20.2.2013

the striped shirt

Moikka ihanat! Mä tulin eilen heti aamusta Iisalmeen, tuli vaan jotenki sellanen olo, et on pakko päästä kotiin. Tyypilliseen tapaan mulle selvis vasta junassa istuessa, että mulla olis ollu koulua tällä viikolla. No mut onneks ens viikollaki on, nii on jotain tekemistä Helsingissä:) Oon viime aikoina maannu lähinnä vaan sängyssä neljän seinän sisällä saamatta mitään aikaseks. En tiiä mikä siinä on, ei oo vaan huvittanu tehdä yhtään mitään. Jotenki pitäs oppii pitää Helsinkiä mun kotina, se vaan on vaikeeta ku siellä on niin yksinäistä. Mun oma vikahan se tietysti on ku en tee asioille mitään. Jospa tää kotivisiitti vähän piristäis! Ja toivottavasti hernenenäanonyymit nyt ei ymmärrä mua taas väärin - oon edelleenki ihan älyttömän onnellinen siitä, että asun vihdoin Helsingissä. En vaan oo oppinu nauttii siitä oikeella tavalla, sillä toiselle puolelle Suomee muuttaminen ei loppujen lopuks oo kovin helppoo - ainakaan mulle.

Nyt pari kuvaa, joissa päällä on uus raitapaita, jonka tilasin h&m:ltä. Love it! Sellanenki kauluspaita ois kiva, jossa olis paksumpia raitoja. Havaintoja sellasista?


33 kommenttia:

  1. Oi ootpas sie nätti! :) Kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  2. voi kun oot niin kaunis ja tuo sun tukka on täydellinen! mitä kameraa käytät? varmaanhan vastaus löytyis täältäki jos jaksaisin vähän aikaa hakea mut äääh :D laiskuus <3

    VastaaPoista
  3. Oonkohan mää jotenki sokee, vai miksen oo nähny tollasta paitaa H&M:llä?! :DD Pitää kyllä mennä heti kurkkimaan uudestaan! Hirveen kauniina oot näissä kuvissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mäkään oo nähny liikkeeissä, tilasin ton nettikaupasta nii siel oli:)

      Poista
  4. Mulla on auttanut yksinäisyyteen uusissa kaupungeissa (olen krooninen muuttaja) se että lähden aina tekemään kaikkea. Soitan kavereille ja pyydän mukaan. Tai edes vaan lähden ulos kotoa. Saatan lähteä tutkimaan jotain uutta paikkaa kaupungissa (eli shoppailemaan toisella puolelle kaupunkia) tai edes lähden vaikka kirjastoon jos en muuta keksi.

    Lemmikit on auttaneet myös tosi paljon yksinäisyyteen.

    VastaaPoista
  5. Ootpas muuten ihan mielettömän kaunis! :O

    VastaaPoista
  6. Täytyis perustaa semmonen Helsinkii muuttaneet- ryhmä misssä vois tutustuu samassa tilanteessa oleviin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei luulisi olevan liian vaikeaa ilman ryhmääkään, yli puolet kun on muualta muuttaneita. Naapurista löytyy varmasti lähin sellainen, joten rohkeasti vaan luomaan sosiaalisia verkostoja. Kutsu vaikka joku kylään, siitä se lähtee. Tsemppiä!

      Eilenkin kaupan kalatiskillä palveltiin savoksi :)

      Poista
    2. oon vaan niin ujo et se on vaikeeta, mut jospa tää tästä!:)

      Poista
  7. Ootko muuten tykännyt tosta uudesta kamerasta? :)

    VastaaPoista
  8. näytät ihan vankikarkurilta, hih :D

    VastaaPoista
  9. mä oon ainakin ONLYssä hypistelly tolasta leveäraitaisempaa yksilöä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitääpä käydä kattoo, kiitti vinkistä!:)

      Poista
  10. Oot kaunistunu viimevuosien aikana ihan helkkarin paljon, sulla on upeet kasvonpiirteet ja UPEE KROPPA! :) Ja varmasti ihan yhtä upea luonnekin. Saat ihan varmasti kavereita - ja ystäviä - Helsingissä, ottanee vaan aikansa. Laatu korvaa määrän ja omilleen muuttaminen ei tosiaan ole helppoa. Voimia <3 :) Ihana oot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kommentti, kiitos tosi paljon!<3 piristi päivää:)

      Poista
  11. Joo sellanen tukiryhmä pystyyn vaan, täällä olis kans yks osallistuja. :D -Jenna

    VastaaPoista
  12. Siinä ei oo mitään väärää, ettet tunne oloas kotosaks Helsingissä. Ei munkaan tekis mieli asuu siellä ku siel ei oo oikee mitään rauhaa missään =( Eikö sua yhtään häiritse se? :/ Tää ei oo kritiikkiä, asun kuitenki pääkaupunkiseudulla ja täälläki ihmisiä riittää, tuntuu vaa et Helsinki ois kotikaupunkina jotenkin ahistava !

    VastaaPoista
  13. Ootpas sulonen!
    Tosta yksinäisyydestä tuli mieleen, että vieläkös Roope kuuluu kuvioihin?
    Toivottavasti Helsinki alkaa tuntua kotoisammalta! :)

    VastaaPoista
  14. täällä olis eräs yksinäinen valmis lähtemään shoppailu tai kahviseuraksi! :D

    VastaaPoista
  15. Mulla on vähän samaa ongelmaa, muutin vasta Joensuusta Helsinkiin.
    Oon itekkin niin ujo että en oikein pysty vaan nappaamaan jotain randomia kiinni ja pyytää sitä kahville :D
    Muutenkin tuntuu vaikeelta ees yrittää kaveerata kenenkään kanssa ja sit vielä nää pikkuset sopeutumisvaikeudet, Joensuu kummiskin on hiukkasen pienempi kaupunki.. :D

    Vois kyllä olla ihan mielenkiintoista tutustuu ja vaihella kuulumisia :)

    VastaaPoista