15.5.2013

money on my mind

Eilisen illan kisakatsomon eväät, ei hyvää! Oon muutaman viime vuoden aikana seurannu mm-kisoja ku mikäki fanaatikko, eikä eilinen ilta todellakaan ollu poikkeus. Onko normaalia huutaa ja kannustaa Suomee itekseen kotona? Varsinki loppuminuuteilla olin ihan sekasin, puhumattakaan jatkoajasta. Ja ei, en ymmärrä jääkiekosta mitään, mut sitä on kiva kattoo:D Mua potuttaa ihan sikana ku mulla menee huominen peli ohi töitten takia:(

Lisää ruokaa! Kävin tänään töitten jälkeen testaamassa factoryn salaatin, oli muuten hyvää! 6 täytettä kympillä, ei paha. Tonne on pakko päästä uudestaan ja pian. Kävin syönnin jälkeen kiertelemässä kaupungilla uusien vaatteiden toivossa, mutta en löytäny yhtään mitään. Olisin halunnu kylläki sovittaa paria vaatetta, mut jonot sovituskoppiin oli sen verran pitkät, että jätin suosiolla väliin. Ehkäpä jostain nettikaupasta löytyis jotain kivaa:) En ees muista millon viimeks oon ostanu jonkun vaatteen!

Treffasin kans ihanaa Nooraa, joka otti musta myös asukuvat:)

liivi cubus, hame choies, laukku glitter

Alotin yhteistyön mulle uuden tuttavuuden, nettikauppa choiesin kanssa. Choiesin valikoima on ihan mahtava, mutta päädyin pitkän mietinnän jälkeen valitsee itelleni ton ruutuhameen. Mua on vähän pelottanu toi ruutukuvio eri vaatteissa, joten alotin tolleen varovaisesti hameella. Tykkään!

Mulla on tulossa huomenna melko kiireinen päivä, ja ajattelin, että voisin kuvata teille päivä kanssani -postauksen. Kiinnostaisko?

Niin ja tietysti tähän loppuun täytyy lisätä tuttu kysymys: mitä tykkäätte asusta? 

ps. Mites noi mun sukkahousut... Toinen kerta jo täl viikolla, ku onnistuin kesken päivän rikkoo sukkikset:D 

12 kommenttia:

  1. Joo päivä kanssani postaus :) Tosi nätti toi kolmas kuva ja asukin on kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sellanen tulee!:) se sitten ilmestyy sitten vasta huomenna niin saan koko päivän kuvattua. kiitos!

      Poista
  2. Hyvältä näyttää! Hameessa on hauska 70-luvun fiilis! =)

    VastaaPoista
  3. Namiii :)
    Hih mä katoin kans 3 erän yksin, ja aikamoisia huutojahan siinä viime sekunneilla pääs - mutta kun mies oli paikalla ekat erät niin mä istuin kiltisti ihan hiljaa telkkarin edessä :D

    Kiva asu & kauniit hiukset ♥

    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva etten oo ainoo!:D kiitos paljon <3

      Poista
  4. Tosi kiva hame :) Katselin ruututoppia just vähän aikaa sitten, mut jäi nyt toistaiseksi vielä ainakin ostamatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) joo noi isot ruudut on kieltämättä vähän hankalia!

      Poista
  5. HUHHUH! Mitä ruokia :D Tuo valkoinen liivi on muuten aivan ku just sulle tehty :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe ajattelin ihan samaa ku ostin ton:D

      Poista
  6. No on aivan normaalii huutaa yksinää kotona jos kyseessä on jääkiekko! :D Mm-lätkähän on kevään kohokohta aina, oon ihan hulluna tähän haha:DD Ja nuo ruuat ai että, maistuis paremmin ku hyvin!

    VastaaPoista
  7. Factoryn salaatti on ihan parhautta, ite kans kerran käyny syömässä mut oli kyllä niin iso annos ettei kokonaan mahtunu masuun :D

    VastaaPoista