2.5.2013

first day at work

Eka työpäivä Ellellä olis nyt sit pulkassa. Yllättävän hyvin mä jaksoin herätä aamulla, vaikka oon tottunu herää joskus yhden aikaan aikasintaan:D Vaikka olin eilen tosi väsyny ja rupesin aikasin nukkuu, mulla meni joku pari tuntii ennen ku nukahdin. Sit heräilin vähän välii kattoo kelloo, etten vaan nukkus pommiin. Pientä paniikkia oli siis ilmassa, mut hyvinhän kaikki sit meni. Onneks Saija on töissä vielä huomiseen, nii se neuvo mua avutonta. Tänään alottelin kirjottaa jo yhtä juttuu, mut siinä kestiki sit sen verran et jatkan sen huomenna loppuun. Mä sit linkkailen little bit vain -facebookiin aina juttuja, mitä oon nettisivuille kirjottanu:) Eli kannattaa seurata siellä jos kiinnostaa!

Nyt ekan työpäivän asuun, jonka unenpöpperössä kokosin. En tiiä tykkäänkö ite tosta asusta vai en, vähän harmittaa etten jaksanu illalla jo suunnitella, että mitä laitan päälle. Aamulla on ihan mahdotonta keksiä mitään!

 Sori nyt tällasista peilikuvista, mä en ainakaan oo kaivannu näitä yhtään:D Päällä oli ebaysta tilattu hame, sheinsidelta saatu raitapaita, h&m:n kaulakoru sekä new lookista tilattu sormus. Taidan jatkossaki pitää suosiolla hiukset auki, ei oo yhtään mun juttu tolleen kiinni!

Mitä tykkäätte asusta (ja hiuksista kiinni)?

21 kommenttia:

  1. Hiukset on kivat mutta kaulakoru olis saanut olla vähän lyhyempi/ryhdikkäämpi mielestäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi oli niin lyhyellä ku ton sai, ois saanu kyllä tosiaan olla vähän lyhyemmällä:) kiitos!

      Poista
  2. Vähä siistimmin oisit tuon ponnarin ainaki voinu tehä, näyttää vähä rähjäiseltä tolleen :/ ja hirveesti hiuslakkaa näkyy jo ihan kuvien perusteella... auki kivemmat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ne pysy jos ei oo lakkaa:D mut joo, itekki tykkään paljon enemmän auki!

      Poista
  3. Hiukset kiinni on ainakin paljon freesimpi! Tuommonen kivan rento ponnari. :) Hame on kyllä kans tosi kiva, siihen ois voinu ehkä yhdistää jonkun erilaisen paidan ja korun. Mutta joo, ei se oo kyllä niin vakavaa! Koostuuko sun harjoittelu pääasiassa noista juttujen kirjoitteluista, vai kuuluuko siihen muutakin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo juttujen kirjottelua, sit pääsee käymään eri tilaisuuksissa:) saatan jossain vaiheessa päästä johonki kuvauksiinki mukaan, tai sit johonki reissuun (esim. mun kaveri joka oli harjottelussa nyt ennen mua pääs käymään tukholmassa) :)

      Poista
  4. ehkä vähän hosuva ja liikaa yritetyn näkönen asu ekalle työpäivälle. vois tukka tosiaa olla vähä siistimminki, kokeile vaikka nutturaa?:) mut tsemppiä harjotteluun! ilo päästä lukee sun juttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo nuttura oikein mun juttu ku haluun kuitenki pitää otsikset alhaalla:D kiitos!

      Poista
    2. Öö miks nutturan kanssa ei vois pitää otsatukkaa? :D

      Poista
    3. siis voi tietysti mut mulla se näyttää tyhmältä:D

      Poista
    4. pöh se mitenkää tyhmältä näytä :) Kuvittelet vain!

      Poista
  5. Kokeile rentoa nutturaa sopis hyvin! Tässä asussa ei toimi musta tuo paita, ois sopinu hempeempi ton hameen kans. :)

    VastaaPoista
  6. näytät paljon kypsemmältä hiukset kiinni, etkä sellaselta pikkuteiniltä miltä vähän näytät hiukset auki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon niin samaa mieltä :) toi sun normi kampaus on niin pikkuteinimäinen kun olla jo voi, hiukset kiinni tulee aina siistimpi, fiksumpi ja kypsempi vaikutelma :)

      Poista
  7. Eri paita niin ois ollu superkiva asu! Nytkin ihan jees mutta toinen paita ois siis vaan parantanu :)

    VastaaPoista
  8. Nyt oon virallisesti sun lukija! :D

    VastaaPoista
  9. Felicitaciones y éxitos !!!
    Congrats and success! (:

    VastaaPoista