7.3.2013

nothing really matters

Heippa ihanat! Mä päätin eilen ryhdistäytyä, ja suuntasin kirpparikierrokselle pitkästä aikaa. Tuuri oli mukana, sillä löysin kerranki jopa jotain. Mukaan lähti maximekko ja neuletoppi, näätte sitten joskus:) Mua vähän pelottaa se maximekko, en tiiä miltä se tulee näyttää tällasella 160 senttisellä. Jospa sille jotain käyttöö löytys! Illalla jatkoin reippailua ja suuntasin salille. Hävettää myöntää, että edellisestä salikerrasta on peräti puol vuotta aikaa. Nyt mulla vahvistu vaan entisestään se fiilis, että en tykkää salitreenaamisesta. Aika karua, mut kaikki ei tähtää fitnessulkonäköön (en siis tarkota että kaikki salilla käyvät siihen tähtäisivät). Okei ois sellanen edes vähän lihaksikkaampi kroppa ihan jees, mutta ilman salitreeniä kiitos:D Mun mielestä esim. tosi lihaksikkaat reidet tai tosi näkyvät vatsikset ei näytä hyvältä naisella. Oonko outo, vai ajatteleeko joku muu samalla tavalla? Mulla on joskus aiemmin tullu sellasia hetkittäisiä jaksoja, ku oon tykänny ja jaksanu käydä salilla. Nyt sitä intoo ei vaan jostain syystä tunnu löytyvän. Oon aina käyny salilla vaa'alla, ja onnekseni huomasin et en ollu puolen vuoden aikana lihonu ainakaan kilojen perusteella yhtään. Pelkäsin, että oisin lihonu jonkun vähintään viis kiloo. No ei ihan kuitenkaan.

Mun tälle kotivisiitille pakkaamani vaatevalikoima on aika niukka, mutta tällaisen asun sain sieltä kuitenki aikaseks:

Huomatkaa kiinni olevat hiukset! Ei tuntunu kyllä yhtään omalta jutulta, eli taidan jatkossaki pitää hiukset suosiolla auki:D

Mitä tykkäätte asusta?

29 kommenttia:

  1. Oot ihan tajuttoman kaunis! C:

    http://essi-countryside.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä lihakset on sopivassa määrin just kauniita! :) Mutta mielipiteensä kullakin! Sulla on ihana blogi ja oon katkera noista sun hiuksistas! :D
    http://imagine-mmirvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustaki silleen sopivassa määrin tottakai:) älä oo katkera, noi on pidennykset! mun omat hiukset on onnettomat liirut:D kiitti!

      Poista
  3. Mä vaan odotan että tää ihme sali-buumi loppuis... Ei tavallisten pulliaisten tarvitse rehkiä salilla saadakseen hyvän olon. Lihaskasvatukseen se on oiva tietysti mutta mun mielestä vaikka se, että lähtee kaverin kanssa juorulenkille, on paljon parempi vaihtoehto, kuin lähteä yksin salille angstaamaan, kuinka rasva mukamas "löllyää". Who oikeesti cares... Surullista miten ulkonäkökeskeistä tää elämä välillä on )-: Liikunnan pitäis olla hauskaa!

    Joo mut pääpointti oli se että tykkään sun blogista! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot niin oikeessa! ja kiitos paljon!:)

      Poista
  4. Oot kaunis! Ja kiinni olevat hiukset käy sulle!

    VastaaPoista
  5. Haha ku katot nois kahes kuvas sivuille ja ne on rajattu noin niin näyttää kuin kyttäisit kuin joku vankikarkuri :D mut tosi kivasti käy hiukset kii!

    VastaaPoista
  6. Osta kotiin kahvakuula, sillä saa tosi monipuolisesti tehtyä lihaksia kehittäviä treenejä ihan kotioloissa :) Ainut ongelma on se, että eri liikkeissä tarvitsis eri painoisen kuulan. Tosin jossain oon törmännyt sellasiin säädettäviin, ne olis varmaan käteviä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on traumoja kahvakuulista, olin joskus koulun liikuntatunnilla kahvakuulaamassa ja vaikka mulla oli puolet kevyempi kuula ku muilla nii en meinannu millään jaksaa:D oon niin heikko oikeesti!

      Poista
    2. Alota pienellä painolla :) eikä itseään pidä verrata muihin :)

      Poista
  7. Täällä ilmottautuu myös yksi jolle ei maistu salitreeni sitten millään! :D Olishan se ihan kiva, jos tykkäis käydä salilla, mutta hyii! Ei kiitos. ;D

    VastaaPoista
  8. Kun tilaat Ebaysta jotain pienikokoista (esim. Koruja), niin tuleeko ne kotiin muun postin mukana vai tuoko ne joku lähetti tai vastaava? :)

    VastaaPoista
  9. Mun mielestä salitreeni on just mahtavaa! :) Justiin jotku bikinifitness-kropat näyttää mun mielestä ihan järjettömän hyvältä mut okei, siinä rippedkunnossa lavalla naikkoset pysyy vaan tyyliin tunnin. Kyllähän lihasta kehittäessä rasvaakin tulee. Itelläkin toki joskus salille mennessä on 5m mela otassa jos rauta ei vaan nouse, mut auta armias jos reeni sujuu hyvin ja kehitystä tulee- se on kaiken sen kivun ja ähinän arvosta! Ja naturaalina punttaaminen on sama ku polkis pyörää ilman kettinkiä, siinä menee KAUAN että massaa tulee. Turhaa pelätä että liikaa tulee muskulaa :D Eri asia sitte jos roinaa.
    Mutta mielipiteensä kullakin, toiselle passaa eri lajit paremmin ku toiselle. Kahvakuulailu ei kyllä mullekaan maistu yhtään, en tykkää heijailla jonku möllykän kanssa :D

    VastaaPoista
  10. Mä rakastan salilla käyntiä<3 mut se on nii henkilökohtasta et millane liikunta on ittestä kivaa:D

    VastaaPoista
  11. Itse tykkään salitreenistä, mutta en halua kyllä mitää isoja lihaksi! :D naisella saa olla lihasta,mutta liika on aina liikaa :D

    VastaaPoista
  12. Kiva toi asu:) Ja mäkin tykkään enempi ryhmäliikuntatunneista, kun salilla käymisestä! Ja samaa mieltä oon sun kaa tossa, et ei naisille liian selvät vatsalihakset käy.

    VastaaPoista
  13. mun mielestä sulla hiukset kiinni näyttää tosi hyvältä, mä ainakin tykkään! :)

    VastaaPoista
  14. Oi, pidän tosta asusta kovasti :)! Ja muutenkin sun blogi ja tyyli on ihana! :)!

    VastaaPoista