18.6.2013

big girls don't cry

Heräsin tänään ihan liian myöhään, joten jätin suosiolla aamusuihkun välistä. Mä käyn joka aamu suihkussa, koska mun tukka on ihan mahdoton jos sitä ei pese päivittäin. Hiukset on vaan niin paljon helpompi laittaa, ku ne on liukkaat ja laittamattomat. Nyt oliki sitten vähän haastetta, sillä mun hiukset oli yön nutturalla ja edellisen päivän hiuslakatki oli vielä jäljellä. Toisaalta hyvä, ku hiukset näyttää sillon tuuhemmalta, mut toisaalta taas huono, koska niitä ei saa asettuu mitenkään kivasti - varsinkaan otsiksia.

Hiuksista viis, tässäpä ois tän päivän asua!

Jakku sheinside (saatu), sortsit ebay ja toppi bikbok

Oon jo muutaman päivän ajan pyöritelly mielessäni noita sortseja, mutten meinannu millään keksii mitään kivaa yhdistelmää noitten ympärille. Nyt keksin kuitenki vihdoin ihan toimivan asukokonaisuuden:)

Alan pikkuhiljaa olla jo paniikissa, sillä torstaina edessä olis sellanen 5-6 tunnin automatka kohti Iisalmea. Niin, ja siis mä ajan! En oo koskaan ajanu noin pitkää matkaa, ja nyt pahin juhannusruuhka tuo vielä oman jännityksensä. Enemmän mua pelottaa kuitenki ajaa töihin, sillä viimekski oli ongelmia parkkipaikan ja vähän kaiken muunki suhteen. Jos Suomen surkeimmista kuskeista tulis toinen tuotantokausi, ilmottautuisin ehdottomasti mukaan:D No okei, oon oikeesti hyvä kuski esimerkiks Iisalmessa ajaessani, mut Helsingin liikenne on jotain niin mahdotonta. Sit mä alan panikoimaan ja huutamaan, ku joku menee pieleen.

Anyways, mitä tykkäätte asusta?

24 kommenttia:

  1. ihan superihana asu! :) ja hiukset näytäää just hyviltä! :D

    VastaaPoista
  2. aivan ihana asu, niinkuin aina :) onnea ajomatkaan, hyvin se menee =)

    VastaaPoista
  3. Hehe suomen surkeimpia kuskeja etsittii vasta tokalle tuottarille :D ajattelin itekki hakee mut se sit jäi. Oon muuten iha ok kuski mut panikoin kanssa liikaa. Joten tunnen tuskasi, tsemppii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh voi ei, oispa joku vinkannu sillon mulle!:D ehkä sit kolmannelle kaudelle jos sellanen tulee...

      Poista
  4. tosi kiva asu!:) mullaki on nuo samat shortist mustana ja ollu vähä haasteellista kyllä yhistellä! Ihana muute ku postaat näi usein ja onnea tuoho pitkää ajomatkaa!:D

    VastaaPoista
  5. http://www.sub.fi/uutiset/suomen-surkein-kuski-jatkuu-uusin-jaksoin---hae-mukaan-nyt/1713250 ;) hahaha itekin kyllä varmaan vois osallistua... :D mutta söpö asu!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi haku on vissiin päättyny ku tuli vaan joku rekisteriseloste ku yritin osallistuu:(

      Poista
  6. Täällä kans yks surkein kuski :D Pakko on vaan päästä paikasta toiseen joten ei auta kun opetella.

    VastaaPoista
  7. Ihana asu ja ihanat hiukset (niin kauniin tuuheet). oh, noi shortsit <3

    VastaaPoista
  8. täydellinen asu ja oot mutenkin superkaunis! ihailen aina varsinkin sun hiuksia :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos pidennysten ne on tollaset;) kiitti!

      Poista
  9. ootko kokeillu kuivashampoota? :) itekki käyn aina aamusin suihkussa, mut sit ku nukkuu pommiin nii se oikeesti pelastaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon joo, se kyllä poistaa rasvasuuden mut ei helpota hiusten laittamista oikein:s

      Poista
  10. Sulle sopis tosi kivasti jakaus vähän keskemmällä :)

    VastaaPoista