26.4.2013

hate the way I love you

Nyt tällanen pikamoikkaus ja katsastus sunnuntain asuun:) Sain just tietää, että mun työharjottelu alkaaki vasta torstaina. Parempi niin, sillä muuten olisin joutunu lähtee sunnuntaina ja vielä just nyt ku Roope pääsee vasta lauantaina lomille. Toinen hyvä puoli on se, et saan pari päivää lisäaikaa halailla Irinaa! Mun vappusuunnitelmat ei oo vielä oikein selkiytyny, mut Helsingissä olis tarkotus viettää vappua. Pitäähän se Ullanlinnan piknik päästä kokemaan:)

Mulla alkaa jo ideat loppua asujen suhteen, sillä mulla on täällä mukana sen verran vähän vaatteita. Tääki asu on siis koottu vaan siitä, mitä oli saatavilla. Mulla on ikävä mun vaatekaappia!

farkkupaita nelly.com, hame gina tricot, laukku glitter, ristikoru kappahl

Mitä tykkäätte?

Nyt painun tästä kuvaamaan videolle vastaukset teidän laittamiin kysymyksiin:)

8 kommenttia:

  1. jee, videoo ootellessa:-)

    http://nooughtfromis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se tulee sit varmaan sunnuntaina jos kerkeen lataamaan sen:)

      Poista
  2. Tuo asuhan on tosi kiva :) mun tyyli on lähiaikoina saanu vaikutteita sun tyylistä. :)

    VastaaPoista
  3. iisalmen h&m on vaikka mitä neuleita vitosella! kantsii käydä tsekkaa :)

    VastaaPoista
  4. hauskaa kun sun jakaus ylettyy takaraivoon asti :D

    VastaaPoista