28.3.2013

paljastuksia

 Pääsinki odotettua nopeemmin postaamaan, ja tällä kertaa olis luvassa vähän paljastuksia musta. Oh no...

1. Mä oon ihan älyttömän ujo! Varsinki uudessa seurassa tai vähän isommassa porukassa mä oon ihan tuppisuuna, en vaan saa sanottuu mitään. Sit on eri asia jos joku tulee juttelee mulle, sillon saatan puhuu paljonki. Ite en puolestaan uskalla helposti mennä juttelee kellekkään. Se on niin typerää, ku oon sit muuten ihan älyttömän puhelias ja selitän kaikkee mahollista. En tiiä miten tosta ujoudesta vois päästä eroon, se on kuitenki tosi rajottava tekijä elämässä ku on vaan hiljaa - on vaikee esimerkiks luoda ihmissuhteita. Jotenki pitäs oppii laittaa jostain play-nappulasta se puheliaisuus päälle muullonki, ku kaikista tutuimmille ihmisille jutellessa.

2. Mulla on ihan ihme tapoja aina välillä, en nyt sanos pakkomielteitä mutta kuitenki. Yks oudoimmista on se, ku oon saunassa. Meidän saunan ikkunasta näkyy liikennevalot, ja siinä vaiheessa ku saunassa olo alkaa tuntuu inhottavalta, nii mä ootan et ne valot vaihtuu vihreeks ennen ku ''saan'' lähtee:D Ne valot vaihtuu siis suht harvoin, iltasin varsinki ku ei oo niin paljoo liikennettä. On tullu pari kertaa aika tukalat oltavat niitä vihreitä ootellessa...


3. Mä osaan kirjottaa hyvin, ja oonki melko tarkka mitä kirjottamiseen tulee (en tälleen blogissa niinkään, mut esimerkiks koulujutuissa) mutta en osaa puhuu! Mä takeltelen sanoissa tosi paljon, enkä useimmiten mieti ees mitä oon sanomassa. Saatan sanoo jotain ihan ihme sanoja, ku ajattelen toista mut sanon jotain ihan muuta. Varsinki roopee tää piirre naurattaa jatkuvasti, sen pitäs alkaa varmaan kirjottaa ylös mun outoja sanoja/sanontoja... Pahinta on se, etten osaa yleensä lausuu sanaa ''idiootti'' oikeella tavalla, vaan sanon että itiootti:D

4. Mun elämäni suurin saavutus oli se, ku kirjotin ylioppilaskirjotuksissa terveystiedossa pistettä vaille E:n (okei siis M)! Oon niin huono koulussa, ja terveystiedon kurssitki meni vähän miten sattuu. En lukenu kirjotuksiin juuri ollenkaan, ku tavotteena oli vaan päästä läpi. Sit kynä sauhuski terveystiedon yo-kokeissa ku viimestä päivää, ja tuntu et osaan vastata kaikkiin niihin kysymyksiin. Parasta oli se, ku sain raittiuteen liittyvästä tehtävästä täydet pisteet:D Tällaselle tyhmälle toi oli oikeesti suuri saavutus, varsinki ku päihitin roopen pisteellä!


5. Tästä oonki maininnu varmaan joskus, eli siis mä en osaa kävellä korkkareilla. Okei siis osaan, mut jaksan kävellä niillä ehkä puol tuntia ja sitten oon ihan poikki. Sama pätee ihan matalissa bootseissaki, jos pitää seisoskella vähän pitempään, nii mun jalat huutaa hoosiannaa. Sit kiva ku just käppäilee jonkun kanssa, jolla on oikeesti korkeet korot eikä sillä tunnu missään. En tajuu mikä siinä on, et mun jalkoihin alkaa heti koskee! Ja siis mähän omistan suhteellisen paljon kuitenki korkkareita, mut ton ongelman takii niille ei tuu hirveesti käyttöö. Lukiossa tein aina sillee, et lähdin kouluun matalissa kengissä mut vaihdoin ne sit koulun pihalla korkeisiin. Vastaavasti koulusta lähtiessä vaihdoin takas mataliin:D


6. Mä olin pienenä tosi kova laulaa, josta on aikas kamalia kotivideoita todisteena. Rakastin kameran edessä lallattelua, ja kaikilla muilla meni hermot. Kerran joulukirkossa olin alkanu kovaan ääneen laulaa jotain omia laulujani ku muut oli hiljaa... Ton lauluinnostuksen johdosta haaveilin pienempänä laulajan urasta ja suunnittelin meneväni esimerkiks idolssiin. Tykkään edelleen kyllä laulaa, mut ihan omissa oloissani vaan. Ei todellakaan riittäis rahkeet mihinkään kilpailuihin!

7. Google on mun paras ystävä! Mä googlaan kokoajan kaikkee mahdollista mieltä askarruttavaa. Jos vaikka katon elokuvaa, rupeen kesken elokuvan googlettaa tietoo esimerkiks näyttelijöistä. Sit jos mua vaivaa et olikohan toi siinä ja siinä elokuvassa, mun on pakko googlettaa se heti. Oon muutenki tosi tiedonjanonen, ja oon moneen kertaan lukenu wikipediasta esimerkiks eri lento- ja laivaonnettomuuksista ja kaikesta mikä nyt sattuu sillä hetkellä kiinnostamaan.


8. Mulla on hirveesti pakkomielteitä tiettyjä ruokia kohtaan. Nää pakkomielteet menee aina jossain vaiheessa ohi, mut saattaa kestää hyvinkin pitkän aikaa. Nyt esimerkiks ku olin Helsingissä, nii söin jokapäivä kanaa ja pestoo sekotettuna raejuustoon. Himoitsen tota ruokaa nytki:D Yleensä nää pakkomielteet liittyy johonki vähän epäterveellisempiin ruokiin, ja siinä onki tekemistä ku pitää koittaa vältellä niitä. Pienempänä pahin pakkomielle oli ranskalaiset, ja joskus lukion aikoihin tilli-kermaviilisipsit. Syksyllä himoitsin puolestaan kylmäsavulohta.

9. Mun perusilme on tosi vihanen. Esimerkiks Saija ja Caro sano, et ne sai musta sellasen ensivaikutelman ulkonäön perusteella, et oon hirmu bitch ja et valikoin tarkkaan kelle puhun. Oon alkanu kiinnittää tohon huomioo, ja oonki pyrkiny vaikka kaupungilla kävellessäni hymyilee kokoajan, ettei ihmiset ajattelis että oon kauhee bitch eikä mulle voi tulla juttelee:D

Löytyykö teiltä samoja piirteitä?

29 kommenttia:

  1. Haha kaikki muut paitsi 3 ja 4 oli ihan samoja! :D Tää oli kyllä mielenkiintonen! :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on aika paljon samoja piirteitä! :D Ihana kuulla, ettei ole aina kaikkien "outouksien" kanssa ihan yksin :P Puheessa takeltelu on välillä todella ärsyttävää, etenkin asiakaspalvelutöitä tehdessä. Musta tuntuu välillä, että työkaverit pitää mua vajaana kun tulee sanottua ihan vääriä sanoja tai vaan unohdettua ne oikeat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha musta tuntuu et kaikki pitää mua vähän vajaana ku puhun mitä sattuu:D

      Poista
  3. hehe samaistun kyllä aika moniiin juttuihin!:D etenkin toi eka, että oon ujo jos isossa porukassa tai sellasessa ettei kunnolla tunne, niin en kanssa saa suutanu auki, mutta jos joku alkaa mulle juttelemaan, niin saatan kanssa puhuu paljon!:D ja hölötän kyllä ihan tosi paljon kavereiden kanssa!! tykkään knssa googletella välillä kaikkii juttuja, esim näyttelijöistä, tai jostain taudeista ja just tollasista mitä nyt sillä hetkellä tulee mieleen:D ja on muuten sit niin ärsyttävää ku leffassa on joku näyttelijä, mut et saa päähäsi mistä muusta se on:D ite meen aina kans viimeistään leffan jälkeen googlettamaan. ruuissa välillä sama juttu, saatan monta pv putkeen syödä jotain yhtä mistä innostun mutta sitte e jääki pian vähemmälle:D ja mulla kans on perusilme vihainen..ps. vaikutat kyllä tosi symppikseltä tyypiltä johon olis kiva tutustua! t. ensku :)

    VastaaPoista
  4. mullakin on kaikenmaailman "pakkomielteitä", tällä hetkellä ananas on pelottavan pahasti juurtunut mun ruokavalioon ja ennen söin aina pelkkää tomaatti-ananas-fetamössöä salaattikastikkeella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tykkää ananaksesta yhtään!:D

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Haaha muhun pätee kans toi 3 ja 7!!!! :D:D

    VastaaPoista
  7. Oho! Yllätyin ku oli niin samanlaisia ku mulla! Just toi googletus, mäki googletan näyttelijöitä aina välillä kesken leffan :D Raivostuttavaa ku joku kaveri välillä kysyy jotain asiaa ja oon vaan tylysti sil et "googleta."

    Ja toi vihaisuus-ilme! Kaikki sanoo mulle aina et oon ihan myrtsi :D En ees oo, mut oon huomannu iteki et oon välillä tosi totinen ja näytän siltä että mulla on kaikki huonosti.

    Sun blogi on ihan mahtava! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä taas sanon et ''oota mä katon googlesta'':D kiitti!

      Poista
  8. Mä oon just sun blogii aina lukiessa ihastellu ku sulla on korkkareita ja miten jaksat käyttää niitä tyyliin joka päivä ku ite ei millään pysty ku sattuu niin paljon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha monesti on tullu laitettuu korkkarit asukuviin ihan vaan rekvisiittana:D

      Poista
  9. Kakkonen on niin paras! Mut kolmoseen ja vitoseen samaistun! hitsin hyvä postaus! :)

    VastaaPoista
  10. Ohhoh kaikki paitsi 4,5 ja 6 passaa muhunki :D. Oon aina aatellu, että vaikutat niin symppikseltä joho ois kiva tutustua... En vaan koskaan ole saanut aikaiseksi kommentoida mitää.

    VastaaPoista
  11. Kiva postaus tää! :) Paljon kaikkea kivaa uutta :D

    VastaaPoista
  12. Korkkareilla oppii kävelemään, kun ei vaan välitä pienestä kivusta. Esim. jalkohin ei voi särkeä jollei jalat oikeasti petä alta tai ala vuotaa verta. Ja jos veren vuotokin sattuun tyrehtymään kesken korkkareissa kävelyn ei se oikeuta korkkareiden pois ottamiseen.

    Omat jalat saattaa olla joskus todella pahan näköisetkin, kun kävelen korkkareilla. Mutta olen oikeasti tottunutkin todella hyvin kävelemään korkkareilla. Jopa niin hyvin, etten oikein osaa kävellä tasapohjaisin kengillä. Kaverit lähinnä naureskelevat jos laitain sellaiset jalkaan ja jalat menee todella kipeiksi myös silloin.

    VastaaPoista
  13. ^ wtf ylempi kommentti?? Ite ainaki ostan niin hyvät ja sopivat korkkarit ettei jalat ala kesken vuotamaan verta.... Toki jalat väsyy jos ei oo pitkään aikaan käyttäny korkkareita, mutta jos jotai muunlaista kipua on ni sillon on kyllä huonot tai epäsopivat kengät jalassa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi muutaku komppaa sua! Siis mitä ihmettä Eini :D.. Toivottavasti oot superhuono provo. sinäkö päätät mikä oikeuttaa korkkareiden pois ottamiseen? :D

      Senja, oot aivan todella kaunis. Kunpa uskoisit ittees ja kykyihis enemmän :)

      Poista
  14. Itekki oon tosi ujo tietyissä seuroissa, ja se on niiiiin raivostuttavaa ku ei oikeesti pysty vaan puhua:DD tekis mieli hakata itteä silleen "puhu puhu puhu" muttaa eeeiiih..

    VastaaPoista
  15. Eikää super hyvä postaus!:D mua nauratti kaikki, ehkä johtuu tästä yöllisestä ajasta kun luen tätä:D mutta tuo sanahommeli!! Mulla on just sama homma että sönkötän välillä ihan mitä sattuu ja tottakai poikakaveri huomaa ja toistaa aina ne ja kiusaa:D onneks osaan ottaa huumorilla eikä mitään tosikko peliä:D

    VastaaPoista