sit johtuu vai:)

      Poista
    2. tuo otsatukka tosiaan on vähän 15-17v tyyliä. ois aikuisempi vaikka se tasaotsis, joka kävi sulle hyvin tai jos kasvatat otsatukan muiden hiusten pituseks? :) ootko ikinä kokeillu?

      Poista
    3. en pysty luopuu otsiksista, koska näytän ihan idiootilta ja yksinkertasesti tunnen itteni paremman näköseks sivuotsiksilla ku suorilla:)

      Poista
    4. Tasaotsis oli TODELLAKIN tyylikkäämpi ja teki susta aikuisemman näköisen :) olin ihan kateellinen kuinka hyvin se sulle sopi! Suora takaisin!!:)

      Poista
    5. musta on taas tärkeintä et tykkää ite omasta hiustyylistään ja senja ny tykkää sivuotsikseta ni yritetään ymmärtää se asia :) oon kans sitä mieltä et suora sopi kans hyvin mut noinkin on tosi kiva!

      Poista
    6. Älä usko noita anonyymejä! Se on ihan sama miltä näytät muiden mielestä, kunhan ite tykkäät hiuksistas. Ja nuo nykyset on PALJON paremmat ku tasaotsis! :)

      Poista
    7. mä oon kans samaa mieltä et toi sun nykynen otsis on parempi ku suora, pidä siis ehdottomasti toi! :)

      Poista
  6. mä näin sua tänää foorumilla :) siis ystävänpäivänä haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siellähän mä hiihtelin:) oisit tullu moikkaa!

      Poista
  7. Mikset ikinä pidä hiuksia kiinni? Tulis paremmin esille sun kasvot ja sulle kävis hyvin myös kiinni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tykkää hirveesti pitää, oon kyllä miettiny monesti et pitäs laittaa pitkästä aikaa hiukset kii:D ehkä ens viikolla joku päivä!

      Poista
  8. upee asu! oot niin tyylikäs :)

    VastaaPoista
  9. Keneltäs se ruusu oli? ;)

    VastaaPoista
  10. Oot ärsyttävä ku et julkaise ihmisten kysymyksiä tääl

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on yks kysymys mitä en oo julkassu koska en pysty vastaamaan siihen:)

      Poista