13.3.2013

what a wonderful world

Maailman parhaan tuulisin bloggaaja täällä hei! Ens viikolla luvassa on sen verran kivoja juttuja, ettei voi kun hymyillä. Tiistaina meen takasin Helsinkiin ja vieläpä Irinan kera, muutaman viikon päästä on synttärit jne. Vähän meinaa kyllä ikäkriisiä jo pukkaa ku pyöreitä vuosia täytän. Äiti puolestaan täyttää huomenna 50v, joten täällä on juhlavalmistelut täydessä käynnissä huomisia juhlia varten.

Päätin käyttää tätä hyvää tuulta hyväks ja tulla postaa teille sunnuntain darralookia. Mulla on ihan liian vähän vaatteita täällä mukana, joten asun keksiminen oli melko haastavaa. Päälle pääty zaran paita, cubuksen liivi ja olalle glitterin laukku.

Mitä tykkäätte asusta?

Tuli muuten mieleen, että mulle on kertyny tässä viime vuosien aikana melkonen läjä epäonnistuneita asukuvia koneelle. Siis sellasia, joissa oon esimerkiks puhunu samalla ja ilmeestä on tullu sit ihan tyhmä. Voisinki siis koota sellasia kuvia postaukseen, jos teitä vaan kiinnostaa?:D Apua..

21 kommenttia:

  1. Ihana asu, oot niin kaunis :) Ja joo hei tee semmonen kuvapostaus! :D

    VastaaPoista
  2. Tee sellanen postaus, ois hauska :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitääpä tehdä, oonki tässä jo kolunnu vähän kuvia läpi:D

      Poista
  3. Haha hei hyvä idea! Ihana asu :)

    VastaaPoista
  4. Tee vaan se postaus :D :D haha. Näin tollasen liivin cubukses ja tuli heti sä mieleen :D

    VastaaPoista
  5. jos mulla on darra ni en kyllä mitenkään jaksa laittautua :D silloin on jotku lökärit ja toppi päällä vaan ja pysyn visusti kotona sisällä. Kai sulla on ollut jotain menoakin silloin ettet laittaudu pelkkiä näitä kuvia varten? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli menoo silleen, että olisin meikannu normaalitapaan muutenki:) muuten olisin ollu perus leggarit päällä, mut halusin tänne asukuvia ku oli siihen mahdollisuus

      Poista
  6. Voi että, tää sun blogi on kyllä aivan ihana ja ollu jo pitkään yks mun suosikeista! :) Ja musta toi sun asenne tossa ylemässä vastauksessa on oikeesti ihailtava. Siis kun kerroit että vaikka ei muuten ehkä ois ollukkaan tarvetta pukeutua mitenkään erikoisemmin niin jaksoit kuitenki koota asun että saat jakaa sen täällä blogissa kun oli mahdollisuus saada kuvattua se :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon!<3 mulla on niin usein ite otettuja asukuvia, jotka ei oo yhtään niin hyviä nii koitan aina ku mahdollista saada tällasia vähän parempiaki:) ja tietty pitää olla jotain postattavaaki välillä!

      Poista
  7. joo kiinnostaa sellanen postaus! se ois varmasti tosi hauska ja kiva välillä jotai erilaista :)

    VastaaPoista
  8. Olet äärettömän kaunis!!!!! Ja aivan ihana blogi sulla <3 :)

    VastaaPoista
  9. Mulla ois haaste sulle mun blogissa:)!

    http://withsugarapple.blogspot.fi/2013/03/viisi-kysymysta-haaste.html

    VastaaPoista
  10. pikku vinkki noihin sun hiuksiis. Musta ne tekee susta paljon nuoremman näkösen mitä oikeesti oot. Mulla tulee noista ihan mieleen teinivuosien hiukset :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no can do, noi vaan sopii mulle parhaiten ja saa olon tuntuu itsevarmemmalta ja paremman näköseltä:)

      Poista