29.5.2013

no one compares to you

Iltaa!

Ekanaki pakko kysyy, että postaanko mä teidän mielestä liian usein tällä hetkellä? Oon jakanu täällä asukuvia oikeestaan joka päivä, mut jaksatteko te katella niitä niin usein? Rupesin miettii asiaa, ku huomasin kommenttien määrän vähentyneen tässä viime päivinä. Okei, ehkä kommenttien vähyys saattaa johtua tosta aurinkoisesta kelistä:D Mut muutenki kiinnostais tietää, et mikä olis sellanen sopiva postaustahti? Oon ite huomannu, että oon alkanu skippaa sellasia blogeja, joista löytyy ihan liian usein uusia postauksia. Mut ne nyt on lähinnä sellasia, jotka postaa monta kertaa päivässä:)

 Testasin tänään Lumenelta lähetettyä cc-voidetta, joka oli kyllä huippu! Tuli tosi kivan näkönen meikkipohja ainaki mun makuun:) Mukana tuli myös mm. heleyttävä voide, joka oli mun viime kesän lemppari. Pitää vissiin käyttää niitä vuorotellen tai jotain:D Päällä mulla oli noi sheinsidelta saadut sortsit yhdistettynä h&m:n oranssiin paitaan. Kello on Roopelta saatu ja piikkisormus new lookista.

Mitä tykkäätte?

Kotiin tulin tänään postin kautta, jossa mua ootti kaks pakettia. Yllä olevat jutut on uutukaisia new lookilta, esittelen ne sitten päällä paremmin. Toinen paketti oli kesänen paketti Glitteriltä, joka sisälsi mm. melko erikoisia aurinkolaseja. Saas nähdä päätyykö käyttöön asti!:D

64 kommenttia:

  1. kerran päivässä postaustahti on kiva :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä hyvä tahti on et postaa joka päivä ainaki sen yhden postauksen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, pitää siis pitää tätä tahtia yllä!:)

      Poista
  3. Mä tykkään älyttömästi siitä ku oot nyt postannu useemmin :) oon yleensä tosi huono kommentoimaan blogeihin joten yleensä vaan luen postaukset :D mut ihana asu!!

    VastaaPoista
  4. Pakko kyl klikata noi shortsit kotii! Ja ettii tollai paita jostai kans, näyttää niin hyvältä. Ihan ihme, koska mä oon AINA vihannu leopardiprinttiä :D

    VastaaPoista
  5. Hyvä se vaan on, että postailet usein! :) Mä ainakin tykkään.

    VastaaPoista
  6. Kiva että postailet usein!

    VastaaPoista
  7. sulla on hyvä postaustahti. itekkin oon skipannu blogeja jotka postaa monta kertaa päivässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) joo se on ärsyttävää, varsinki jos ei tsekkaa joka päivä blogien uusia postauksia, nii muutamassa päivässä niitä kertyy ihan kivasti tollasista blogeista:D

      Poista
  8. Mäki tykkään, et postailet useasti :) mun pitäs vaa oppia kommentoimaan enemmän muitten postauksia, luen ne vaan yleensä läpi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kommentoi ihmeessä useemmin, kommentit on just parasta bloggaamisessa!:)

      Poista
  9. en ooo jaksanu kommentoida aina, mut just hyvä postaustahti! :) innolla aina ootan sun uusia asukuvia ja juttuja, blogi on nykyää yks lemppareista! Oot vaa nii ihana ja aito!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla, kiitos!:) ja hei, kommentoi ihmeessä useemmin!

      Poista
  10. Just kiva ku päivität useemmin! :)

    VastaaPoista
  11. Ihan hyvä tahti sinulla on. Itse olen ollut vain kiireinen, koska olen ollut töissä. Jos et käytä noita arskoja niin laita ne arvontaan. Ne on niin festari-laseja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, totta! pitää kattoo, et keksinkö noille käyttöö:)

      Poista
  12. Käyn tsekkaa sun blogin aina monesti päivässä, taidan olla friikki, heh. :D Eli siis ihana juttu kun postaat useammin :)

    VastaaPoista
  13. Jokapäiväset postaukset on kivoja. Mä taas vetäydyn sellasten blogien parista pois, jotka päivittää tosi harvoin :D tsekkailen bloglovinia monta kertaa päivässä että olisko blogeissa uusia postauksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla!:) mä en kiinnitä oikeestaan huomioo tollasiin harvoin päivittäviin blogeihin, jos sisältö kuitenki on hyvää

      Poista
  14. käyn melkee joka päivä katsomassa ootko postannu ja mun mielest on kiva, että aina täällä on jotain uutta :) haitko muuten muual ku helsinkii opiskelee? kuinka paljon oot lukenu jo pääsykokeisii? :) oon ite jo ihan kyllästyny tähän lukemisee mut onneks enää kaks viikkoo ni kaikki on ohi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hain kans jyväskylään liiketalouteen:) en oo lukenu oikeestaan ollenkaan, koska liiketalous ei loppujen lopuks oo se mun juttu

      Poista
  15. Tää postaustahti on juur kiva, hirveen monet kun aina vähän epäaktivoituu kesän aikana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kesä on kyllä kieltämättä vaikeeta aikaa!:D en mäkää sit heinäkuussa varmaan postaa enää ihan näin ahkerasti

      Poista
  16. postaustahti on mun mielestä kiva!! jos et tykkää noista laseista, niin pistä arvonta pystyyn ;)

    VastaaPoista
  17. Mun mielestä postaus/päivä on just ideaali tahti :) Ja sulla on valtavan kiva asu päällä!

    VastaaPoista
  18. hyvä vaan ku postaat useemmin :) ku nää ei oo kuitenkaa sellasia överi pitkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on muute aika paljon sellasii blogei, joissa on ihan asun yhteydessä joku kilometri teksti! mäkää en koskaan jaksa lukee niitä, katon vaan kuvat:D

      Poista
  19. "Tänään oli ainaki siinä mielessä huippu päivä, että sain tietää, että mun ei tarvii muuttaa syksyllä Jyväskylään! Tämä siis siks, että Roope kusi pääsykokeensa siellä. Oon ehkä vähän ilkee, ku sen ilmotuskirjeen avattuani hypin ympäriinsä ihan onnessani. Nyt sitten vaan tsemppiä, että se pääsis Helsinkiin opiskelee:D"

    Mitä hemmettiä :O Siis mä ainakin toivon aina rakkailleni parasta, vaikka se ei olisi mulle parasta. Oletpas itsekäs ihminen... :o Kyllä muakin harmittaa, kun jotkut kavereistani pääsevät kauas opiskelemaan, mutta silti olen aidosti iloinen heidän puolestaan. Ja harmistunut niiden puolesta, jotka eivät päässeet, ja jäivät lähelle asumaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai oisin ollu kans onnellinen roopen puolesta, jos se olis päässy pääsykokeiden kakkosvaiheeseen:) ehkä oon joo vähän itsekäs, mut roope haluu ihan yhtä paljon opiskelee tota liiketaloutta, ja se taas meinaa sitä, että voidaan asua helsingissä:) mun jutut on kuitenki täällä helsingissä, ja roopella on kans haluu tänne - joten tottakai se ois parempi, et seki pääsis tänne eikä jyväskylään:) ja se ei oo itsekästä, et olisin ollu valmis muuttaa sen kanssa jyväskylään tarpeen vaatiessa, vaikka ite en sinne todellakaan haluais

      Poista
  20. Voi apua noi arskat :D Söpöjä!

    VastaaPoista
  21. Ompas kiva asu, etenkin nuo leo- shortsit! :)

    VastaaPoista
  22. paljolla suostuisit myymään noi lasit joissa on palmu ja flamingo? rikoin omani ja kaipaisin uusia kipeesti, mut lähin glitteri on 200 km päässä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äääh en tiiä vielä et myynkö noita!:D

      Poista
  23. Nopea postaustahti on tosiaan kiva. Itsestä tuntuu, että kun monesti ei tuu itellä postattua ku kerran tai pari kuussa (tai kerran parissa kuussa) niin ei kukaan jaksa blogia seuratakaan.

    VastaaPoista
  24. hei, onko se lumenelta saamasi voide Vitamin c, heleyttävä kevytvoide?
    Mulla on sitä kanssa ja tykkäsin ihan älyttömäästi paitsi sitten muutaman päivän jälkeen huomasin että mulle tuli ihotumaa ohimoille, enkä uskalla käytää sitä enään. Käytin ennen sellasta lumenen syväkosteuttavaa se oli kanssa tosi hyvä meikin alle. Nimimek. ongelmaihon omistaja.
    Toivottavssti sulla toimii paremmin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eeei ku se on cc-voide, olin unohtanu tosta yhen c:n pois:D eli siis bb-voiteesta joku parempi versio ilmeisesti.

      Poista
  25. ootan aina sun uusia postauksia eli hyvä vaan et tulee usein:D ja aivan ihana asu! oliko muuten toi cc-voide kuinka peittävä? itsellä on vähän huono iho, mutta haluaisin kesäksi kuitenkin vähän kevyemmän meikkipohjan...mutta mietin et onko tollaset cc- tai bb-voiteet sitten kuitenkin liian "ohuita"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä toi ihan suht hyvin peittää mut on kuitenkin tarpeeks kevyt:) kannattaa ihmeessä testata

      Poista
  26. mun mielestä on just kivaa et postailet useesti :) ootan aina innolla uutta postausta :D

    VastaaPoista
  27. Ihana postaus! And i adore ur clothes <3 tää postaustahti on musta just hyvä!

    VastaaPoista
  28. minäkin käyn päivittäin kattomassa onko tänne tullu uusia postauksia. sellaset blogit on vähä ärsyttäviä käydä kurkkaa jotka postaa just tyyliin kaks kolme neljä kertaa päivässä tai sitten on hirmusen pitkät välit postauksista.

    Tullee aina hyvä mieli kun lukkee näitä sun juttuja, sun videopostaukset on kans tosi kivoja :) Hyvää kesänalkua! :)

    VastaaPoista
  29. toi asu on niin ihana <3 ääää oon rakastunu noihin shortseihin! Oranssi muutenkin sopii sulle tosi hyvin, koska olet tummempi! :) postaustahti on just sopiva ja sun blogi on tosi kiva! (: <3

    VastaaPoista
  30. täällä ainakin yks lukija josta on ihan huippua että postaat usein! sellaset blogit on tylsiä jota ei päivitetä kun kerran kuukauteen (;

    VastaaPoista
  31. Ihan hyvä postaustahti :) Aina ei vaan jaksa kommentoida :D Varsinkin kun täällä vähän pohjoisemmassa on ollut nyt 2 viikkoa +25 asteetta :D
    Tosi kiva muuten toi edellisen postauksen pitsimekko <3

    Itse löysin n. kuukausi sitten tuon cc-voiteen. Olen tykännyt :) Sopivan kevyt, mutta peittävä. paljon parempi kuin joskus kokeilemani bb-voiteet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arghhh kaikkialla muualla on helteet paitsi täällä!:D ja toi cc-voide on kyllä hyvä:)

      Poista
  32. Hei ! Tykkään blogistasi erittäin paljon ja nyt päätin vihdoin ja viimein kysyä, mistä oot tilannu sun pidennykset ja onko toi mikä numero värikartasta ?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) pidennykset on rapunzel of swedeniltä ja väri #2

      Poista