22.3.2013

I let you see the parts of me that weren't all that pretty

Moikka! Eilen mun oli tosiaan tarkotus kuvata teille vähän höpöttelyvideoo, mut keksinki sit alkaa kuvaa jotain ihan muuta. Oon jo pitkään miettiny festari-style hostiksi hakemista, ja vihdoin sain aikaseks kuvata videon sitä varten. Kuvasin kans kuvituskuvaa, että videosta ei tulis liian ykstoikkonen. No olishan se pitäny arvata, että taas ku koitin koota videoo yhteen movie makerissa, nii kone meni vaan tilttiin. Mun olis siis pitäny mennä editoimaan video koululle, mutta hakuaika loppuu jo sunnuntaina ja tänään mulla oli muita menoja. Muutenhan olisin voinu laittaa kilpailuun vaan sen videon, jossa puhun, mutta koska kilpailussa on niin kovatasosia videoita, nii en olis kehdannu laittaa sitä sellasenaan. Eikä se muutenkaa olis ollu hyvä, vaikka hyvät perustelut mulla oliki:D On kyllä sen verran kovia tyyppejä tossa kilpailussa mukana, että enhän mä olis siellä pärjänny! Nyt pitää vaan olla tyytyväinen siihen ens kuussa alkavaan työharjotteluun Ellessä, vaikka toi festari hostin homma olis lopullisesti kruunannu mun kesän. Tsemppiä muille kuitenki!

Nyt taas vaihteeks ihan random-juttuja!

Ekanaki pakko hehkuttaa mun uutta kajaalia! Sain joskus tollasen yves rocherilta testattavaks, mutta sitten se hävis jonnekki ja nyt vihdoin hankin uuden. Mä niin vihaan kajaaleissa sitä, ku niitä pitää olla terottamassa kokoajan. Multahan ei toi kajaalien terottaminen suju yhtään, mutta toi kajaali on täydellinen ratkasu tohon ongelmaan, sillä tota ei tarvii terottaa ollenkaan. Plussaa mukana tulleesta tilaajalahjasta! Päädyin kahdesta vaihtoehdosta punaseen laukkuun, joka on yllättävän hieno tilaajalahjaks.

 Tein eilen täydellistä salaattia, ihan oikeesti. Ekana paistoin kanafileitä, sit sekotin raejuuston sekaan pestoo, palottelin kanat ja kokosin annoksen. En oo koskaan syöny raejuustoo muuten ku tolleen pestoon sekotettuna, ihan tajuttoman hyvää! En tajuu miten en oo koskaan ennen tajunnu ostaa aurinkokuivattua tomaattia kaupasta, nyt siihen tuli kyllä ehdottomasti muutos.

Tänään postiluukusta kolahti ebaysta tilaamani nahkahame, joka oli kyllä ihan muuta ku sen olis pitäny olla. Ensinäki ton ois pitäny olla laskostettu (apua, tarkotan siis englanniks sanottuna pleated mut en tiiä miten se tarkalleen suomennetaan:D) ja paljon kapeempi. Meni kyllä 13 dollaria niin hukkaan ku vaan voi mennä:(

Nää new lookin kengät tuli sen sijaan jo vähän aikaa sitten. Pure love! Oon ettiny tollasia ikuisuuden, mutta kaikki on ollu liian kalliita. Oisin halunnu sellaset, joissa on pelkästään piikkejä mut menee noi tolleenki. Makso muistaakseni 30e:)

Sit vielä tän päivän asua. Päällä oli ebaysta tilattu hame (toi on sellanen pleated mitä hain takaa:D) sekä h&m:n koru ja collegepaita.

Mitä tykkäätte asusta?

Nyt voice of finlandia (taso näköjään laskenu viime vuodesta) ja sen jälkeen ammeeseen viinilasin kanssa! Vietän nyt kotiviikonloppua ku en viitti jättää irinaa yksin. Mulla oli tänään ihan kauheen huono omatunto ku se joutu olee neljä tuntia itekseen:D

17 kommenttia:

  1. Millon kerrot sen ison jutun mistä puhuit varmaan jo kuukausi sitte?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en varmaan koskaan, koska asioilla on taipumus järjestyä ihan sama miten huonoja juttuja tapahtuu:) ja nyt kävi niin, että asiat järjesty!

      Poista
  2. Toi nahkahamehan on ihan sairaan makee!!!!!!!!!! haluun kans!!

    VastaaPoista
  3. haluisitko myydä ton nahkahameen? :-) mä voisin maksaa siitä jonkun kybän, asun siis helsingissä eli ei tarvis miettiä postitustakaan yms :-D jos et oikeesti ite tykkää tosta etkä aio käyttää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm mun pitää miettii vielä, täytyy kokeilla eka tota hametta eri asuissa nii sit tiiän pidänkö siitä vai en:D

      Poista
  4. Eikös se nyt ois sit kiva kertoo ku kaikki on järjestyny :)

    VastaaPoista
  5. Mulla taitaa olla toi sama paita! :)

    VastaaPoista
  6. onko se pliseerattu? vai oonkoha iha hukassa :D

    VastaaPoista
  7. Ihanan näköstä ruokaa!! :D En kestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja maistuu vielä paremmalta;) kannattaa testata!

      Poista
  8. Toi nahkahame on kyl mun mielest tosi kivan näkönen :DD voit lahjottaa sen tänne :D

    VastaaPoista