5.6.2013

everything is so good in the summer air

Heippa! Eilen koin kauhunhetkiä auton ratissa:D Kaikille mun blogia lukeneille on varmaan tullu selväks, että mä pelkään ihan sikana ajaa Helsingin liikenteessä. No eilen jouduin ajaa Pasilasta töihin Punavuoreen, ja onnistuin käyttää matkaan tunnin, vaikka sen olis pitäny kestää ehkä 20 minuuttia maksimissaan. Mulla oli kaks navigaattoria yhtä aikaa huutamassa, ja ne molemmat neuvo ihan minne sattuu. Ajelin siis ympäri Helsinkiä tietämättä yhtään, että mites mä nyt pääsen sinne Punavuoreen. Lopulta onneks löysin sinne, mut ongelmat ei tosiaankaan loppunu siihen. Mulla ei ollu nimittäin mitään hajua, että minne saan auton parkkeerattua. Päädyin sit johonki minimaaliseen parkkihalliin, jossa kaikki paikat oli ''varattu'' -merkittyjä. En jaksanu panikoida enää yhtään, joten jätin vaan auton jonnekki. Loppu hyvin kaikki hyvin, kukaan ei ollu sit ilmeisesti kaivannu sitä parkkipaikkaa, ja matka takas Pasilaan onnistu oikeestaan täydellisesti:) Mä en tajuu mikä noissa navigaattoreissa oikein on, ku esimerkiks Roopen navigaattori neuvo meidät toissapäivänä öö kolme kertaa hartwall areenalle vaikkei määränpää ollu siellä päinkään? 

Iltapäivällä suunnattiin taas nauttii auringosta Lauttasaareen, sieltä siis asukuvat jälleen:

Halusin päälle jotain kevyttä ja simppeliä, joten päädyin tohon Sheinsidelta saatuun mekkoon. Munhan oli tarkotus laittaa toi kevätjuhlaan, mut mä taas onnistuin olee ihan hukassa koko kevätjuhlan suhteen. Luulin et se olis ollu lauantaina, mut se oliki jo perjantaina. Tyypillistä!

Äsken oltiin tuolla läheisessä puistossa Irinan kanssa ottamassa aurinkoo ja kuuntelemassa livemusiikkia. En tiiä mitä siel tapahtu, mut joku teltta siellä oli pystyssä ja bändi soittamassa. Paria tuntia kauempaa ei kuitenkaan viihdytty, sillä oli niin pirun kuuma. Piti ajatella siis Irinaa, ja tulla kotiin pois tuolta paahteesta:) Nyt ajattelin suunnata jätskiostoksille!

Miten te ootte viettäny näitä kesäpäiviä?

19 kommenttia:

  1. Töissä oo onnellinen että pääset noin aikasin nauttii auringosta..
    Näytät hyvältä!

    VastaaPoista
  2. Tosi kaunis mekko ja asu muutenkin! :)
    Navigaattorin kartat ei oo ehkä päivitetty/muuten ajan tasalla, koska siellä on tehty tietöitä ja vaikka mitä muutoksia niin paljon :D Itse kyydissä istuneena ja kuskin murinoita kuunnellessa, ja juurikin tuonne Hartwallille meidätkin navi jostain kumman syystä ohjasi!

    Indie by heart

    VastaaPoista
  3. Meidätkin on ohjattu Hartwallille viime kesänä navigaattorin toimesta :D

    VastaaPoista
  4. Sun jalat näyttää tosi paksuilta, vaikket muutenkaa keiju oo mut kuiteski :) mut kiva mekko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. just tollaset ihmiset mua vituttaa niin paljon. luuletko, etten tiedosta sitä et mun jalat on vitun läskit? tiedätkö miltä tuntuu, et kesähelteelläkää en kehtaa kulkee ilman sukkiksia mun jalkojen takia? sit sen kerran ku oon kuvissa ilman niitä hemmetin sukkiksia, tulee just tällasia kommentteja. tekee niin pirun hyvää kyllä itsetunnolle!

      Poista
    2. typerä ano senjan jalois ei oo mitää vikaa...

      vihaan helsingissä ajamista yli kaiken ja yritänki aina välttää sitä :D onneks julkiset on keksitty! ja pakko sanoo et näiden kuvien mekko sopii sul :)

      Poista
    3. No voi huoh mitä kommenttia taas! Höpöhöpö sun jaloissa ei oo mitään vikaa :) Mun mielestä on sitä lihasta/''läskiä'' ihan mitä vaan mieluummi kuin sellaset iha tikkujalat!

      Poista
    4. ei edes näytä ! todellakaan ! tosi hyvältä sun jalat näyttää, nätit ja ruskettuneet :) mulla vähän sama ongelma omien jalkojen kanssa, mut se tuntuu olevan vaa itsekuvittelua ja oon kateellinen miten jotkut voi mini shortseissa käppäillä ilman mtn sukkiksia tms.. :D "vaikket muutenkaa keiju oo mut kuiteski" voi jestas... älä senja välitä, oot upee ja rohkeesti vaa säärii esille !!! :)

      Poista
    5. Vitut oo mitkään paksut jalat, hyvännäköset ne on! Mää ainaki kuljen lyhyissä soreissa helteellä, ihan samanlainen oikeus mulla on niinku kaikilla muillakin, vaikka sitä ylimäärästä omasta kehosta löytyykin. Jos joku haluaa mun läskejä katella, nii katelkoon :)

      Ja eka ano on hyvä ja lataa kuvan omasta kropastaan esille, nii me voidaan kertoa mitä mieltä siitä ollaan.

      Poista
    6. Pakko munki tulla sanoon, että sulla on tosi nätti vartalo! Toi ano on vaan kateellinen.

      Poista
  5. Orange suits you really well! =)

    xx,
    eleonora

    ♥ My Blog ♥

    VastaaPoista
  6. Paksut jalat? PASKANMARJAT :DD Oikeesti mitä vittua.

    VastaaPoista
  7. :DDDDDDDDDDDD "PAKSUT JALAT" SIIIS ihan oikeesti.... Mua alko niin suututtamaan!
    Tää on maailman parhain blogi

    VastaaPoista
  8. Mä niin voisin vaihtaa senjan kropan itelleni. :) mun "läskit" - tai mitä ikinä ovatkaan - on ihan väärissä kohdissa ja näytän kamalan muhkuraiselta! Senja, sun kroppa on just täydellinen!! :)

    VastaaPoista
  9. Kannattaa päivittää ne navigaattorit:)

    VastaaPoista
  10. Tosi kaunis mekko! Väri passaa sulle hyvin :)

    VastaaPoista