15.4.2013

grey&red

Viikonloppu vierähti melko pitkälti lölliessä, juhliminenki sai jäädä väliin tällä kertaa! Tänään sain aamiaisen sänkyyn, ei vois paremmalla tavalla alottaa päivää. Mä oon aina äkänen jos mut herätetään kesken unien, mut aamiainen saa kyllä väkisinki hymyn huulille:D Huomenna pitäis vissiin alottaa pääsykokeisiin lukeminen, jotenki ei yhtään nappaa ku ei toi liiketalous oo oikein mun juttu. Pitää vaan koittaa motivoituu! Ruotsiaki pitäis alkaa pikkuhiljaa lukemaan, se ku on päässy unohtuu aika kivasti. Kirjotin ruotsin kaks vuotta sitten, joten en muista siitä oikeestaan yhtään mitään. Ja mä ku luulin, etten tulis enää koskaan tarvitsemaan ruotsia missään... Mua niin harmittaa ku alotin kirjottaa jo sillon, jos olisin kirjottanu kahdella kerralla nii olisin voinu vielä uusia äikän myöhemmin. Sain siis äidinkielestä c:n, mikä harmittaa ihan pirun paljon, koska tiedän että pystyisin parempaanki. Mut nyt sunnuntain asukuviin!

Huuliin pääs pitkästä aikaa punaa, olis ollu vähän liian väritön kokonaisuus ilman.

Mitä tykkäätte asusta?

Ootan jo nyt innolla ens viikonloppua, koska sillon tapahtuu ainakin toivottavasti yks juttu, jota oon oottanu jo pitkään. Pidän teidät kuitenki jännityksessä, mutta joku mun blogia pitempään seurannu saattaa hyvinki arvata, että mistä on kyse:)

ps. muistatkaa vastata tohon sivupalkissa olevaan kyselyyn!

32 kommenttia:

  1. upea asu! :) oot niin hurjan nätti

    VastaaPoista
  2. oot ihana olonen! :) ja niin sulonen hymy tuossa viiennessä kuvassa. ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha vähän liian levee hymy mun makuun!:D en hymyile koskaan niin että hampaat näkyy, ja toi hymy on just sellanen hammashymyn välttely:D kiitos paljon!:)

      Poista
  3. Miks ihmeessä haet lukeen liiketaloutta jos ei oo sun juttu?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli ainoo, joka kuulosti ees suht hyvältä kaikista noista amk-vaihtoehdoista mitä helsingissä on:) journalismi mua kiinnostaa eniten, mut siihen voi hakee vasta syksyllä ja mun mahdollisuudet ei oo kovin suuret kiitos mun huonojen arvosanojen

      Poista
  4. Hyväksytyn yo-arvosanan voi kerran yrittää uusia ihan millon vaa, vaikka 50 vuoden päästä jos haluaa, eli voit hyvin vielä saada korotettuu tota äikkää!

    Ja näin btw, oon muute seurannu sun blogias tosi pitkään ja tää on varmaan eka kerta kun kommentoin. Mut pakko sanoo, et vaikutat ihanan aidolta tyypiltä ja tää blogi on yks mun ehdottomista lemppareista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitää, eikö se oo muka silleen et kolmena kertana saa vaan kirjottaa? ja kiitos ihan sikana!<3

      Poista
    2. Olin tulossa kommentoimaan samaa, toi on kyllä hyvä käytäntö ;) Itse kävin lukion jälkeen enkun kielikurssin ja kävin sitten korottamassa arvosanaa!

      Poista
    3. siis se on sillee että jos ei kolmena kertana pääse ylioppilaaks nii sitte pitää alottaa alusta mutta jos pääsee läpi niin sen jälkeen voi milloin vaan käydä korottelee numeroita :)

      Poista
    4. jee hyvä, ilman teitä en tietäis mistään mitään!:)

      Poista
  5. öö, mikset mee korottaa äikkää? jos on läpässy lukion nii arvosanoja voi mennä korottamaan koska vaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai vaikka oon kirjottanu jo kolmena kertana?:o äikän oon siis kirjottanu vaan kerran

      Poista
  6. Jep, jokaisen aineen voi kirjottaa 3 krt :) eli kantsii kyl käyä korottaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eihän hyväksyttyjä aineita voi korottaa kun kerran. ja hylätyn saa uusia kahdesti.

      Poista
    2. eli en esimerkiks voi korottaa englantia enää, ku oon jo kerran koittanu korottaa sen?:) eli siis kirjottanu kahdesti englannin

      Poista
  7. Niinä kolmena kertana täytyy vain saada kirjotukset hyväksytysti suoritettua että pääsee ylioppilaaksi, mutta korottaa saa tietty aina myöhemminkin jos on pettynyt arvosanaansa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huh, eli eiku vaan syksyllä korottamaan äikkä!:)

      Poista
  8. Yo-tutkinnon voi lukioaikana jakaa max kolmeen osaan, mutta tietyn aineen voi uusia vielä sen jälkeen.

    VastaaPoista
  9. voih että olet kaunis! Ja mä odotan uteliaana jo ens viikonloppua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii mäki! paitsi et se ei oo varmaa, että toteutuuko juttu vielä ens viikonloppuna:) kiitos!

      Poista
  10. Mistä toi ihana rusettisormus on? Tahtoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on h&m:ltä, mut siitä on jo muutama vuosi ku ostin ton:(

      Poista
  11. Noi sun silmät on kyllä niin kivat. <3

    VastaaPoista
  12. mistä toi hame on? niin söpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vero modasta, joskus neljä vuotta sitten ostettu:)

      Poista
  13. pakko kommentoida, mutta en ymmärrä miks tunget aina liian isoja liivejä/jakkuja asuihis. näytät vaan 2 kertaa isommalta, muuten kyllä tykkään tosta sun asusta, mutta sopis paremmin pienempi liivi tähän asuun. tsemppiä pääsykokeisiin! ja kannattaa lukea hyvin, itteä ärsyttää nyt ko luin niin vähän etten päässy siihen kouluun mikä oli ykkösenä ja jouduin jäämään kotipaikkakunnalle :D ja ois kans voinu panostaa kirjotuksiin enemmä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ne oo liian isoja, malliltaan ehkä mut ei muuten:) ja tykkään liiveistä ja jakuista!

      Poista
  14. mistä toi t-paita on?:)

    VastaaPoista