17.5.2013

my day

Tässä siis mun eilinen päivä kuvina olkaas hyvä:

 Kello soi seittemältä, mut tuli taas vähän torkuteltua...:D

Suihkun kautta laittautumaan.

Ready to go! Mulla meni varmaan puoli tuntia siihen, ku etin ehjiä sukkahousuja. Kävin jotkut 20 sukkahousut läpi, ja kaikissa oli purkaantumia. Löysin sit lopulta jotkut tyhmät kuviolliset sukkahousut, jotka oli ehjät:D

Bussia odottelemassa. Bussi, johon mun oli tarkotus mennä, viihelti ohi ku olin kävelemässä pysäkkiä päin. Että mua ärsyttää etuajassa olevat bussit! Meen aina suunnillee viis minuuttia aiemmin jo pysäkille, pitäs sit vissiin mennä vielä aiemmin. Tai sit ei, koska seuraava bussi oliki sit reippaasti myöhässä.

Vihdoin bussissa!

Hakaniemessä vaihdoin ratikkaan. Maisemat on aina ihan parhautta ku menee ratikalla töihin:)

 Sitten töihin kirjottelemaan juttuja ja laittelemaan sähköposteja.

Tää työpäivä oliki sit vähän erilainen, ku suunnattiin iltapäivällä Sarleenan kanssa kuvaamaan katumuotijuttua Ellen nettisivuille. Oli muuten yllättävän hankalaa löytää kivoja tyylejä! Oltiin toisaalta vähän huonoon aikaan liikenteessä, ku suurin osa ihmisistä oli töissä/koulussa.

Päivän asua! Mä en voi muuta ku hehkuttaa tota mekkoo, oon oikeesti niin rakastunu tohon että huhhuh. Mekko sekä jakku on molemmat uusia tulokkaita Sheinsidelta. Oon niin ilonen, ku saan valita sieltä vaatteita itelleni, ei meinaan oo hirveesti varaa ite ostella:D

 Vihdoin kotiin!

Kotona odotti Yves Rocherin kuukauden testituotteet, jee!

Pikaisesti kommentteihin vastailua.

Vihdoin ruokaa! Mä en oo oikein käyny lounaalla työpäivien aikana, sillä koitan pärjätä yhdellä isommalla aterialla päivässä. Mulla on lounasseteleitä, joten tulee säästettyä rahaa ku käy hakee töitten jälkeen salaatin jostain eikä tarvii kaupassa tuhlata ruokaan. En yleensä kyllä ostele pihvejä, mutta nyt en voinu vastustaa -30% hintalappua:D

Sitten taas kohti keskustaa, tällä kertaa bussilla ja metrolla.

Suunnattiin Caron kanssa Kultahatun ennakkonäytökseen. Oli ihan kattomisen arvonen leffa, 3D oli kyllä kiva lisä.

Mä jäinki sitten leffan jälkeen töihin. Mun tehtävänä oli käydä kyselee julkkiksilta, että mitä niillä on päällä. Porukka oli panostanu kyllä tosi hienosti pukeutumiseen, kuvagallerian voitte käydä kattoo täältä! Tuolla oli herkullisen näköset (ja alkoholipitoset) tarjoilut, mut mä en kerenny pahemmin kiinnittää niihin edes huomiota, ja lähdin jo vaille kymmenen kotiin:D

Sitten taas metrolla Hakaniemeen. Jouduin oottaa bussia 16 minuuttia, vähän meinas kyllä mennä hermot siihen odotteluun.

Vihdoin kotona! Olin ihan poikki, joten rupesin melkeinpä samantien nukkumaan.

Sellanen päivä mulla siis oli. Tykkäsittekö tällasesta postauksesta?:)

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

30 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ja ihana toi mekko kyllä! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus! Voisit tehdä vähän useamminkin :)

    VastaaPoista
  3. tosi kiva postaus! :> sulla on nii ihana tyyli

    VastaaPoista
  4. Kiva oli postaus kerroppas sitten onko nuo testi tuotteet hyviä, kun oot kokeillut :)

    VastaaPoista
  5. Jep kiva postaus lisää tälläsiä! (::

    VastaaPoista
  6. Oli kyllä kiva postaus! mutta mikä periaate on syyä yks isompi ruoka päivässä? raha vai laihutus.. Jos laihutus tai muutenki ois parempi 2 kunnon ruokaa :) mutta tämmösiä lisää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sekä että, sit kans se et monesti ei oo aikaa rueta kokkailee mitään ja oon niin huono keksii ruokii, joissa ei oo paljon hiilareita:D kiitos!

      Poista
    2. Itse yritin joskus muka säästää rahaa ja laihtua syömällä vain yhden ison ruuan päivässä. Aivan surkea idea. Rahaa ei säästynyt koska ostelin kaikkea pientä naposteltavaa päivän aikana ja samat napostelut estivät laihtumisenkin.

      Poista
    3. mä en oo sortunu tohon naposteluun, ei mulla oo ees nälkä ennen jotain viittä päivällä:D

      Poista
  7. et sä laihdu jos sä syöt vaan kerran päivässä, ei sun aineenvaihdunta sillon toimi. 2-3 tunnin välein pieniä aterioita nii aineenvaihdunta pysyy käynnissä. ja lisäksi paljon vettä! helppoja hiilarittomia on raejuusto+tonnikala, kananmunat, salaatit, vihannekset, maitorahka..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä juon paljon vettä, siks mulla ei varmaan ookkaan päivisin oikein nälkä:)

      Poista
  8. Ei ole mitään järkeä vaan syädä 1 isompi ateria päivässä. Terveellisempää on syödä 5 kertaa päivässä, pysyy aineenvaihdunta käynnissä. Vähän hiilaria sisältäviä ovat oikeastaan kaikki joissa ei ole jauhoja ja sokeria :D eli kananmuna, kasvikset, raejuusto, liha jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä vaan kerkee/jaksa huolehtia syömisestä niin usein:D sit en tykkää esimerkiks kasviksista yhtään...

      Poista
  9. Tää oli tosi kiva postaus!! Ja tuo sun asu on ihan super :)!

    VastaaPoista
  10. hahah toi vika kuva on paras

    VastaaPoista
  11. Etkö syö siis työpäivän aikana mitään? Tekisit edes nyt jonkin sämpylän mukaan, jos ei ole aikaa tehdä kunnon eväitä töihin!:)

    VastaaPoista
  12. Mua rupes nyt kyllä vähän ärsyttämään toi et jotkut sanoo täällä et pitäis syödä useemmin. Jos sulle riittää kerran päivässä niin sit sä syöt kerran päivässä. :D Ja jos oikeesti haluat laihtua nii vähennät ruokamääriä ja vaihdat ne terveellisempiin, liikunta ei ees oikeestaan vaikuta hirveesti laihduttamisessa ellei vedä jotain jumalattomia lenkkejä. :D Ja siis ihan kokemuksesta puhun, alotin nimittäin tammikuussa kesäkuntoon-projektin ja takana on jo 15 kg! Ja aineenvaihdunnan toimiminen ei vaikuta mitenkään laihtumiseen (niinku joku ylempänä mainitsi), ei se mullakaan oo pahemmin muutamaan kuukauteen toiminu. :D

    Mutta siis pointti oli että kyllä vähemmälläkin syömisellä laihtuu (vaikka se näyttää olevan aika monelle hirveen iso ongelma :D). Oot mun mielestä jo nyt tosi hyvässä kunnossa mut jos tykkäät itestäs enemmän hoikempana niin tsemppiä hirveesti! Tahdonvoimalla täälläki mennään! :)

    VastaaPoista
  13. Syömisten vähentäminen laihduttaa totta kai helposti ihmisä joilla on paljon ylimäärästä, mutta senjalla tuskin on niin paljoa puotettavaa että se ois paras tapa. jos haluut kiinteen kropan niin monipuolinen liikunta ja terveellinen ruoka 5-6 kertaa/pv pienissä annoksissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä multa sitä ylimäärästä ihan kivasti löytyy:D liikuntaa koitan lisätä, ja se ongelma ratkee todennäkösesti pian.

      Poista
  14. Jos haluat syödä vähähiilarisesti, niin jätä maissi pois. Se on aikamoinen hiilaripommi, vaikka onhan siinä toki parempia hiilareita kuin esim perunassa, pastassa tai riisissä. Ja jos vihannekset ei nappaa, niin en älyttömästi suosittelisi vähähiilarista ruokavaliota, koska ravinnosta voi nopeasti tulla liian suppea :s Ja oot sitä paitsi nyt jo ihan älyttömän kaunis ja sulla on tosi sopusuhtainen kroppa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä kiinnitä niin rajusti noihin hiilareihin huomiota, muuten ku että jätän just perunan, pastan ja riisin pois:) oon tosiaan melko nirso kasvisten suhteen, mut maissista kyllä tykkään. mun ruokavalio on kyllä ilman hiilareitten välttämistäki tosi suppee:D kiitos!

      Poista