17.3.2013

random vol miljoona

Hellurei! Viime päivät on ollu melkosta hulinaa. Alotetaan torstaista, jollon tosiaan juhlittiin äitin 50v synttäreitä. Koko päivähän siinä meni, ja illalla väsytti kyllä kiitettävästi. Mä nukahdin sohvalle, ku vielä viimeset vieraat oli paikalla:D Hyvä minä!

Päällä mulla oli spirit storesta ostettu mekko, jonka juju löytyy selästä. En löytäny mistään s-kokoo tosta mekosta, nii jouduin ottaa m-koon. Se oli sit auttamattomasti liian iso, ja huomasin sen tietty vasta kotona sovitellessa. Olin ihan ihmeissäni ku selvis, että spirit storessa ei oo palautusoikeutta. Sinne meni 40e, onneks tota sai kuitenki kavennettua:D

Ruokaa! Lohituulihatut on mun ehdottomia lemppareita, pitäs varmaan opetella itekki tekee niitä.

Meidän pieni juhlajuoksija, jolla oli viimeks juoksut mun ylioppilasjuhlissa. Niin perus:D
Perhepotretti...

Lauantaina juhlittiin vielä omalla porukalla keilaamisen ja pihvi-illallisen merkeissä. Mulla oli keilaamassa taas se perusjuttu, että aluks pallo ei meinannu millään osua keiloihin, mut sit toisella kierroksella tuli jo täyskaatoja. En muistanu ees, että mitkä sormet siihen palloon laitetaan....:D Illalla oli sen verran tujut boolit tarjolla, että innostuttiin lähtee vielä roopen kanssa baariin. Olotila oli tänään kyllä sen mukanen, eikä mulla yleensä ees oo krapulaa!

Tällasta mulla oli päällä. Niin ihanaa päästä tiistaina oman vaatekaapin ääreen, ens kerralla pitää raahata kyllä paljon enemmän vaatteita mukaan! En tiiä millon tulee seuraavaa postausta, koitan keksiä tässä jotain teille:)

Mitä tykkäätte asusta?

18 kommenttia:

  1. Tätä postausta oli kyllä nii mukava lukea:)

    VastaaPoista
  2. Ihana asu! :) Sulle passaa kyllä tuon kaltaset värit tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Oiiiii voileipäkakkuu! Paras osio aina kaikissa juhlissa :D

    VastaaPoista
  4. oi ootpas ollu taas nättinä ja tuo mekko kyl passaa sulle tosi hyvin!(:

    VastaaPoista
  5. ihana blogi sulla! löysin tän vasta ja selailin vähän ja täytyy sanoo, että sulla on ihan sika upee tyyli, tykkään tosi paljon:) kaiken lisäks oot viel super nättikin!

    http://kisusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. The cakes are so yummy *_* Is that your sister? She looks so different :)

    xx, Eleonora

    ♥ My Blog ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yes she is and we don't look same at all!:D

      Poista
  7. missä baareissa käytte yleensä iisalmessa? :) onks siellä paljon porukkaa yleensä liikkeellä viikonloppusin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. cavessa ja bepopissa:D riippuu vähän viikonlopusta, yleensä on ihan suht paljon porukkaa

      Poista
  8. Outoa, että ei oo palautusoikeutta! :/ Mutta kaunis mekko!

    VastaaPoista
  9. Tosi kaunis juhla-asu sulla ja ompa ollut myös hyvännäköisiä herkkuja tarjolla : D!

    VastaaPoista
  10. Tosi hyvänmielen postaus mun mielestä! Näytät hyvältä ja onnellisen näköinen perhe teillä myös! Sun hymy tuolla epäonnistuneiden asukuvien postauksessa on yhdessä kuvassa ihan samanlainen kun sun veljen ja isän, hihii!

    Kivaa kevättä! Nauti aurinkoisesta helsingistä!

    VastaaPoista