13.5.2013

I just wanna sink into your crazy laughter

Heippa! Vietin tosiaan pidennettyä viikonloppua kotona Iisalmessa. Viikonloppuun kuulu hyvä ruoka ja grillaaminen, jatkuva Irinan sylissä pitäminen ja halailu sekä rauhalliset koti-illat. Näillä näkymin suuntaan kotiin seuraavan kerran vasta kuukauden päästä. En oo tainnu olla koko Helsinkiin muuttamisen aikana Irinasta kuukautta erossa, joten varmasti tekee tiukkaa. Oon ihan varma, että se mököttää mulle ku oon niin pitkään poissa:D En yhtään rakasta sitä karvaturria... Tulin takas tosiaan eilen, ja kotona Helsingissä olin vasta puoli kahden aikaan yöllä. Yöunet jäi siis melko vajaaks, mut jotenki virtaa tuntuu riittävän tavallista enemmän sillon, ku on nukkunu yöllä vaan muutaman tunnin. Iisalmessa sato vettä melkein kokoajan, ja ilmeisesti ne sateet päätti seurata mua ku täälläki näyttää nyt noin synkältä. Kävin äsken roudaamassa postista neljä pakettia, joista kuoriutu kaikkee ihanaa! Näätte sitten uusia juttuja tässä viikon mittaan:) Nyt palataan kuitenki keskiviikon asuun, jonka kiskoin lauantaina uudestaan päälle kuvattavaks.

Paita zara, hame ja niittikoru ebay, kello ja sormus glitter

Näitten kuvien kanssa meinas mennä hermot, sillä flickristä oli kuvatila loppunu (sitä on aina tietty määrä kuukaudessa, oon onnistunu tuhlaa sen näköjään ennätysnopeesti) ja bloggerin oma kuvalataus ei jostain syystä toiminu. Loin sitten photobucketiin tilin, mut jostain syystä se raiskas näitten kuvien laadun. Mutta joo, päälle pääty siis toi ebaysta tilattu nahkahame, ja ihan hyvin tuo näytti leveydestään huolimatta menevän pitkän paidan kanssa. Alimmassa kuvassa näätte osan niistä mun glitterin hankinnoista:) Kellon valitsin ilmaseks (saatiin valita kaks tuotetta itellemme) ja sormuksen ostin. Harmi vaan, että tosta sormuksesta lähti jo yks ''timantti'' irti:(

Mitä tykkäätte asusta?

Nyt mä ajattelin uhmata tota vesisadetta, ottaa itteeni niskasta kiinni ja lähtee lenkille!

6 kommenttia:

  1. haha katoin, että olisit pukenu ylemmän käden mustaan sukkahousuun (??) :D
    tykkään tosta nahkahameesta ihan hirmusesti!

    http://fashionbylinda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Käyhän viemässä sormus takaisin liikkeeseen, oli kuittia tai ei! Ei pidä tuotteen hajota noin vähäisellä käytöllä! :)
    t. yksi glitteriläinen

    VastaaPoista
  3. http://treffit.suomi24.fi/profile/370117 Ilmiannoin koska ikä ei täsmänny sun profiiliin ikäään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no ei oo kyllä muutenkaan pelkoo et mut löytäis mistään tollasesta!:D toisaalta ihan imartelevaa, että joku ajattelee mun menevän 24 vuotiaasta... mut joo, kiitos vinkistä!

      Poista