20.6.2013

last day at Elle

Moikka! Täällä sitä istutaan nyt viimestä kertaa, nimittäin Ellen toimituksessa. Kaks kuukautta meni ihan liian nopeesti ja huomaamatta! Uskomatonta ajatella, että yks mun unelmista on nyt toteutunu. Vähän haikeelta tuntuu kyllä lähtee.

Nyt asukuvia vähän erilaisena ku yleensä. Kuvattiin nimittäin eilen musta kuvat Ellen nettisivuille Ellen tekijät esittäytyvät -juttua varten:) Linkkaan valmiin jutun varmaan ensimmäisenä little bit vain -facebookkiin, joten olkaahan tarkkana.


Mitä tykkäätte asusta?

Selvisin just ja just hengissä automatkasta töihin. Takakontti oli niin täynnä tavaraa et se ei ollu kunnolla kiinni, ja mä huomasin asian tietty vasta ku olin jo moottoritiellä. Hiukan kyllä oli paniikki päällä varsinki ku ajoin mukulakivillä:D No mut loppu hyvin kaikki hyvin - takakontti pysy kiinni ja selvisin perille. Jätin auton taas jonnekki varattuun parkkiin, saas nähdä miten käy. Mut nyt siinä oli sentään moottipyörä siellä päädyssä, eli vois olettaa, et se oli sen parkkipaikan ''omistajan''. Toivotaan ainaki!

Koitan päästä lähtee tossa puolen päivän aikaan ajelee kohti Iisalmee. Outoo mennä tyhjään kotiin, ku porukat ja Irina on lähteny jo juhannuksen viettoon ku oon perillä. Mä ite suuntaan huomenna kohti Kalajoen juhannusta. Mieluummin oisin kotona, mut mun mielipide ei hirveesti paina ku Roopella on tj0:D Onko teistä kukaan lähdössä Kalajoelle?

21 kommenttia:

  1. Eihän sun oo pakko sinne kalajoelle lähtee. Eiköhän Roopekin mielummin oo sen inttikavereitten kaa jos sillä on tj0 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai mä lähden juhlii mun poikaystävän intistä pääsyä ja juhannusta muutenki:D

      Poista
    2. jep kyl mäki lähtisin poikaystäväni mukaan jos sillä ois tj0, ihan naurettava ajatus ettenkö lähtis ja vielä muutenki ko on juhannus :))

      Poista
    3. ja mun poikaystävä ei antanu meikäläisen mennä mukaan juhlii "INTTIPORUKALLA" piti kuulemma päästä... urgh. :D

      Poista
    4. haha no mut toi roopen inttiporukka juhlii tj0 vasta ens viikonloppuna ja sillon ei oo tytöt tervetulleita:D

      Poista
  2. Mitä nyt meinaat tehdä ku koulu loppus?:)

    VastaaPoista
  3. Mä oon Kalajoella mutta oon töissä koko juhannuksen :D Ehkä sitä kerkee perjantaina vähä töiden jälkeen juhlistaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei:D no mut toivottavasti kerkesit!

      Poista
  4. täällä ollaan jo!!!

    VastaaPoista
  5. tuleeks oonakin sun kaaa?=)olis niin kiva moikkaa teit

    VastaaPoista
  6. Hei Senja! Oon lukenut sun blogia vuoden verran, mutten oo saanut aikaiseksi kommentoida. Halusin vaan sanoa että oot tosi rohkea ja aito bloggaaja! :)

    http://lindansydan.blogspot.com/ tuossa linkki jos haluat/jaksat käydä kurkkaamassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon!:) kommentoi ihmeessä useemminki!

      Poista
  7. kalajokea kohti joo'o! kätevää ku ei oo matkaa sinne ku joku 40km. kerranki hyötyä että asuu keskellä ei mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kätevää!:D täältä oli matkaa joku melkein 200km

      Poista
  8. Really nice Look!!! Love this!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    VastaaPoista
  9. onko sulla miten paljo kavereita? o: kun et ainakaa kauhee usei puhu kenestäkää muusta ku roopesta

    VastaaPoista