20.4.2013

you change your mind like a girl changes clothes

Kiitos paljon kysymyksistä edelliseen postaukseen, lisää vaan tulemaan!:) Mun viikko on menny aikalailla kotona lötkötellessä, joten postattavaa ei oo oikein ollu. Mua jännittää ihan sikana, nimittäin yhdeksän päivän päästä alkaa työharjottelu ellessä! Nyt pitää vielä nauttia Irinan seurasta täysillä, koska harjottelun aikana nähdään vaan pari kertaa:( Vihjasin tossa alkuviikosta, että tänä viikonloppuna tapahtuis yks juttu, jota oon oottanu jo pitkään. No ei se sit onnistunu vielä, enkä tiiä kauanko menee ennen ku se onnistuu. Outoo puhuu tälleen ilman et kertoo, et mistä on kyse:D Mut haluun pitää sen yllätyksenä!

takki ja paita sheinside (saatu blogin kautta), sortsit h&m, kengät asos

Eilen halusin vetää pitkästä aikaa pitsisortsit jalkaan. Käytän ympäri vuoden sortseja ja hameita, mut noi on ehkä vähän liian ''hempeet'' käytettäväks keskellä talvee. Katottiin eilen hobitti, joka kesti melkein kolme tuntia. Mä en osaa millään olla hiljaa ja paikoillani ku katotaan leffaa, ja toi melkein kolme tuntia teki tosi tiukkaa pysyä aloillaan:D En myöskään osaa keskittyä seuraamaan leffaa, joten esimerkiks eilen jouduttiin laittaa kerran leffa alusta pyörimään ku mulla meni alku ihan ohi. Sit mä kyselen kokoajan et kuka toi on ja miks se on tuolla jne, unohtamatta tietenkään asioiden googlesta tarkistamista. Oon aika rasittava!

Mitä tykkäätte asusta? 

19 kommenttia:

  1. hah oon ihan samanlainen leffojen kanssa :D ei sitä vaan jaksa keskittyä niin täysillä siihen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin :D ja poikaystävällä menee hermot kun se haluis olla ihan paikallaan vaan ja kuunnella eikä sais sanoa mitään :D ja sitä ärsyttää sekin jos rapistelen jotai karkkipussia. ei sitä vaan voi olla niin kauan aloillaan...

      Poista
    2. onneks meitä on useempia:D

      Poista
  2. ihana asu! :D mut noi lasit näyttää vähä hassult sun pääs

    VastaaPoista
  3. voi ei mulla on muutama kaveri joka tekee tota välillä, tai arvailee et mitä seuraavaks tapahtuu, on muuuten harvinaisen ärsyttävää haha:DD

    VastaaPoista
  4. voi että! ihana hymy sulla noissa kuvissa :) ja ihan älyttömän kivat kengät! tykkään sun tyylistä, kun se on erilainen ja sopii sulle <3

    VastaaPoista
  5. Voitko paljastaa missä päin Iisalmea sun koti on, kuvista päätellen ei ainakaan ihan keskustan lähellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kankaalla asustelen, ei tästä taida tulla ku kilometri keskustaan:) kuvat käydään ottaa tuolla vähän ''landemmalla''

      Poista
  6. En varmasti katsoisi sinun kanssa leffaa yhdessä. Hermostuisin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha roopellaki tahtoo aina mennä vähä hermot mun kanssa:D

      Poista
  7. laskuvarjohyppy! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei nyt sentään, seki olis kyllä ihan kiva:) se on sellanen juttu, josta oon maininnu aiemmin täällä blogissa!

      Poista
  8. hei mistä noi lasit on ostettu? :)

    VastaaPoista