8.4.2013

0804

Melkonen viikonloppu on taas takana! Lauantain synttärijuhlinnat ei menny ihan nappiin, mut elämä jatkuu ja ei siitä sen enempää. Perjantaina menin illalla roopee vastaan asemalle, ja tietysti sen juna oli melkein puol tuntia myöhässä. Mä seilaan junalla ees taas tosi usein, eikä junat oo koskaan myöhässä ku enintään pari minuuttia. Sit sen yhden kerran ku roope tulee tänne junalla kajaanista asti niin käy noin. Jospa se ei saanu hirveesti traumoja ja tulee toisenki kerran:D

 Takki saatu sheinsidelta, hihaton farkkupaita nelly.com, sortsit levis (kirpparilta), laukku glitter
 
Tollasta oli päällä lauantaina, ku käytiin itiksessä käppäilemässä. Kerranki mä en ostanu mitään! Oli mun tarkotus ostaa korkeevyötäröiset farkut bikbokista, mut lahjakortti jolla olisin ne ostanu oliki menny jo umpeen. Oon kuitenki niin huono käyttää housuja saati sit farkkuja, nii en sit viittiny investoida vähäsiä rahojani kyseisiin pöksyihin.

Tekis mieli nukkuu päikkärit, ku tänään piti herätä ihan laittoman aikasin saattaa roope asemalle. Okei herättiin 12, mut ruettiin nukkuu vasta joskus neljältä yöllä ku katottiin jotain ihan ihme elokuvaa. Nukkumiset pitää nyt kuitenki unohtaa, sillä kämppä on ku pommin jäljiltä vaikka siivosin viimeks perjantaina. Huomenna mä pääsenki sitten leikkii mallia kuvauksiin, näätte kuvia täällä sitten myöhemmin:) Keskiviikkona suuntaan jossain välissä taas Iisalmeen, joten en tiiä millon tulee taas seuraavaa postausta. Toivottavasti pian!

32 kommenttia:

  1. Oot eka jolle toi takki oikeesti sopii! Parilla bloggaajalla nähny ton takin, eikä yleensä oo näyttäny yhtä hyvältä tai tyyliin sopivalta.

    VastaaPoista
  2. ihana asu ja tuo letti on tosi kiva ku se tulee tuolt hiuksien seast tollei !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tykkäsin kans, toi vähä piristystä perus hiukset auki -tyyliin:D kiitos!

      Poista
  3. Mä jäin oikeen kattoon näitä kuvia pitkäks aikaa, näytät ihan superkauniilta!! Ihana asu, sulle sopii just tollaset värit ja muutenkin kaikki tossa on täydellistä ja sun hiukset näyttää hyvältä ja ää!!! Toi sivuotsiskin on muuten nyt just jees, kun se ei oo liian paksu tai mitään :-) huh tulipa kunnon ylistyskommentti mutta kun vaan tuntuu että kaunistut postaus postaukselta! oot ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi ihana, piristit kyllä tosissaa mun päivää tolla kommentilla! kiitos paljon:)

      Poista
  4. Näin sut BKs lauantaina mut olin jonossa ja sä just lähit menee ni en ehtiny moikkaa tai mitää. Mut neiti näytti olevan aika hyvissä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi eei:D taisin joo vähän olla...

      Poista
  5. Ihanat hiukset, toi letti on niin kiva!

    VastaaPoista
  6. Oon kade sun hiuksille! Munki täytyy sanoo, et tuo letti on kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä oo, mulla on pidennykset!:D kiitos!

      Poista
  7. Oon samaa mieltä ekan anon kanssa! Takki näyttää todella hyvältä sun päällä :) Ja koko asu on ihanan keväinen!

    VastaaPoista
  8. Tosi hyvin istuu noi sortsit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ne on ehkä vähän liian lyhyet, mut kiitti!:)

      Poista
    2. Joo on kyllä pikkusen liian lyhyet, mut muuten kivat! :)

      Poista
  9. pitkäst aikaa jotenkin erilaisia asukuvia ja näytät kyllä hyvältä! Toi takki on niin sopiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. piti ottaa vaihtelun vuoks pystysuoraan asukuvat - tulee ihan eri ilme! kiitos:)

      Poista
  10. Ihana asu ja sä oot niin kaunis :) Sun ei tarvi edes kunnolla hymyillä niin oot niin säteilevän kaunis! :)Tykkään kyllä niin sun blogista, muista jaksaa kattoa kuvat, mut sun postaukset jaksaa lukea kunnolla alusta loppuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näytän ihan kauheelta ja vihaselta ku en hymyile yhtään! ja kiva että jaksat lukee, kiitos:)

      Poista
  11. Toi kolmas kuva, wow!! Uskomattoman kaunis

    VastaaPoista
  12. Vastaukset
    1. hehee taitaa nyt kyllä olla kyseessä ihan vaan noi sortsit:)

      Poista
  13. ihan sairaan ihania kuvia susta, oot niin kaunis!! :) sun tyyli on aivan uskomattoman upee ja jotenki kaikki sun asukokonaisuudet on justku sulle tehty!

    VastaaPoista
  14. Ihanat hiukset!! Kivan vivahteikkaat kun osassa kohtaa näyttää mustalta ja osasta tumman ruskeelta :) Ja toi letti on aivan ihana tuolla! Kiva asukin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mun juurikasvu ja pidennykset on ruskeet mut sit omien hiusten latvat vähän tummemmat:D kiitos!

      Poista
  15. Miks sä nyt käyt siellä iisalmessa koko ajan?? Eka hehkutit muuttoo helsinkii ja nyt ootki koko ajan siellä?? Mä en takua? Mitä menny ohi?? Ja eiks sulla ole koulua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ei oo nyt koulua ku mulla alkaa harjottelu myöhemmin ku muilla:) iisalmessa oon paljon siks et mun koiravauveli on täällä (noo porukat kans) ja nään roopee paljon useemmin, turhaan mä yksin helsingissä kokoajan napottaisin!:) mut rakkaus helsinkiä kohtaan ei todellakaan oo muuttunu!

      Poista
  16. Tosi kiva asu ja tuo takki on vaan niii ihana. <3 :)

    VastaaPoista