21.5.2013

you got my heart, don’t know how you did it

Moikka! Sain tossa äsken aika fiksun kysymyksen, nimittäin sen, että mistä tää mun blogin nimi tulee. En ookkaan aiemmin varmaan avannu sitä hirveenä, joten nyt oliski jo korkee aika. Mun edellisen blogin nimi oli piece of me. Pakko kysyy, että kuinka moni luki jo silloin mun blogia? Mutta kuitenkin. Perustaessani tän nykysen blogin, halusin jonkun vähän persoonallisemman nimen. Tykkään paljon Lady Gagan biiseistä, ja tän blogin nimi tuli vanity-kappaleesta. Eka tän nykysen blogin nimi oli ''nothing wrong with being just a little bit vain'', mutta sitten jossain vaiheessa halusin vähän lyhyemmän nimen. Niimpä muutin nimeks ''little bit vain''. Vasta myöhemmin rupesin miettii, että kieliopillisesti sen pitäis olla ''a little bit vain'', mutta en sit viittiny jälkikäteen rueta muuttaa nimee. Jotenki toi on vaan lyhyempi ja ytimekäs! Sanomahan blogini nimellä on tosiaan suomennettuna se, että siinä ei oo mitään väärää olla vähän pinnallinen. 

Mutta sitten vähän tuoreempiin juttuihin! Tällä viikolla oon ollu tosi väsyny, ja oon pitkästä aikaa nukkunu päikkäreitä. Syy väsymykseen on lienee se, että viikonloppuna en oikein kerenny nukkua univelkoja pois. Väsymystä on lisänny myös se, että töissä mulla ei oo ollu oikein hommia nyt alkuviikosta. Mä vihaan missä tahansa töissä eniten sitä, että ei oo mitään tekemistä. Oon kerenny koluta kaikki maailman nettisivut läpi nyt alkuviikosta töissä istuskellessani, ja meinaa jo ideatkin tekemisen suhteen loppua. Onneks loppuviikosta pitäis olla vähän enemmän ohjelmaa luvassa:) Oon ollu kans vähän apea, ku ei oo ollu nyt kiireitä niin paljon ku parin viime viikon aikana. Mulla on ihan jäätävä koti-ikävä, ja kokoajan mietin Irinaa. En oo tosiaan pitkään aikaan ollu erossa siitä näin kauaa, joten tekee kyllä tosi tiukkaa. Vieläki joka aamu ku herään, rupeen kuttuu ihan ekana Irinaa mun kainaloon. Asiaa ei helpota yhtään se, että siihen on yli kaks viikkoo, ku nään mun vauvelin uudestaan. Tiiän, että se pärjää ihan hyvin ilman mua, mutta pelkään, että se on suuttunu mulle ku oon ''hylänny'' sen. Se on nimittäin ennenki mököttäny, ku oon ollu pitkään poissa kotoo. Nyt lasken siis päiviä siihen, että nään sen uudestaan!

Jakku sheinside, hame ebay, panta glitter

Yllä tän päivän asua. Halusin rakentaa asun ton uuden hiuspannan ympärille, ja se osottautuki sit yllättävän vaikeeks. Mulla on nyt muutenki ollu viime päivinä vähän ongelmia asujen suhteen. Pää on lyöny ihan tyhjää! Ei siis todellakaan oo helppoo keksiä kivaa asua. Mulla on nyt viime aikoina ollu muutaman kerran niin tyhmä asu, että en oo vaivautunu ottaa ees asukuvia. Jostain pitäis saada inspiraatioo! Tänki asun meinasin jättää kuvaamatta, sillä toi jakku oli mun päällä viimeks torstaina. Ei pitäis käyttää liian usein samoja vaatteita:D

Mitä tykkäätte asusta?

33 kommenttia:

  1. Kaikista pahin on, ettei koiralle voi kertoo miks on poissa! Kaks viikkoo menee toivottavasti sulla nopeesti, että pääset taas koiran kimppuu :D hhaha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, se kuitenki ajattelee, että oon ihan tahallani poissa! joo ja toivotaan, että menee nopeesti:)

      Poista
  2. sie se osaat pukeutua kivasti! :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. kiitos ja kiva kuulla, mä epäröin aika paljonki ton kanssa!:)

      Poista
  4. Tosi kiva asu, tykkään varsinkin tuosta hiuspannasta!:)

    VastaaPoista
  5. mä ainakin oon lukenut sun blogeja alkuajoista lähtien :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vautsi, tosi hienoo!:) kiva että oot pysyny mukana!

      Poista
  6. haha mä oon aina jotenki aattellu että tuo viiminen sana ois suomea :D tai en oo sillai miettiny sitä ku automaattisesti vaa ajatellu sillai, avas ihan mukavasti ymmärtämmään tuota nimeä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ois vähän hassu jos ois suomee:D

      Poista
    2. musta taas aika hauska, vähän vain hehe :DD ps. musta ainaki tuo sun asu on onnistunut ja ihanan tyttömäinen :)

      Poista
  7. Wow ootko laihtunu? tossa ekassa kuvassa näyttää jalat sille!

    VastaaPoista
  8. ihana asu taas kerran :) tykkään niin kovasti tästä sun blogista!

    VastaaPoista
  9. Ihana toi panta, sopii sulle niin hyvin :)

    VastaaPoista
  10. Vastaukset
    1. hah oon kans aatellu ton vain sanan suomeksi, niin että nimi on ois niinku suomeksi ihan vähän vain.. :D

      Poista
  11. ehkä paras asu mitä oon nähnyt kellään koskaan, vau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho, ei se sit vissiin ollutkaan nii epäonnistunu ku mä ite ajattelin:D kiitos!

      Poista
  12. Heh, mä olin aina ajatellut että toi vain-sana on suomeksi eli ajattelin sitä hauskaksi yhdistelmäksi, "vähäsen vain" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi ei:D no hyvä että selvensin nyt!

      Poista
    2. Samat sanat! :DD

      Poista
  13. sulla on aivan upeet kasvonpiirteet!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tollasta en oo tainnukkaa kuulla koskaan ennen, kiitos!:)

      Poista
  14. Ei koirat "osaa" suuttua tai mököttää, ne eivät osaa ajatella inhimillisiä ajatuksia. Eikä Irina myöskään osaa ajatella että oot hylännyt sen :).. Mut tiedän tunteen, jota tarkotat: nimimerkillä ikävöin joskus koirani työpäivän aikana :D

    Ja btw, tuo asu on U P E A!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä se vissiin jotain osaa ajatella, ku esimerkiks sillon ku muutin pois ja tulin ekan kerran kotona käymään niin se ihan selvästi mökötti mulle aluks:D sit aina ku oon lähössä ja kaivan matkalaukun esille niin se alkaa samantien mököttää ja menee häntä koipien välissä pois, koska tajuu et mä oon taas lähdössä. pari kertaa se on ruennu uikuttaa ku oon ollu just lähdössä, eikä se muuten uikuta koskaan:( kauhee ikävä on kyllä kokoajan!

      kiitos!:)

      Poista
  15. heiips! mistä nää sun tän hetkiset pidennykset on ja mikä väri värikartalta ? :) näyttää tosi hyvän värisiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rapunzel of swedeniltä ja arvelisin että sävy #2 :)

      Poista