3.3.2013

I was born so bad, young and truly right

Heipä hei sinne ruudun toiselle puolelle! Mä en jaksanu jäädä jumittaa yksin kotiin, joten tulin jo lauantaina Iisalmeen. Täällä sitä nyt ollaan kaks ja puol viikkoo. Kesäkuun oon harjottelussa, joten ajatellaan tätä nyt sit vaikka lomana:) Nyt kuitenki asua vielä perjantailta, jolloin näin tyttöjä vapianon merkeissä. Tarkotus oli lähtee baariin, mut viihdyttiin sen verran hyvin vapianon viiden euron drinkkien parissa, että se jäi. Mulla lähti juna heti kahdeksan aikaan aamulla, joten päätin sit ''fiksuna'' valvoo koko yön että seuraava päivä menis samoilla silmillä ja meikeillä. Ei ehkä mikään paras idea, nukuin sit melkein koko junamatkan ja olin kyllä sen näkönenki. Todellinen ruma päivä siis, ja mut raahattiin tottakai baariin just sillon. Ainaki nukutti yöllä kerranki hyvin! Oon yleensä sellanen, ettei mua saa mitenkään nukkumaan. Oon yökukkuja pahimmasta päästä, ja tykkään hoitaa nukkumisen päivän puolella. Jospa nyt olis aika parantaa unirytmiä?

Nahkahame palveli hyvin tällakin kertaa, ja tuun varmasti käyttää tota vielä monta monituista kertaa. Kengät toimi lähinnä kuvausrekvisiittana, oon oppinu välttää baarissa korkkareitten käyttöö. Ne nimittäin lähinnä pilaa vaan illan ku en jaksa kävellä niillä kauaa. Sanoo tyttö, joka omistaa aivan liian monet korkkarit... On ne ihan kivoja koristeita sisustukseen onneks:D 

Meinasin kirjottaa jo tyypilliseen tapaan, et nyt kylpyammeeseen jne. Oon niin tottunu lilluu kylpyammeessa illat pitkät, nyt pitää olla ilman:( Onneks täällä on kuitenki sauna, vaikken tykkääkkään oikein saunoo. En tiiä onko mun keuhkoissa vikaa vai missä, mut en saa kunnolla henkee ku oon saunassa. Nyt tää meni taas ihan turhaks höpöttämiseks, eli parempi lopettaa!

Mitä tykkäätte asusta?

23 kommenttia:

  1. kenen kaa olit baarisssa?=)

    VastaaPoista
  2. Millasii kenkii sä sit yleensä käytät baarissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yleensä mulla on kiilakorot, jotka ei siis oo kovin korkeet eikä ees tunnu korkkareilta:D tai sitten matalavartiset ''bootsit''

      Poista
  3. etkö saa muuten huomiota kuin esittelemällä tissejäsi? sääli :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö anteeks mutta missähän mä oon esitelly nytkään tissejäni?:D

      Poista
    2. mitäs ihmettä nyt, missä näkyy tissit?? :DD

      Poista
    3. voi apuaaaa... en kestä noita anoja :D

      Poista
  4. Ihana hame!

    Mä aina jossain vaiheessa baari-iltaa vaihdan matalapohjaset kengät (jos oon jaksanut raahata mukana) tai sitten manaan loppuillasta, että miksi mulla ei ole mukavempia kenkiä. Silti suurin osa mun kengistä on korkkareita. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitäs itekki alkaa raahaa matalia kenkiä mukana nii vois käyttää korkkareita niin pitkään ku vaan jalat kestää:) kiitti!

      Poista
  5. ootko eronnu roopen kaa ku et enää kirjota siitä ikinä mitään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se ei vaan tykkää olla esillä täällä:D

      Poista
  6. Sinä olet varmaan ainut ihminen joka jaksaa vieläkin kylpeä asuntonsa kylpyammeessa. Minun kämpässä on kylpyamme ja olen jaksanut kylpeä siinä neljästi kymmenen kuukauden sisällä. Minulla on aiemminkin ollut kylpyamme ja silloin jaksoin vähän aktiivisemmin kylpeä, mutta nyt ei oikein huvita. Monet muutkin kylpyammeen omistajat kertovat samaa. Alussa jaksoi kylpeä ja sitten se vaan jää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon aina kaivannu kylpyammetta ja oli niin ihanaa saada sellanen käyttöön vihdoinki:D mulle on vaan muodostunu siitä jotenki rutiini, et meen ammeeseen lilluu ja katon siinä samalla jotain sarjaa koneelta. en mä varmaan ilman mitään kattomista siellä ammeessa viihtyiskään:)

      Poista
  7. mäkään en saa kunnolla henkeä saunassa! :D mikäköhän siinä on... ja tosi usein sit ku sinne meen edes hetkeks niin alkaa pyörryttää kun pääsen pois...
    mutta ihana asu taas jälleen :) itekki pyrin nykyään käyttää matalapohjasii tai sit joskus kiilakorkoja jos tietää et menee taksilla baariin tai kyydillä. on vaan paljon helpompi olla ja tanssia ku ei jalkoihin koko ajan satu :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta! mulla on ollu joskus niin kovat kivut korkkareitten takia baarissa et oon sitte heivannu ne pois kokonaan, kiva siinä sit vaan varoo kokoajan ettei astu lasinsirujen päälle:D

      Poista