23.4.2013

a new tattoo

Muistattekin varmaan, ku vihjailin viime viikolla asiasta, jota oon oottanu jo pitkään ja se toteutuu pian. No tossa se nyt sit näkyy, nimittäin uus tatuointi! Nyt on reilu kaks vuotta kulunu siitä, ku mun rakas Eppu-koira kuoli. Jo ennen sitä mietin, et haluun ottaa jonkinlaisen tatuoinnin Epun muistolle. Tassunjälki kävi mielessä monta kertaa, mutta siitä olis tullu vähän liian iso, enkä keksiny sille sopivaa paikkaa. Toisena vaihtoehtona päädyin sydämeen, ja paikka sitä varten selkiyty aika pian. Nyt sitten vihdoin sain aikaseks ottaa ton tatuoinnin:) Mietin eka pelkästään sydämen ääriviivoja, mut siinä vaiheessa ku ne oli tehty, aloin miettii et ehkä väritetty näyttäis kuitenkin paremmalta. Aika pahasti kirpas kyllä ton ottaminen, ja vertaki tuli. Ei siinä onneks kauaa tarvinnu kärvistellä, ja hengissä ollaan:D Toi on nyt siis mun toinen tatuointi, kyyhkytatuointi multa löytyy yläselästä.

Mä tykkään, mut mitä mieltä te ootte?

38 kommenttia:

  1. voi vitsi luin ton eppu postauksen ja tuli itku! ite meinaan kans ottaa mun ekan koiran muistoksi tatuoinnin, mun mielestä niin hieno ajatus ♥

    VastaaPoista
  2. On kyllä hieno, sopii hyvin just tuohon :). Ite oon myös harkinnut sydän tatuointia mutta en ole vielä uskaltanut :D

    VastaaPoista
  3. Hassua. :O Mäkin kävin just perjantaina ottamassa pienen tassun nilkkaan, mun rakkaan koiran muistolle joka kuoli syksyllä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi sellanen tassutatuointi ois söpö!<3

      Poista
  4. Idea ja ajatus on ihana... mutta toteutus ei ainakaan mun mielestä oo onnistunu, hienompi ois ollu vaikka niillä ääriviivoilla. Jotenki ainaki kuvissa näyttää tussilla piirretyltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikä näytä.....:o

      Poista
    2. näyttää tussilla piirretyltä siksi, että on ihan tuore. mulla ainaki jokaikinen tatuointi on näyttänyt ensimmäisen kuukauden ajan tussilla piirretyltä.

      Poista
    3. nii kyllähän se tosta haalistuu pikkuhiljaa:)

      Poista
    4. Oon tuo eka anonyymi ja itellä on 2 tatuointia, kuva ja teksti ja kumpikaan ei mulla todellakaan oo tussikuvilta näyttäny ees heti laittamisen jälkeen.. mutta nää on mielipide juttuja. aina on kiva ko tatuoinnilla on joku tarina :)

      Poista
    5. en sit tiiä vääristääkö kuva vai mikä, mut kyllä ton ihan tatskaks tunnistaa, ei näytä tussilla piirretyltä:D

      Poista
  5. Pieni, yksinkertainen ja sievä :) Kiva että noinkin pieni tatuointi sisällyttää itteensä jotain suurta.

    VastaaPoista
  6. Ihana tatsa, sopivan yksinkertanen =)

    Käy ihmeessä kattoo löytyiskö tuolta jotain :)) --> http://www.sapenkirppis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. söpö! näyttää tosi kivalta kaikkien kesäkenkien kans :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! joo otin ton just silleen et se näkyis kengistä kivasti:)

      Poista
  8. mitä maksoi noin pikkanen tatska?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. makso 60e koska se on minimi minkä ton tatuoija velottaa:D

      Poista
    2. HULLUA! kuuskymppiä tuommosesta rusinan kokosesta !!!

      Poista
  9. Hmm. Ihana idea, mutta tatuointi itsessään ei ole kovin hieno. Näyttää vähän itsetehdyltä, suoraan sanottuna nopeasti katsottuna saattaa näyttää vähän epämuodostuneelta luomelta :D Mutta kuten sanoin, idea on siis ihana ja pääasiahan on että itse tykkäät. Eppukin tykkää varmasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa:D mut joo, pääasia et oon ite tyytyväinen!

      Poista
  10. Missä liikkeessä otit?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. surkein tatuointiliike, mitä löytyy.

      Poista
    2. no? musta vaikutti ihan normilta, ja eipähän se liikkeen valitseminen mulle ollu tässä tapauksessa niin tärkeetä ku noin pieni ja yksinkertanen tatska oli kyseessä:)

      Poista
  11. Vastaukset
    1. ehkä, olishan tassuki ollu klisee enkä mä mitään erikoista lähtenykkää hakemaan:)

      Poista
  12. onko sulla siis molemmissa jaloissa tatuoinnit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei!:D toi alempi kuva on peilin kautta otettu, oikeessa jalassa on toi tatska

      Poista
  13. Luin ton postaukses ja en voi muuta sanoo kun ihana toi sun tatuointis, kun sillä on tollanen ajatus. Pystyin samaistuu tohon tekstiin niin hyvin, sen lisäks et Eppu oli samanrotunen kun meiän koira, noi kaikki jutut mitä kerroit suunnilleen on sillä ihan samalla tavalla... No joo, mutta joka tapauksessa hirmu söpö tatuointi!

    VastaaPoista
  14. Oi miten söpö pieni tatuointi!

    VastaaPoista