11.6.2013

let me blow all of your grey clouds away

Iltaa! Olin tosiaan viettämässä viikonloppua Iisalmessa, siks pieni blogihiljasuus. Tuli mm. saunottua, syötyä hyvin, juotua pari liikaa sekä ajettua mönkijällä. Ajettua ja ajettua, istuin kyydissä:D Otin kyseisestä episodista pari kuvaa kännykällä ku kamera ei ollu mukana, mut taitaa jäädä kuvat arkistojen kätköihin. Mä niin haluaisin uuden puhelimen ihan vaan siks, että saisin päivitettyä sillä instagrammia. Tekaisin tossa muutama päivä sitten ipadilla itelleni tunnukset, mut arvatkaa vaan pystynkö Helsingissä lataamaan mitään kuvia. Saan netin ipadiin pelkästään puhelimen kautta, mut se ei suostu jostain syystä toimimaan. Pitäis varmaan räpsiä silti kuvia, ja mennä välillä johonki ilmasella wlanilla varustettuihin kahviloihin päivittämään miljoona kuvaa kerralla. Mut sit siinä on taas se, et ipad vie ihan kivasti laukussa tilaa, enkä varmaan jaksa sitä joka paikkaan raahata. Mut jos kiinnostaa seurata mun näillä näkymin harvoin päivittyvää instagrammia, se löytyy täältä.

takki oasap, hame ebay, toppi bikbok

Lauantaina (ja tänään) mulla oli päällä oasapilta saatu niiteillä varustettu farkkutakki. Tulin tänään junalla Helsinkiin aamulla, ja suuntasin suoraan töihin. Piti siis turvautua tohon samaiseen asuun, sekä eilisen meikkeihin ja hiuksiin. Näytin lievästi sanottuna räjähtäneeltä nukuttuani pari tuntia junassa:D Mulla ei tietenkään sattunu olee sateenvarjoo mukana, joten näytin kaiken lisäks uitetulta koiralta kotiin tullessani. Tää kämppä on ku pommin jäljiltä, mut olin muutaman tunnin yöunien jälkeen sen verran poikki, että siivoomisen sijaan aloin suoraan nukkumaan. Nyt mä kuolen nälkään, sillä tilin saldo näyttää pyöreet nolla euroo ja jääkaappi on tyhjänä. Jouduin palauttaa pulloja, että sain edes pepsi maxia ostettua:D. Kaikki tää siks, että onnistuin feilaamaan raha-asioissa pahemman kerran. En tajunnu, että tän työharjottelun aikana olisin oikeutettu työttömyystukeen ja ilmeisesti kans kelan yleiseen asumistukeen. Heräsin hoitaa noi asiat liian myöhään, joten nyt oon pennitön ihan omasta syystäni. Onneks perjantaina on palkkapäivä, niin ei tarvii paria päivää pitempään kärvistellä. Juhannussuunnitelmat tosin saattaa mennä vähän uusiks, sillä tarkotus oli lähtee kalajoelle, eikä se taida olla ihan mahdollista tällä rahatilanteella. Hyvä minä!

Mitä tykkäätte asusta?

26 kommenttia:

  1. Hei! Ihana asu!

    Mistä toi sun blogiesittelykuvassa oleva kukkapanta on? Ens viikonlopun festareille ois hakusessa samantyylinen!

    VastaaPoista
  2. miks et ostanu vaikka makaronipusseja niillä pullonpalautusrahoilla? :D haha mä oisin ainakin ostanut jotakin halpaa tyyliin kaalia ja makaronia!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha multa löytyy kyllä kaapista makaronia, en vaan mielelläni söis niitä ku koitan vältellä hiilareita:D noo mut en oo onnistunu tähänkää asti kovin hyvin, joten voi olla et pitää syödä ne

      Poista
  3. ihana asu! tykästyin tohon takkiin aivan täysin! :) puhelimella kuvaaminen on kyllä niin paljon kätevämpää kun mulla ainakin se järkkärin rehaaminen joka paikkaan tuntuu niin raskaalta nykyään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näinpä! mä otan yleensä vaan asukuvat järkkärillä ja that's it:D se on muutenki hankalampaa kaivaa järkkäri laukusta ja säätää asetukset, ku kännykällä saa nopeemmin kuvattua tilanteessa ku tilanteessa

      Poista
  4. Olin su asti oksennus taudissa, nyt jo tolpilla thank god, mut luin siinä sun blogin alusta loppuun :) kuinka ihanan kuvan sai susta ja sun tyyli ah ni kiva♡ hyvää kesää Senja sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hui miten sä jaksoit lukee, ihana! kiitos paljon, hyvää kesää sulle myös! <3

      Poista
  5. Ainakin Applen iPad Retinassa pystyy latauspiuhasta tekemään usb-piuhan ja siirtämään kuvat sitä kautta koneelle, näin et tarvi nettiä ollenkaan siirtoon, vaan voit normaalisti ladata kuvat sitten koneella minne ikinä haluat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ööh vaikeelta? :_D onko sulle usbi johto vaikea asia

      Poista
    2. ei usb-johto mut mikä esimerkiks on ipad retina?:D haha en mä tällasii tiiä

      Poista
  6. Vitsi mikä takki!!!! Mäki haluun!! Kelalta voit saada menetetyt tuet silti jälkeenpäin kerralla? Mulla ainakin oli kerran niin et sain joku 4kkn tuet kun kelalla oli ollu vähän jonoo eikä ne ehtiny käsittelee niitä papereita lyhyemmässä ajassa.

    VastaaPoista
  7. sun hiukset on edestä tosi laitetut, mutta oletko harkinnnut esim tyvenkohottamista takaakin, ettei tuo jakaus näkyisi?

    VastaaPoista
  8. Älä huoli, et oo ainoo kenel menee juhannusduunnitelmat uusiks-/mönkää... Itse pääsykokeiden takia en pystynyt/halunnut tehdä töitä liikaa joten jään itse kotiin kun koko muu kaveriporukka menee mökkeilemään:.. Hauskaa!:D ensi vuonna parempi tuuri! Sulla on miuten ihan paras blogi! Vaikutat iha huipputyypiltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei:( no mut voi kotonaki olla kivaa! kiitos paljon!:)

      Poista
  9. Sitä työttömyyskorvausta voi hakee myös takautuvasti:)

    VastaaPoista
  10. Jos siis oot ollu työttömänä sen 5kk sittä kun ilmoittauduit työkkäriin työttömäks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ilmottautunu jo, ei oo vaan kuulunu mitään:)

      Poista