25.5.2013

can’t swim so I took a boat

Jee aurinko paistaa taas! Täällä on ollu viime päivinä sen verran huonot kelit, että oli jo aikaki. Miten mä oon viettäny tätä aurinkoista päivää? Siivoomalla! Heräsin vasta joskus yhden aikaan (oli taas vähän univelkoja) ja päätin, että nyt on aika laittaa kämppä kuntoon. Täällä on ollu viimeset pari viikkoo sen verran sotkusta, ettei mitään järkee. Oon silti kokoajan vaan lykänny ja lykänny siivoomisen alottamista. Oli melko rankkaa siivota sellanen sotku, mut nyt ku on siistiä niin kyllä hymyilyttää! 

Mun illan suunnitelmat ei oo kovin kummoset, meinasin ottaa kuuman kylvyn ja kattoo täykkäreitä. Mulla ei oo penniäkään rahaa, joten en uskalla lähtee mihinkään:D En muista millon viimeks olis ollu tällanen tilanne, että oikeesti ei oo euroakaan tilillä. En oo koko vuonna joutunu turvautuu porukoitten apuun, mut en kyllä selviä koko ens viikkoo ilman rahaa. Ne sattuu nyt tietysti olemaan reissussa, joten saan maanantaihin asti pärjätä lounasseteleillä. Tuun tällä hetkellä ihan suht hyvin toimeen mun tuloilla, sillä rahaa tulee yleensä kaks kertaa kuussa. Blogin avulla voisin tietysti tienata enemmänki, mut en edelleenkään haluu lähtee liikaan mainostukseen. Pari nelly-postausta ja oisin miljonääri, ei nyt ihan kuitenkaan. Oon tosi onnellinen, että tienaan ylipäätään mitään bloggaamalla. En mitenkään pärjäis pelkkien tukien avulla, joten täältä tuleva raha on mulle kallisarvoista. Eli mun rahatilanne on teidän ansiota, kiitos!:) Tuntuu jotenki tyhmältä puhuu tällasesta, mut mitä sitä tosiasioita kiistämään. Moni ei missään nimessä klikkaa itteensä blogien kautta minnekkään, ettei vaan bloggaaja hyötyis millään tavalla. Ne klikkaukset merkitsee kuitenkin paljon, ainakin tällasille köyhille niinku minä oon. Mut ei hätää, tänne ei tosiaan oo tulossa mainospostauksia yhtään sen enempää, ku tälläkään hetkellä on:) Mitä mieltä te ylipäätään ootte siitä, miten bloggaajat tahkoo jopa tuhansia euroja bloginsa kautta? 

Oon viimeaikoina tykästyny tosi paljon nuden värisiin asuihin, joten eilen ylläripylläri päädyin sellaseen. Mun haaveissa on jo pitemmän aikaa siintäny joku kiva nude mekko, mut vieläkään ei oo sattunu sopivaa kohdalle. Väripilkuks muuten vaaleeseen asuun pääs toi chanelin pinkki huulipuna, tykkään! Oon huomannu nyt selkeen laatueron ton, ja halvempien huulipunien välillä. Toi on koostumukseltaan paljon parempaa, ja pysyy tosi hyvin huulissa leviämättä. Voi ku sitä vaan raskiski ostaa joskus vähän laadukkaampia huulipunia:D

Yllä vielä pari esittelemättä jäänyttä Sheinsidelta saatua uutukaista. Noi sortsit on mulle liian pienet, joten pitää varmaan myydä noi jossain vaiheessa. Mekkoon oon ihan rakastunu, ja ajattelinki laittaa sen ens viikonloppuna kevätjuhlaan:) Ei yhtään huvittais käydä enää koululla, mut pakko kai sieltä on todistus hakee. En tosiaankaan voi suositella tota koulua kellekkään, ellei oo valmis laittamaan rahaa ihan hukkaan. Jos nyt jotain hyvää täytyy tosta koulusta keksiä, niin se on se, että ilman tota koulua en varmaan olis nyt edes Helsingissä, saati sitten Ellessä työharjoittelussa. Kyseessä on siis Laajasalon opisto. En tiedä muista linjoista, mutta ainakin crossmediatoimittaja-linja oli täys pettymys ja muutenkaan tossa koulussa ei tuntunu toimivan oikein mikään.

Mitä tykkäätte asusta?

38 kommenttia:

  1. Ihana, kun oot niin aito ja rehellinen :) Kauniisti sopii huulipuna sulle ja asu on nätti myös.

    VastaaPoista
  2. Opiskelin tuolla pari vuotta sitten itteni koulunkäyntiavustajaksi, ja se oli oikeesti TOSI hyvä tutkinto. Ei ollut mitään turhaa (jotain liikuntapäivää lukuunottamatta..), vaan oikeesti intensiivistä opiskelua ja tiukka aikataulu. Muista linjoista kyllä oon kuullut itsekin vähän huonoa. Ja ainakin mun opettajatkin oli ihania, erika<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva että sulla on hyviä kokemuksia!:) ja tosiaan on siellä varmasti suurin osa niitä linjoja, jotka on oikeesti hyviä

      Poista
    2. samaa olin tulossa sanomaan kuin anonyymi, mutta mitäpä sitä uudelleen näpyttelemään ;) t. viime vuonna valmistunut kka :)

      Poista
  3. Iteltä ainakin lentää ihan just kaikki Indiedaysin (paitsi Annaliinan) blogit bloglovinistani.... :-) Mainospostauksia jatkuvasti, postaukset on muuttunu yksipuolisiksi, kaikki vaatteet saatu blogin kautta yms.yms. :-D Ja mua ärsyttää myös se, että useissa kilpailuissa suositut bloggaajat sitten pärjää koska niiden lukijat äänestää niitä. Että tosiaankin ärsyttää. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heidänkään ei oo pakko lähtee kaikkiin kampanjoihin mukaan:) ja itekki oon saanu blogin kautta vaatteita, en nää mitään syytä kieltäytyäkkään ku kuitenkaan itellä ei oo pahemmin varaa shoppailla:D

      Poista
  4. "Tuntuu jotenki tyhmältä puhuu tällasesta, mut mitä sitä tosiasioita kiistämään."

    Ihanaa, vihdoinkin sellanen bloggaaja joka oikeasti puhuu tästä mainostusasiasta suoraan! Oot ehdottomasti blogin kautta saadut rahasi ansainnut. :)

    Mun mielestä bloggaajat saa kyllä ansaita rahaa blogin kirjoittamisesta, varsinkin jos lukijoita on oikein reilummasti, mut jos mainospostauksia alkaa näkymään liikaa ja kaikki mitä bloggaaja omistaa on blogin kautta saatua, siinä vaiheessa menee hermot ja uskottavuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitäpä noita juttuja salailemaan!:) ja muaki ärsyttää monessa blogissa toi, että esimerkiks monta postausta putkeen on pelkkää mainostusta

      Poista
  5. Mun mielestä blogilla tienaaminen on ok, koska postauksien teossahan on hommansa ja aikaa menee. Mutta jos se menee siihe, että blogissa ei ole mitään muuta, ku vaan jotain mainospostauksia, ni jää mulla kyllä sen jälkeen lukematta :)

    Terkuin, Emppu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep se on ärsyttävää jos on pelkästään mainospostauksia!:)

      Poista
  6. Ihana asu !! Mistä tuo hame on ostettu ja paljonko oli hintaa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hame on h&m:ltä joskus syksyllä ostettu, toi tais olla alessa 10e tai 15e - en muista ihan varmaks:D

      Poista
  7. Hyvä kun oot rehellinen! Mun mielestä on vaan hienoa jos menestyy siinä, mitä tykkää tehdä enkä pane pahakseni toisinaan mainospostauksista, kunhan niitä ei ole täynnä joka postaus :) Sulla on hieno blogi ja saat olla ylpeä siitä!

    VastaaPoista
  8. itse en ymmärrä mitä pahaa siinä jos bloggari tienaa blogilla rahaa, sillä ne näkee kuitenki vaivaa kirjoittaakseen tänne postauksia ja eihän se ole millään tavalla meiltä pois jos he tällä tienaavatki :) Arvostanki sen takia bloggareita jotka myöntää ja kertoo asian miten se on!

    VastaaPoista
  9. sun asukokonaisuuksista saa aina inspistä, great!

    VastaaPoista
  10. hei miten tolta sheinsideltä tilaaminen? Nettisivu on amerikkalainen ja mua vähän pelottaaki tilata jenkeistä koska en haluu mitään yllärimaksuja tulleista tai muista :) tiiätkö miten se toimitus toimii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon käsittäny, että siellä ei oo tullimaksuja jos tilaus ei oo kauheen iso:) luulisin, että sieltä sivuilta löytyy lisätietoja

      Poista
  11. Arvostan ihan sikana sitä, että vaikka sulla on suosittu blogi niin tää ei oo mennyt sellaseks pelkäks mainostamiseks!! kerrot edelleen lähes samalla tavalla elämästäsi kun ennen :) Oon lukenu tätä blogi n.1,5 vuotta! Oon lopettanu todella monen blogin lukemisen, jota seurailin ihan niiden alkuaikoina. Liika mainostaminen ja blogitapaamisista jauhaminen alkaa kyllästyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mun blogi ees oo suosittu!:D kiitos paljon!

      Poista
    2. Eikä, oot ihan samanlainen ku minä! :D Muitten mielestä mun blogi on suosittu mut omasta mielestäni ei. :D

      Poista
    3. musta se raja menee ehkä jossai 2000-3000 seuraajaa bloggerin kautta:D en tiiä miks toi blogger vaikuttaa niin paljon, vaikka monet seuraa esim bloglovinin kautta. ehkä se on vaan se et se luku näkyy tossa sivupalkissa kokoajan:D

      Poista
  12. Ei minua kauheasti haittaa sinun satunnaiset mainostuspostaukset. Välillä kumminkin mainostat sellaisia juttuja mitkä kiinnostavat minua ja sitten painan linkkiä. Se menkka-postaus olisi voinut kyllä jäädä tekemättä. Sitä ei tajunnut aluksi mainokseksi ja jäi vähän selväksi tajusitko itsekkään sen olevan mainospostaus.

    Mutta tekevälle sattuu tykkään paljon blogistasi pidä nykyinen linja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tajusin tottakai, enkä kadu sen tekemistä yhtään:) seisoin asian takana, se on tärkeintä.

      kiitos!:)

      Poista
    2. Häh ai miks se ois pitäny jäähä tekemättä? :o Eikö se oo vaa mahottoman jees että vähä tommosista tabu jutuistaki puhutaa iha julkisesti. Kaikista ehkäsy hommista on iha tajuttomasti kaikkia ihime juttua netissä nii mä nään tosi positiivisena tuon kampanjan ja postauksen.
      Suututtaa ihimiset jotka oman kokemuksen perusteella tyrmää hormonaaliesn ehkäsyn kokonaan ja kirjottellee juttuja veritulppa melkein kuolin -hommistaan ehottomina kaikkia koskevina totuuksina. Öäh, jutut vaikuttaa ihimisii erilailla ja eiköhä sen tiiä mikä on itelle jees vasta ko kokkeilee. Ja seki vielä että ku niitä pillereitä tarttee ja lähtee hakemaa nii kyllä ne lääkärit siellä meleko tarkasti kattoo että mikkä pillerit on sen kysseisen ihimisen terveyen kannalta eniten ok. Tarkastuskäyntejäki siellä ussei harjotettaa, että jos pillerit alkaa tökkiä nii seki on mahis huomata ja tilanne korjata.
      Jebou, vähä ohi postauksen aiheen, mutta asia oli kauhian avautumisen ohella etta Senja oot mahottoman ihana ja ainaki minu yhen pienen ihmisen mielestä tehny hyviä valintoja blogisi suunnan suhteen.

      Poista
  13. kertoisitko vähän tarkemmin mikä koulussa/linjassasi tökki? olen vain utelias :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ensinäki koulu makso 3000e eikä opetusta edes ollu kokoajan (pitkiä aikoja ilman opetusta). tiedonkulku ei pelannu yhtään, eikä ollu mitään selkeitä ohjeita ja aikatauluja - johtu pääasiassa opettajasta. koulua oli viimeks tammikuussa:D

      Poista
  14. Beautiful! Nude colours suit your so well! =)

    xx,
    eleonora

    ♥ My Blog ♥

    VastaaPoista
  15. Ihanaa kun kerrot suoraan noista mainostus-jutuista! :) Kerrankin joku on rehellinen, eikä yritä vaan vaivihkaa ujuttaa jotain läpinäkyviä mainoksia teksteihinsä...

    Miksi sitä pitäisi jotenkin salailla, että blogin kautta voi saada tuloja? Ennemmin siitä tulee jotenkin salakähmäinen ja epärehellinen olo, jos ei uskalleta puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Silloin lukijallekin tulee olo, että tulee huijatuksi.

    Loistoasenne sulla, siis! :))

    - Tuuli

    VastaaPoista
  16. Oot niin ihana! :) Itekkin oon Iisalmesta kotoisin ja on tosi kiva, että on joku blogi josta voi olla ylpeä! ;) Hyvä Senja! Jatka samaan tahtiin! :)

    VastaaPoista
  17. Kun sä pidät niin paljon hameita ja mekkoja, niin onko sulla ongelmia esim. tuulen kanssa - että helmat nousisi tuulen mukana korviin :D Itse haluaisin oppia pitämään hameita ja mekkoja, mutta tulee vaan tosi epävarma olo, kun pitää vahtia että helmat pysyy alhaalla... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joskus joo jos tuulee ihan kunnolla:D kannattaa laittaa alle varuilta vaikkapa tiukka musta hame tai sortsit nii ei vilahda vahingossa mitään. mulla on sukkahousujen se yläosa niin tumma, et se peittää tosi hyvin tarvittaessa:D

      Poista