14.5.2013

I can't change even if I try

Tänään jouduin heräämään ihan laittoman aikasin, sillä töissä piti olla jo yhdeksältä. Mun työmatka kestää 50 minuuttia, joten se vie ihan kivasti aikaa:D Seittemältä herääminen menee vielä just ja just, mut sitä ennen herääminen tekee kyllä tiukkaa. Torkku oli tänäänki kovassa käytössä, joten vähän meinas tulla kiire ku tuli nukuttua liian pitkään. Päätoimittaja perehdytti meitä harjottelijoita Ellen historiaan. Mä oon yleensä tosi huono keskittyy ja kuuntelee, mut nyt oli sen verran mielenkiintosta asiaa, että oli pakko kuunnella tarkasti. Muuten päivä meni ihan perushommia tehdessä, eli nettijuttuja kirjotellessa. Lisäks lähettelin sähköposteja metsästäen kommentteja yhteen heinäkuun Elleen tulevaan juttuun. On muuten yllättävän vaikee löytää ihmisten sähköpostiosotteita netistä:D Sain kehuja mun työskentelystä, oon kuulemma pärjänny tosi hyvin ja ollu tehokas! Aamulla päätin, että tänään nukun kyllä päikkärit. No enpä oo nukkunu, ei vaan väsytä! Mun jalat huutaa vieläki hoosiannaa eilisen lenkin jäljiltä, joten tänään ajattelin tehdä ihan vaan lihaskuntoo kotona. Oon joskus zumbannu kotona youtube-videoitten välityksellä, mut siitä kuuluu sen verran kova ääni, että alakerran naapurit ei varmaan tykkää. Sellasta tänään, nyt päivän asuun!

sortsit sheinside, paita ja vyö gina tricot, hattu h&m

Päällä mulla oli eilen postista haetusta sheinsiden paketista kuoriutuneet sortsit, noi on mahtavat! Meinas vaan olla vähän hankalaa keksiä yhdistelmä noita varten, mut onneks lookbook autto. Jos mulla on joku tietty vaate, jonka haluun päälle mut en keksi sopivaa yhdistelmää, meen lookbookin sivuille ja etin sieltä inspiraatioo. Esimerkiks noitten sortsien kohdalla kirjotin hakuun ''leopard shorts'' niin löyty kaikkia kivoja yhdistelmiä.

Mitä tykkäätte asusta?

psst. Kannattaa suunnata mun blogin facebook-sivulle, siellä on arvonta meneillään!

21 kommenttia:

  1. Oon ite tehnyt tota samaa lookbookin kanssa myös! Silloiki jos on epävarma et kannattaako ostaa taas uutta vaatetta, ni sieltä löytää usein ratkasun - kannattaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahaa, pitääpä muistaa toi uusien vaatteitten suhteen tsekkailu!:)

      Poista
  2. Oiiiijjj että mikä asu! Niin kivat noi shortsit! Mäki ilmottaudun LB-inspiraatiometsästäjäksi! :D

    VastaaPoista
  3. ihana asu! :-) sovittelin tänään itekki tollasia leopardipöksyjä, tosin vaan pitkinä....ja taisin just tän asun nähtyäni vakuuttuu siitä et mun on pakko käydä ostaa ne :-D

    VastaaPoista
  4. toi lookbook vinkki onkin ihan hyvä juttu. Vois itekki kokeilla. Hyvin yhdistetty shortsit :)

    VastaaPoista
  5. Oiiii, asu on hirvittävän suloinen:)

    VastaaPoista
  6. aivan mahtava asu, niinku useimmat sun asuista! tosi kiva seurata tätä blogia kun sulla on niin uniikki tyyli, eikä mitään massapukeutumista...tosi insiroiva muotiblogi siis, jatka samaan malliin:)

    VastaaPoista
  7. Laittoman aikaisin?:D oot joutunu heräämään joskus 7 haha wtf,jotkut herää töihin jo puol viis ja se lähinnä on laittoman aikaisin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se riippuu tietysti ihan ihmisestä, että mikä on itelle laittoman aikasin:) mulle seittemän on aikasin, koska oon viime kuukausina tottunu nukkuu päivällä kahteen asti:D

      Poista
  8. Missä oot töissä?

    VastaaPoista