22.4.2013

last summer

Kesä lähenee kokoajan, tuskin maltan odottaa! Tällä kertaa mun kesästä tulee varmasti vähän erilainen, sillä suurin osa ajasta tulee oltua Helsingissä. Ainaki Suomenlinnaan ja lintsille täytyy päästä! Mitkä muut olis sellasia ehdottomia paikkoja kesällä? Mä oon kans miettiny, et missä otan aurinkoo:D Täällä kotikotona oon maannu pihalla jo 15 asteen keleillä, mut Helsingin kämpässä ei oo ees parveketta. Hietsussa tulee varmaan käytyä useemminki, sillä sinne tulee töistä sen verran lyhyt matka. Joku paikka lähempänä kotia olis kuitenki kans kiva, meren äärellekkään ku ei kauheen pitkä matka oo. Pitää vissiin hypätä pyörän selkään ja tutkailla:)

Nyt ku oon tällasissa kesäfiiliksissä, nii ajattelin palata viime kesän tunnelmiin kuvien muodossa. Oli ainaki vähän tylsempi kesä mitä yleensä, ku toi parempi puolisko oli armeijassa. Onneks se pääsee jo kesäkuussa pois! Itseasiassa päivää aiemmin mitä mulla loppuu työt:(

Ootatteko teki jo kovasti kesää?:) Kukapa ei!

Ja tosiaan vinkkejä kesä-Helsinkiin saa antaa!

25 kommenttia:

  1. upeita kuvia! sulla on tosi kiva kroppa :)

    VastaaPoista
  2. kesällä helsingissä on ihan parasta lämpimät aamut kaupungilla kun missään ei oo vielä ketään.
    kumpulan maauimala, munkkiniemen ranta, pikkukoski, tokoinranta, tervasaari ja laajasalon uimaranta kannattaa tsekata auringonottopaikkoina! yleinen puistohengailu, aamuyöllä pitkin keskustan, töölön ja kallion katuja vaeltelu, koffin puisto, kaivopuiston ranta, hietalahden torin kirppari ja hotelli tornin drinkkibaari kannattaa myös kokea kesällä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon vinkeistä, täytyy laittaa korvan taakse!:)

      Poista
  3. oi lintsille munkin on pakko päästä! ja toi unisieppari on kyllä niiiin kiva :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo pitäs hankkii lisää tollasia kertakäyttötatskoja, kivaa vaihtelua nimittäin:)

      Poista
  4. toi kuva susta ja roopesta oli jotenki tosipysäyttävän ihana!!! sun jalat näyttää sika ihanilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha musta se on epäonnistunu, siks toi kuva ei oo tainnukkaa aiemmin olla täällä!:D mut kiitos:)

      Poista
  5. mistä toi sinine mekko on sun ja roopen kuvas ?

    VastaaPoista
  6. Minut suosikki paikkojani Helsingin puistoista ovat rutto- ja koffinpuisto. Kesä ei muuta Helsingissä oleiluani kauheasti. Olen eniten Kalliossa ja kesäisin tulen vain ulos baareista terassille. Ihan minun lähellä on aivan paras puisto, mutta minä asun Vantaalla eli puistokin siellä.

    Anonyymi mainitsi myös tuon Hietsun kirpparin. Siellä kannattaa käydä.

    VastaaPoista
  7. voi ei haluan niin kesän! ja oon vielä lähössä heti loman ekalla viikolla Riikaan niin ootan sitäkin hirveesti! :)

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia! Oot niin nätti ja hyväkroppainen, että kateus meinaa iskee. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ku olisinki, -5kg nii olisin tyytyväinen!:) kiitos!

      Poista
  9. Ihania kuvia ja etenkin toi sun ja Roopen pusukuva :) Ei yhtään epäonnistunu, just tommonen romanttinen ja kaunis kuva ;) Todellakin odotellaan kesää täällä!

    VastaaPoista
  10. siinä jiston vieressä on se "pihlajamäen nuorisopuisto", jossa nurtsia riittää! siellä itekin tuun kesällä arskailemaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa joo, enpä tullu ajatelleekskaa! kävin joskus talvella pari kertaa lenkillä siellä:)

      Poista
  11. mä oon optimistisesti jo ostellu kesävaatteita jo vaikka kuinka ja paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa! talvivaatteet on niin tylsiä:(

      Poista
  12. multa on nyt mennyt varmaan jotain pahasti ohi ku en oo tiennyt että sulla on kädessäkin tatska! tosi magee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee ei se oo oikee!:D se oli tollanen kertakäyttötatska, joka kesti siis muutaman päivän vaan. en uskaltais tatuoida pysyvästi noin isoo!

      Poista
  13. mä tykkään stadikasta kesällä! siel on kyllä paljon ihmisii mut siel on tosi kiva pikku kajareitten ja kavereitten kans fiilailla kesää ja aurinkoo :) ja ei sitä hiekkaa mitä rannalla ;) ja lisäks se on aika suojasassa paikassa eli ei yleensä tuule melkeen ollenkaa! sinne kyllä maksaa mut se on joku pari euroo :)

    VastaaPoista