2.6.2013

we are the crazy kids

Moikka! Päättäreistä ei tullukkaa ihan suunnitelmien mukaset, sillä Roope halus olla Iisalmessa ja tulee vasta tänään Helsinkiin. Mut ei hätää, tekemistä kyllä löyty:) Olin Saijan ja sen tuttujen kanssa hietsussa alottelemassa, ja sieltä suunnattiin tigerin avajaisiin. Siellä oli tehty jotain remppaa - en oo käyny siellä ku kerran aiemmin, mut muutos oli kyllä selkee. Kuvien räpsiminen vähän unohtu, mut tässä nyt muutama kuva mun asusta:

Toppi Choeis (saatu), hame gina tricot

 Choeisin paketti saapu just sopivasti perjantaina, joten toi toppi oli pakko saada heti käyttöön. Tossa on olkaimet, mut ne näytti jotenki tyhmältä, nii laitoin ne piiloon. Halusin päälle jotain värikästä, joten päädyin tohon punaseen hameeseen.

Darraa pukkaa sen verran pahasti, et tällä kertaa ei tekstiä tän enempää:D 

Miten te vietitte päättäreitä, oliko kellään ylppäreitä?:)

17 kommenttia:

  1. Ihana asu!! Olen joutunut olla koko viikonlopun töissä, joten en ole päässyt juhlimaan ollenkaan yhyy :(

    XX

    MI MI MENDINE

    VastaaPoista
  2. Ihana asu:) voitko kertoa siitä johdonassistentti pääsykokeesta jotain kun ite jätin välistä ja jos haen myöhemmin uudestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jätin itekki välistä ku mulla oli niin kauheet hammaskivut ton valkasun takia, eikä särkylääkkeetkää auttanu:D enkä kokenu et olisin niin kiinnostunu tosta alasta, että olis kannattanu mennä pääsykokeisiin kärsii. kiitos!:)

      Poista
  3. Tosi ihana toppi! Mä oon englannissa ja täällä ei valmistujaisia juhlita :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh, kuulostaapa tylsältä!:D kiitos!

      Poista
  4. Love the top, it's so pretty! =)

    xx,
    eleonora

    ♥ My Blog ♥

    VastaaPoista
  5. todella hyvännäkönen asu! :)

    VastaaPoista
  6. aivan törkeen nätti asu!!=)

    VastaaPoista