14.6.2013

don’t even wonder it’s just a game

Äsken kävi kyllä tuuri, että satuttiin menee asukuvien ottoon varaston kautta. Huomattiin nimittäin että mun pyörä oli kadonnu sieltä varastosta:D Se oli siis lukittuna remmillä sellaseen seinähommeliin. No ei mitää, mentiin ulos ja siinä se oli oven luona ilman mitään lukkoo. Tuskin olis ollu kauaa, ellei oltais satuttu paikalle. Tän kerrostalon sisälle ei pääse ilman avainta, joten todennäkösesti joku talon asukas on varastanu mun pyörän. Mut siis miks jättää se sitten siihen ulos ilman lukkoo? Muut pyörät siellä varastossa roikkuu seinältä koukuissa, mut koska niissä ei ollu tilaa, nii jätin mun pyörän siihen seinää vasten. Eilen kävin viemässä tavaroita varastoon, ja sillon pyörä oli vielä paikallaan. Se on ollu siinä jo pari viikkoo, joten vaikee uskoo, et joku taloyhtiön tyyppi olis käyny heivaa sen pihalle noin vaan. No nyt ei auta muu, ku ostaa uus lukko.

Toppi choies (saatu), sortsit gina tricot, korkkarit dinsko

Yllä torstain asua näin jälkikäteen kuvattuna. Ei yhtään mua siinä mielessä, että en tykkää käyttää tiukkoja vaatteita. Väreistä sen sijaan tykkään, ja siks päädyinki hameen sijasta noihin sortseihin.

Mitä tykkäätte asusta?

Seuraavasta postauksesta tuleeki sitten kunnon kuvapläjäys, sillä oon muistanu räpsiä nyt kuvia vähän tavallista enemmän:)

61 kommenttia:

  1. Todella nätti toppi ja sopii kyllä hyvin sulle :P

    VastaaPoista
  2. ooo, täydellinen asu! noi värit sopii sulle tosi hyvin:)

    VastaaPoista
  3. ihan täydellinen asu ! :)

    VastaaPoista
  4. Aika tuhdit jalat. Tasapaksut. Reenaa jalkoja pikkusen nii on hyvä kroppa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. just tollasten kommenttien takia en pidä tiukkoja vaatteita... oon aina treenannu jalkoja eniten, mut mun sisäreidet on aina ollu tollaset laihempanaki

      Poista
    2. voi helvetin anonyymi (toisaalta nyt itsekin kommentoin anonyyminä lol) senjan jaloissa ei ole mitään vikaa,normaalit jalat :D saa nähdä millaiset jalat sulla itselläs on! Senja älä välitä, sulla on kiva vartalo =)

      Poista
    3. ei sun kannata välittäää mitä kommenteja saat, voit hyvin pitää ihan niitä vaatteita mitä ite tykkäät! :) oli kuinka tiukkoja tau löysiä tahansa! musta on aika törkeetä tulla blogiin kommentoimaan vaan että käskee toista alkaa treenaamaan.. asiallisuus kaukana

      Poista
    4. Jalkoja kun treenaa kunnolla, niin ei ne siitä pienene. Lihasta tulee lisää ja sit vasta onkin tuhdit. ;-) En tiedä kuka saa jalkoja treenaamalla tikkujalat ja kuka edes haluaa? Hyvät jalat sulla on ja pitäähän niissä vähän muotojakin olla! Tsemppiä tyty! :)

      Poista
    5. Siis voi nyt vittu oikeesti näitä paksuuskommentteja :DD!!!

      Sulla on U P E A vartalo, ole ylpeä siitä. Mä ainakin esittelisin tuota kroppaa 24/7/365 :)

      Poista
    6. ööö mä just aattelin ku katoin noita kuvii et onpa senjalla kivat jalat! Sääliks käy ekaa anoo jos kasvattaa omaa itsetuntoosa lyttäämällä muita..

      Poista
    7. Paksut jalat?! Haloo...

      Poista
  5. Yhdyn^
    Ihan täydellinen kokonaisuus.
    Voi kun saisin käsiini tuon topin, miten miten mistä?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) tässä on suora linkki toppiin: http://www.choies.com/product/vintage-floral-corset-vest

      Poista
  6. sulla on just hyvä kroppa, sopusuhtainen ja timmit jalat ja vatsa ja huomaa kyl et lihasta löytyy ja harrastat liikuntaa! ei kaikkien piäkkää olla sellasia fitness-malleja, sun vartalo on kyl todella hyvä ja mieluummin tollasen vartalon ottaisin ku jonkun fitness-malli tyypin!! piä rohkeesti vaa tiukkoja vaatteita, sopii sulle täydellisesti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, ihana kuulla että joku ajattelee noin! :)

      Poista
    2. Mä oon täysinsamaa mieltä anonyymin kans! :)

      Poista
  7. Looking good!! Tosi kiva asu :)

    VastaaPoista
  8. mun mielestä sun reidet on IHANAT (kuulostipa jotenkin creepyltä :-D) ja sulla on upea vartalo! todellakin voit käyttää ihan just niin tiukkoja vaatteita kuin haluat, sun ei pidä peitellä itseäs ollenkaan typerien kommenttien takia. jos joku haluaa näyttää luurangolta niin noh se on sitten hänen oma päätöksensä mutta mun silmissä sulla on kyllä ihan täydellinen kroppa. itse yritän siis juuri saada muotoja vähän lisää kehooni! tietty jokaisella on oma makunsa vartalotyyppien suhteen mutta en usko olevani ainoa jonka mielestä sä näytät ihan hiton kuumalta :-D

    VastaaPoista
  9. aika pullamössö! jotenkin tosi löllön näköset kädet ja jalat! timmimmäks pääsis helposti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan haittaa ano sun elämää tosi paljon jos jollain toisella ei oo jotai fitness kroppaa.. ois kiva tietää millanen pullamössö se siel kirjottelee.

      Poista
    2. Mieluummin olisin OIKEESTI pullamössö, ku joku fitness"täydellisyys". Senja ei kyl oo pullamössöä nähnytkään

      Poista
    3. hehe no kyllähän mä johonki fitnessmuijiin verrattuna oon melko pullamössö:D

      Poista
    4. On niitä muitaki vartalontasoja kuin mössö ja fitness et ehkä tässä ei nyt haeta mitää fitnestä vaa vähä timmimpää..

      Poista
    5. oonko väittäny jotain muuta? oon muodokas pullamössö ja that's it. jotkut tykkää musta tällasena, ite haluisin olla timmimpi. mut ei sekään ihan sekunnissa onnistu, pitäis sit vissiin olla jakamatta täällä asukuvia ennen ku oon esittelykunnossa:D

      Poista
  10. En ymmärrä minkä takia ihmisten pitää spekuloida toisten ihmisten vartaloita. On se saatana kumma, kun ei voi rauhassa olla sellainen, minkälainen nyt sattuu olemaan...
    Mitäpä se kellekkään kuuluu, tai mitä sitä ihmettelemään/toteamaan 'ääneen' toisen kropasta huomautettavia asioita.
    MIKSI OI MIKSI se on ihmisistä niin mukavaa??
    Noh kuiteski, ole Senja ylpeä itsestäsi, elä pelkää pukea kroppaas tiukempiinkin kuteisiin, koska se on turhaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miten nää kommentit nyt meni tähän mun kropasta puhumiseen:D haha joo mut kiitos!

      Poista
    2. Jos on bloggaaja ja esittelee itseään julkisesti nii pitää osata ottaa kaikennäköswt kommentit vastaan. Niitä kun joka tapauksessa tulee

      Poista
    3. joo eli kaikki täytyy kestää:D ei tän blogin tarkotus oo keskittyä mun pullamössökroppaan vaan tässäkin tapauksessa asuun. mä oon ihan tavan tallaaja ja kirjotan blogia - ei se, että oon esillä tarkota sitä, että mun pitäs olla esittelykunnossa

      Poista
    4. Niin ja miks kaikkien pitäs olla timmejä ja muokata kroppaa ja harrastaa liikuntaa jne... :D kyl mulleki timmi kroppa kelpais, mut en oo valmis tekee asian eteen mitään!! Joten minä ainaki meen tällä pullamöselilläni, harmi niille ketä se haittaa :p

      Poista
  11. Aivan ihana asu! :)

    Älä ota tätä itseesi, mutta minusta olisi ihana nähdä sinulla vaihtelun vuoksi joku erilainen hiustyyli. Vaikka keskijakaus, tasapitkä malli tms. Itse leikkasin puoleen selkään yltäneet hiukseni olkapäiden kohdalle ja sain paljon kommentteja sen suhteen, että olin kuulemma "aikuistuneen" näköinen, haha! Pidennyksien kanssa hiuksesi näyttäisivät varmasti ihanan paksuilta vaika ne olisivat hieman lyhyemmätkin.

    Kasvojesi muoto on ihanteellinen siinä mielessä, että niihin sopii varmasti monikin hiusmalli.

    Tää oli vain mun ehdotus. Ehkäpä minua kannusti kirjoittamaan tämän kommentin se, kun näin itsessäni positiivisen muutoksen kun uskalsin jotakin tälle karvapehkolle vihdoin tehdä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä pitkistä hiuksista ainakaa luovu, mut kiitti vinkeistä:)

      Poista
  12. Mulla tulee aina noista säälittävistä seijaa haukkuvista anoista mieleen, että ne on jotai katkeroituneita Iisalmelaisia, jotka on jäänyt sinne junnaamaan paikoilleen ja ovat pirun kateellisia seijan uudesta ja mahtavasta elämästä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun nimi on kylläkin senja:D

      Poista
    2. oho :D kirjotusvirhe! :D

      Poista
  13. Tuli vaan mieleen että jos se pyörä oli kuitenkin jonkun paloturvallisuushomman vuoksi siirretty pois sieltä varaston käytävältä (en siis tietenkään yhtään tiedä ton sun kuvakses perusteella et missä kohtaa käytävää se sun pyöräs oli! :D) Mut meijän taloyhtiössä ainakaan ei siis käytävillä saa olla mitään ni mietin vaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis siellä on sellanen huone missä on pyöriä, ja laitoin sen pyörän seinää vasten:D aika outoo, jos taloyhtiöstä joku olis vaan rikkonu lukon siitä ja heivannu pihalle

      Poista
  14. Sulla on mielettömän upee kroppa! Ja tää asu on mun mielestä paras mitä sulla on ollu, niin ihana :)

    VastaaPoista
  15. Oh god you're gorgeous! Rakastan tota asuu :---) keep going girl, oot ihan mieletön!

    VastaaPoista
  16. Kiva välillä nähdä erilaisiakin asuja :)

    VastaaPoista
  17. Nää kommentit Senjan kropan puolesta ja vastaan tulee ehkä jo ulos korvista (niin lukijoiden kuin Senjankin), mutta ihan pakko nyt itsekin kommentoida.

    Mun mielestä Senja sulla on tosi kaunis kroppa. Kauneushan on katsojan silmissä niin tottakai jonkun mielestä ei ole. Sehän on makuasia. Mutta kauneus on myös katsojan sisällä ja jos tosissaan joku voi väittää että on ookoo haukkua/arvostella toisen ulkonäköä, niin sellainen ihminen ei kyllä ole kaunis sisältä vaan katkera ja ilkeä. Että katsokaahan vaikka johonkin sielunpeiliin haukkuvat anot ja kasvakaa aikuiseksi =). Peace !

    VastaaPoista
  18. Ihanat noi shortsit! :-) ootko millon ostanut, löytyyköhän vielä ginasta? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostin noi joskus vissiin vuosi sitten, eli ei taida löytyä enää:)

      Poista
  19. tuo paita....... <3 löytäsitkö mitenkää suoraa linkkiä tuohon ku tuo paita on nimittäin niin upee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joku kysyki sitä jo tossa ylempänä, mut tässä tää linkki uudestaan:) http://www.choies.com/product/vintage-floral-corset-vest

      Poista
    2. KIIITOS kovasti !! :)

      Poista